7.

1.1K 50 2
                                    

Stála jsem a pořád mu zírala do očí. On se na mě chvíli koukal ale potom se usmál: ,,Jestli tě moje dokonale nahé tělo opravdu tak rozptyluje tak si tam můžu dát aspoň kus listu nebo něco." Měla jsem co dělat abych se nerozesmála, přece jenom jsem byla uražená, žejo. Když viděl, že to se mnou ani nehlo, začal se pomalu ke mně přibližovat.
Panebože, jestli se mě dotkne tak asi vybouchnu.
Přišel ke mně tak blízko, že jsem cítila jeho dech.
,,Jsi vážně naštvaná?" Zeptal se.
,,Ano, jsem." Odpověděla jsem nenuceně. On se ke mně naklonil a dal mi pusu na čelo.
,,Ještě pořád?"
,,Ano, pořád, Theo." Řekla jsem tentokrát důrazněji jako kdyby mě ta jeho pusa na čelo měla nějak smířit. On se pousmál, dal mi pusu na tvář.
,,Stále to na mě neplatí." Řekla jsem už trochu znuděným tónem. Povzdechl si a řekl: ,,Tak na to asi budu muset jít jinak." Hned co to dořekl, přitiskl svoje rty na ty moje a vášnivě mě začal líbat. Při líbání mi vzal do rukou obě ruce, dal si je kolem svého krku a ty jeho ruce mi dal okolo pasu.
O..můj...bože..já se právě uprostřed noci líbám s nahým klukem hluboko v lese, na dřevěném mostě, s romanticky zářícím měsícem nad námi.
Po nějaké chvíli jeho ruce sklouzly po mém pase níž. Chytil mě za zadek. Obouma rukama. Potom jeho polibky sjely z mých úst k mému krku. Na jednu stranu mě to strašně vzrušovalo, ale na druhou stranu to hrozně lechtalo. Svoje ruce jsem z jeho krku přesunula na jeho svalnaté ruce. Byl tak dokonalý! Potom jeho polibky ustaly a on se na mě podíval, oči mu žlutě svítily.
,,Ještě pořád?" Zeptal se s nadějí v hlase. Usmála jsem se na něj.
,,Myslím že už začínám roztávat." Řekla jsem mu s láskyplným tónem v hlase.
~
Když jsem se ráno probudila, zjistila jsem, že ležím doma, ve své posteli. Dokonce mě napadlo, jestli to co se stalo včera s Theem, se mi jenom nezdálo. Zacinkal mi telefon. Podívala jsem, kdo mi píše. Mason. A Liam. Ptají se, jestli jsem včera večer dorazila v pořádku domů. Přemýšlela jsem, jestli jim mám říct o Theovi nebo ne. Ale chtěla jsem se vyhnout Masonovým nevhodným narážkám na moji, nebo spíše naší, sexualitu. Když jsem nad tím teď tak přemýšlela, já vlastně viděla Thea nahého. A to spolu ještě ani nechodíme. Nebo snad jo? Sama nevím. Ale každopádně, byl celkem dobře obdařený. Nebo se to zdálo aspoň mně, co já vím, nikdy jsem žádného kluka nahého neviděla, teda kromě mého bratra, ale to jsme byli malí.
Někdo zaklepal na dveře.
,,Dále!" Řekla jsem.
,,Chell?" Strčil do dveří hlavu Scott s rozjařeným výrazem.
,,Emm, máš tu návštěvu." A pak polohlasem dodal: ,,Je tu Theo, takže, pokud nechceš aby tě viděl takhle neupravenou, měla by sis pospíšit. Teda, ne že by jsi nebyla hezká..." Chtěl pokračovat ale já ho zadržela: ,,Jo Scotte, já to chápu. Zdrž ho co nejdéle to půjde. Potom přijdu." Scott jenom přikývnul a zmizel.
No do prdele, my jsme si něco domlouvali na dnešek?
Tak fajn. Teď klid. Vezmu si na sebe džínové kraťasy a růžové tílko. Učešu si vlasy, dám si je do drdolu. Vyčistím si zuby.

Když jsem přišla dolů do kuchyně, Theo tam už čekal.
,,Ahoj." Pozdravila jsem ho mile.
,,Ahoj,Chell. Právě jsem říkal tvojí mámě, že jsme se na dnešek domlouvali že tě ráno vyzvednu a pojedeme na piknik."
Zůstala jsem na něj němě zírat. Potom jsem rychle řekla: ,,No jo. Já na to úplně zapomněla, nemám zabalené žádné jídlo."
,,Buď v klidu, já jo." Usmál se na mě sladce Theo. Usmála jsem se taky a vyrazili jsme.

