Sama nevím, kdy jsem vůbec usnula.
Asi až nějak nad ránem. Když jsem otevřela oči, bolely mě. Od pláče. Polštář jsem měla promočený, až to bylo nechutné. Mimochodem, tahle situace mi fakt něco připomínala.
Vstala jsem, oblékla se a učesala.
Jak jsem tak stála u zrcadla a přemýšlela, co si udělám s vlasama, ozvalo se zaklepání.
Dřív, než jsem stačila odpovědět, dveře se otevřely a do mého pokoje vstoupil můj starší bráška Scott.
Pečlivě za sebou zavřel a potom se zase otočil ke mně.
,,Hele, já vím, že jsi naštvaná a smutná. A chápu to. Ale, potřebuju, aby jsi teď chvíli fungovala. Potřebuju, aby jsi šla s Liamem, Hayden a Theem."
Hned, co to dořekl, jsem povytáhla obočí.
,,V žádném případě." Řekla jsem posměšným tónem a zase se otočila k zrcadlu.
,, Když už ne kvůli tomu, co se teď děje, tak aspoň kvůli mně. Nechci, aby jsi se zase v něčem utápěla. Takhle aspoň budeš myslet na něco jiného. Sice vím, že v blízkosti těch dvou to zrovna moc nepůjde, ale, jen tak mezi námi, aspoň jim můžeš ukázat jak moc je máš někde." A šibalsky na mě mrkl.
Celou dobu jsem ho pozoroval v zrcadle. Musela jsem se usmát. Ale souhlasila jsem. Představa, že ukážu těm dvěma, jak mi jsou ukradený, mě lákala.Prvně jsem se rozhodla je mučit mým tichem a vražednými pohledy. A občas jsem taky něco řekla, ale většinou to bylo takové to jednoslovné odsekávání.
Vepředu šli Liam s Hayden, za nimi šel s okovy na rukou Theo ( haha, tohle jsem si opravdu užívala ), a potom jsem šla já.
Rozhlížela jsem se po lese, zkoumala stromy a všelijaké zvuky. Když jsem uslyšela nějaký podezřelý zvuk, otočila jsem se za ním, a šla jsem v podstatě poslepu. Což byla chyba, protože jsem nedávala pozor na cestu a vrazila jsem do Thea, který, jak jsem si potom všimla, stál i s ostatními na místě a pozorně poslouchali.
Theo se na mě otočil.
,,Sorry." Řekla jsem potichu a se stále uraženým výrazem jsem ho obešla a zamířila k těch dvěma vepředu.
,,Proč jsme zastavili?" Zeptala jsem se, ani nevím, koho.
Prostě jsem čekala, že mi jeden z nich odpoví.
,,Něco slyším. Chell, počkej tady. A podrž ho." Řekla Hayden a podala mi do ruky řetěz, na kterém byl uvázaný Theo.
Potom se s Liamem někam ztratili. Povzdechla jsem si a rozhlížela se po lese, jestli taky něco neuslyším, nebo neuvidím.
,,Uvědomuješ si, že jsem tu teď s tebou dobrovolně?" Uslyšela jsem otravný a jízlivý hlas, na který jsem už byla fakt alergická.
Otrávené jsem se otočila.
,,Cos to řek?" Zeptala jsem se tónem, který mu dával jasně najevo, že mě jeho kecy nezajímají.
,,Řekl jsem, že jsem tu teď vlastně dobrovolně." Zopakoval a upřeně na mě koukal.
Co to, sakra, mele?
Pořád jsem na něj koukala nechápavým výrazem. Když si všiml, že to stále nechápu, povzdechl si a vší silou trhl s řetězem. Jelikož jsem byla opravdu malinká a drobná, a on byl chiméra a ještě k tomu namakaná chiméra, strhl mě k sobě a chytil mě kolem pasu.
,,Už to chápeš? Kdybych chtěl, mohl bych utéct." Řekl už trochu jemněji, ale stále jsem v těch jeho očích viděla zlost.
Najednou jsem pocítila strach.
,,Pusť mě. Prosím." Řekla jsem se strachem v hlase, za což bych si později nejraději nafackovala, protože jsem mu takhle dala najevo, že z něj mám strach.
Trochu povytáhl obočí, ale pustil mě. Pár kroků jsem od něj poodstoupila a už už jsem se nadechovala, že mu něco řeknu, ale v tom se vrátili Liam s Hayden.
,,Nic to nebylo, jenom asi nějaké zvíře. Děje se něco?" Hayden si zřejmě všimla mého výrazu a postoje.
,,Ne, nic." Vzpamatovala jsem se a snažila se být v pohodě, jako kdyby se opravdu nic nestalo.,,Co s ním chcete dělat?" Ptala jsem se trochu vyděšeně, když jsem koukala na uvězněného Ghost Ridera v kleci.
,,No, budeme se s ním snažit komunikovat a uvidíme co nám řekne. A zachráníme ostatní." Vysvětlil mi Scott.
Nevím proč, ale tihle Ghost Riders mě něčím fascinovali. Ani jsem nevěděla, proč jsem to udělala, ale chtěla jsem se na něj podívat z větší blízkosti. Pomalu jsem šla ke kleci, i když na mě Scott, Liam, Mason, Corey a Theo volali, ať to nedělám.
Ghost Rider na mě upřel svůj mrtvý pohled a najednou mu z rukou vyšlehly blesky. Lekla jsem se a rychle uskočila. Někdo mě zezadu chytil. Byl to Liam. Jakmile jsem viděla, kdo mě chytil, rychle jsem se ze sevření vymanila.
,,Chell, bude lepší, když počkáš venku." Řekl důležité Scott.
,,Proč zase?" Nechápala jsem.
,,Je to nebezpečný." Upřesnil Corey.
Bezmocně jsem rozhodla rukama.
,,Fajn." Řekla jsem, otočila se a vyšla ven.
Nechtělo se mi sedět přímo před vchodem, tak jsem si zalezla za chatku a tam byla, nevím, jak dlouho. Jenom jsem slyšela, jak někdo odcházel a občas zase přišel, a potom odešel.
Když se mi to zdálo jako dost dlouho a nikdo mě nehledal ani nevolal, rozhodla jsem se připomenout sama. Vyšla jsem zezadu a najednou jsem uviděla pana Douglase, jak si to štráduje přímo do chatky.
,,Pane Douglasi!" Zakřičela jsem na něj a s úsměvem mu zamávala.
Pan Douglas vypadal dost překvapeně, že mě tam vidí, ale podařilo se mu nějak usmát a zamávat mi zpět.
,,Co tady děláte?" Zeptala jsem se přívětivě, když jsem k němu přišla.
,,No, viděl jsem nějaké světlo, tak jsem se rozhodl sem jít povídat." Řekl trochu nervózně.
,,No, jsme tam jenom my, znáte to, takové dětské hraní. Takže.. žádní dospělí."
,,Stejně to půjdu zkontrolovat." Řekl pan Douglas a mrkl na mě.Vešli jsme dovnitř. Ghost Rider byl stále chycený v kleci a hlídal ho Theo. Jo, to ho fakt svěřili tomu pravému.
Když Theo uviděl, že jsem přišla s panem Douglasem, poprvé, za celou dobu co ho znám, jsem v jeho očích uviděla strach.
,,Michelle, jdi od něj!" Zvýšil hlas.
,,Co, proč?" Nechápala jsem.
,,Je nebezpečnej." Pokýval hlavou Theo a natáhl ruku, aby mi naznačil, že mám jít k němu.
,,To ti tak budu věřit." Hrála jsem si na nedostupnou.
Najednou mě pan Douglas chytil pod krkem a vytáhl drápy.
Počkat. Pan Douglas je vlkodlak? To jako vážně?
,,Přeruš tu zábranu, nebo jí rozsápu hrdlo." Zavrčel pan Douglas směrem k Theovi.
Theo na nás jen vyjeveně koukal, ale pak se pomalu šinul ke kleci a botou přerušil jasan horský.
Pan Douglas opravdu povolil stisk, ale mrštil se mnou o zeď a já opět uviděla jenom černočernou tmu.Cítila jsem pod svojí hlavou něco měkkého a po tváři mě hladily něčí ruce. Pomalu jsem otevřela oči, bolela mě hlava.
Jakmile jsem se rozkoukala, zjistila jsem, že mám hlavu v Theově klíně a jedna jeho ruka mi otírá z čela krev, zatímco ta druhá mě jemně hladí po tváři.
,,Co se stalo?" Zeptala jsem se ještě trochu omámeně.
,,Douglas s tebou hodil o zeď, ale budeš v pohodě." Řekl jemně.
Když mi to všechno došlo, odstrčila jsem Thea a rychle se vysápala na nohy. Nechtěla jsem být v jeho objetí a už vůbec nechci, aby se zrovna on o mě staral. Je mi jedno, jestli mi zachránil život nebo ne.
Šla jsem směrem ke kleci a uviděla tam Ghost Ridera. Ale byl mrtvý. A vypadalo to, jako kdyby mu někdo něco sežral z hlavy. Chtělo se mi zvracet.
V tom se do chatky přiřítili Liam, Scott, Mason a Hayden.
Hayden mrštila s Theem o zeď a bylo vidět, že ho z toho, co se tu stalo, obviňuje.
Mě se ujal Scott s Masonem.
Chtěla jsem jim říct, že Theo nic neudělal, pro jednou, a že mi dokonce zachránil život. Ale to bych dala najevo, že už mu možná začínám odpouštět a to jsem nemohla. Tak jsem radši mlčela a sledovala, jak se z něj Hayden s Liamem snaží dostat doznání.
,,Nic jsem neudělal, jasný? Byl to pan Douglas. Klidně se jí zeptej." Ukázal na mě Theo prstem.
Všichni se na mě podívali. Fajn, tak tohle byl nepříjemný pocit.
,,Je to pravda, Chell?" Chtěl vědět Liam.
,,Co myslíš, že ti teď řeknu, Liame? Že Theo žere lidem mozky? Prober se a zamysli se nad tím." Řekla jsem nepřímou odpověď a odešla z chatky.
,,No, aspoň něco." Slyšela jsem promluvit Masona.
,,Má pravdu. Ty vraždy tu byly ještě před Theem. On to neudělal." Bráška mi opravdu četl myšlenky.
Když jsem tak stála na čerstvém vzduchu před chatkou, něco mi došlo. Jedna zásadní věc. Něco tady chybělo. Nebo spíš někdo. Rychle jsem vběhla do chatky a všichni na mě opět upřeli své pohledy.
,,Kde je Corey?"Zdravím! Dneska je venku jako že fakt dost hnusně, takže nemám moc náladu vypisovat nějaké zdlouhavé věci xdd jenom napíšu, že doufám, že se Vám kapitola líbila a příští týden zase svoji knihu rozšířím! Tak zatím!🙋
ČTEŠ
Wolf's Love ( Teen Wolf FF )
FanfikceMichelle McCallová. Její bratr je Scott McCall, práva alfa, vlkodlak. Zažila s ním už spoustu dobrodružství, strachu, štěstí i zklamání. Teď se však do jejich města vrátil dávný přítel, do kterého se Michelle zamiluje a změní jí to život.