Seděli jsme v autě, mlčky.
,,Včera jsi byla nějaká nervózní. Abych řekl pravdu, celkem dost nervózní." Řekl po dlouhé chvíli ticha Theo.
,,Jak to myslíš? A kdy?" Nechápala jsem.
,,Když jsem tě líbal a sáhl ti na zadek." Zakřenil se. Zrudla jsem. Otočila jsem hlavu k okýnku aby to neviděl.
,,Možná trochu." Řekla jsem zahanbeně. Zasmál se.
,,Nemáš se za co stydět, vždyť je to normální, ne? Aspoň vím jak na tebe." Mrkl na mě.
,,Ty se se mnou chceš vyspat?" Vyhrknu bez přemýšlení.
,,No samozřejmě, každý kluk chce spát se svojí holkou, ne?"
,,Tak proč chceš spát se mnou? To to té tvojí holce nebude vadit?" Poškádlím ho trochu.
,,Ty jsi moje holka, Michelle. A byl bych rád, kdyby jsi mě i ty brala jako svého kluka. A taky bych byl rád, kdyby jsi byla moje holka co nejdéle." Když to říkal, koukal před sebe na silnici ale chytl mě přitom za ruku. Usmála jsem se pro sebe a řekla jsem: ,,Tohle..mi ještě žádný kluk nikdy neřekl..nebo aspoň ne nikdo...kdo by se mi taky líbil." Řekla jsem potichu. Jsem dost stydlivá takže nejsem zvyklá takhle někomu říkat svoje city.
,,Ale spát se mnou hned nemusíš, nenutím tě." Zasmál se když si vzpomněl, co mě předtím vykolejilo.
,,Jsi panic že to tak chceš, nebo co?" Začala jsem se smát.
,,Hahah, nejsem panic, Michelle. Ale ve vztahu je sex normální, ne?" Řekl s láskyplným tónem v hlase.
,,To asi jo, ale já na to nechci spěchat. A už vůbec ne, když..."
,,Když co?" Zeptal se s tázavým pohledem.
,,Jsem ještě panna, Theo." Řekla jsem tichým tónem. Strašně jsem se styděla.
,,Hele klid, Michelle. Proto říkám, až se na to ty budeš cítit. Mně to nevadí." A usmál se na mě.

Když jsme přijeli na místo, málem mi vypadly oči z důlků. Přijeli jsme na kopec, nebo spíš na louku na kopci. Bylo to tak krásné. Tráva tam byla čerstvě zelená, všude kolem byly květiny. Theo jednu utrhl a dal mi ji za ucho. Zasmáli jsme se. Potom jsme roztáhli deku, vyndali jídlo a lehli si.
,,Theo?" Narušila jsem trapné ticho.
,,Ano?" Otočil ke mně hlavu.
,,Proč jsi mě sem vzal?"
,,No..abych s tebou byl sám?" Usmál se nechápavě, ale přece jenom trochu nervózně.
,,Tak proč jsi nervózní?" Zeptala jsem se podezřívavě a sedla jsem si. On si sedl taky. Znervózněl ještě víc.
,,Michelle, chtěl jsem být s tebou. Co je na tom špatného?" Snažil se mě uklidnit.
,,Ne, nechtěl jsi být se mnou. Scott ti řekl aby jsi mě sem vzal, že jo? Abych se vyhnula těm věcem co se teď v Beacon dějí. Nechcete mě ve smečce protože je to nebezpečné tak ti řekli aby jsi hrál jak mě strašně miluješ a přitom jste to na mě ušili!" Rozkřiknu se na něj a stoupnu si. Theo si stoupne taky, zvedne ruce na obranu a řekne: ,,Michelle, prosím. Takhle to vůbec není, oni o tebe mají jenom strach. A já taky."
,,Nemusíš si hrát na to jak ti nejsem ukradená." Řeknu ublíženě. On to vycítí a chce ještě něco říct ale já ho zadržím zvednutou rukou a řeknu: ,,Ne, raději už nic neříkej. Zavez mě domů. A raději už na mě nemluv. Měla jsem tě ráda, Theo. Nebo ...jsem tě chtěla mít ráda, zlomil jsi mi srdce." Málem jsem se rozbrečela.
~
Když mě Theo vysadil u domu, ani jsem se nerozloučila, práskla jsem s dveřmi od auta a v domě jsem za sebou rychle zabouchla dveře. Mělo mi to dojít hned co mi Scott řekl že je tu Theo. Včera večer jsem se totiž s Theem na ničem nedomlouvala. A proč by mojí mámě řekl že někam jedeme a pak jsme tam opravdu jeli? Vím že je to teď zmatené ale když si to tak vezmete, včera jsme si nic nedomlouvali a najednou přijde s tím, že jedeme na piknik. Člověk by si myslel, že má v plánu něco jiného ale rodičům řekne přijatelnější plán. A nakonec on nelhal.
Sakra, už se to zamotalo i mně.
Prostě vymažu Thea Raekena ze své paměti a ze svého srdce. Takhle si se mnou hrát. Tohle bych od něj nečekala. A už vůbec ne od Scotta, od vlastního bratra. Měl by mě chránit a ne mi ještě takhle ubližovat! Mám toho vážně dost. Budu si dělat co chci a nikdo mi do toho nebude kecat.
Vyšla já po schodech nahoru do svého pokoje, zabouchla dveře a...ano, strašně jsem se rozbrečela. Všichni mi moc ublížili.

Wolf's Love ( Teen Wolf FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat