Pohled Michelle
Ve středu jsem měla první hodinu ekonomii. Bohužel, s Theem Raekenem který seděl vždy za mnou. Ale naštěstí taky s Brettem, kterého jsem požádala, aby si sedl za mě místo Thea.
,,Ale proč?" Nechápal Brett.
,,Prostě si tam sedni, potom ti to vysvětlím." Řekla jsem rychle, protože jsem viděla Thea jak vstupuje do dveří. Brett si za mě rychle sedl. Theo k němu přišel s trochu nenávistným pohledem a řekl: ,,Ehm, sorry kámo ale tady sedím já." Řekl s předstíraným klidem. Muselo mu být jasné, že jsem ho o to poprosila já.
,,Cože jsi říkal?" Dělal Brett že ho neslyšel. Theo chtěl ještě něco říct ale to už do třídy vešel trenér a když uviděl Thea že nikde nesedí, hodil si svoje věci na stůl, protočil oči a zakřičel svým typickým hlasem: ,,Raekene, jak vás zatím znám, nejste zrovna upovídaný typ, takže mi vysvětlete, co sakra ještě děláte u cizí lavice? Sedněte si někam a pokračujte dál ve svém němém poslouchání mého výkladu." Theo se na trenéra podíval, povzdechl si a šel si sednout jinam.
Snažila jsem se strašně moc dávat pozor a poslouchat kouče, ale pořád jsem na sobě cítila Theův pohled. Vtom mi na lavici přistál papírek zmuchlaný do kuličky. Když jsem ho rozevřela, nic tam ale napsané nebylo. Se znechuceným výrazem jsem se otočila na Thea.
Od koho jiného to by to samozřejmě bylo.
,,Co je?" Zašeptala jsem podrážděně.
Theo už chtěl něco říct ale v tom kouč praštil rukou do svého stolu.
,,McCallová!" Rychle jsem se otočila zpět dopředu.
,,Ano, trenére?" Řekla jsem jakoby nic.
,,Vím že váš bratr je asi ukecaný negramotný idiot ale vy? Budete po škole. A Raekene? Vy taky." A zase se pustil do svého výkladu.
Našpulila jsem naštvaně pusu a otočila se s vražedným pohledem na Thea. Jenom se na mě škodolibě usmál a pokrčil rameny.
Ten prevít to udělal schválně.
~
Naše "po škole" se mělo konat v knihovně. Trenér říkal, že když jsme puberťáci kteří nedělají nic jiného než jenom chodí na párty, pijí alkohol, mají sex a podobné věci, nebude na škodu když si přečteme jednu celou knihu. Já mám knížky ráda takže mi to nijak nevadilo a byla jsem za to ráda. Byla jsem ráda, že nemusím domů a že se vyhnu Scottovi. Za co jsem však ráda nebyla bylo to, že musím sdílet jednu místnost a jeden stůl s Theem Raekenem kterému jsem se vyhýbala stejně jako ostatním.
Když jsme si četli, Theo si vybral nějakou mytologickou knížku, ani nevím o čem přesně to bylo, já si vybrala romantický román, jak jinak, tak jsem na sobě ucítila pár očí.
Zvedla jsem hlavu od knížky a uviděla Thea jak na mě kouká. Zřejmě se snažil zaujmout moji pozornost.
,,Co zase?" Řekla jsem opět podrážděně. Nemám ráda, když ten člověk ví že s ním mluvit nechci, ale pořád se dožaduje mojí pozornosti.
Jak dětinské.
,,Chci s tebou mluvit." Řekl klidně Theo ignorujíc mou podrážděnost.
,,Myslím že není o čem mluvit. Nebo snad jo?"
,,Myslím že je."
,,Tak povídej, ale rychle. A taky to zkrať."
Theo chvíli přemýšlel, asi nad tím, jak by to rychle a krátce pojmul. Najednou z něj vyletělo: ,,Omlouvám se. Ale ne za to, že tě chci chránit. Omlouvám se za to, že jsem ti už v ten den co jsme se pohádali neřekl že tě miluju. Já tohle nehrál. Chtěl jsem doopravdy s tebou být. Protože kdybych to neudělal, tak by tě teď balil někdo jiný a já bych to asi nezvládl. Stačí ti prozatím tohle vysvětlení?"
Zůstala jsem na něj ohromeně zírat. Řekl to všechno na jeden nádech.
,,Odpuštěno?" Zeptal se s nadějí v hlase.
,,No fajn, odpouštím ti, ale teď už mlč ať nemusíme číst ještě jednu knihu." Zasmála jsem se. On se taky usmál a dali jsme se do čtení.
~
Domů jsem přišla asi kolem šesté. Na schodech jsem se srazila se Scottem a Stilesem.
,,Čau kluci!" Pozdravila jsem je vesele. Zarazili se.
,,Ty s námi mluvíš?" Zeptal se nevěřícně Stiles. Scott do něj paží šťouchl.
,,Ehm, chci říct ahoj Michelle. Vypadá to že už se na nás nezlobíš?" Usmál se Stiles. Chvíli jsem na ně jenom koukala. Bylo vtipné sledovat ty jejich roztomilé nechápavé výrazy.
,,Vlastně ani ne. Vím že jste to nemysleli zle. A taky se omlouvám že jsem na vás byla ošklivá. Ale naštvalo mě to." Scott se Stilesem se na sebe podívali a potom Scott řekl: ,,Taky se omlouváme. Jestli si o tom potom chceš ještě promluvit, tak za tebou klidně přijdu do pokoje nebo můžeš přijít ty." Usmál se na mě.
,,To je v pohodě, bráško. Už na to nebudeme myslet, jo?" Mrkla jsem na ně. Oba jenom přikývli, já se otočila a šla do svého pokoje.
,,Jak ses sem sakra dostal?!" Zakřičela jsem leknutím když jsem vstoupila do svého pokoje. Na mojí posteli se jako vorvaň válel Theo. Pouze zvedl svojí hlavu a potom mu zase spadla na postel.
,,Lepší probuzení tam nemáš? Přišel jsem oknem, překvapivě." Řekl jakoby nic.
Chtěla jsem ho vyhodit, ale potom mě napadlo něco lepšího. Přišla jsem ke svojí posteli, chytila jsem peřinu a silně trhla. Theo se skutálel dolů z postele.
,,Budíček!" Zapištěla jsem a začala se strašně smát. Theo se zvedl a všimla jsem si, že se mu na čele udělala menší boule. Začala jsem se smát ještě víc.
,,Tak tohle jsi neměla dělat." Řekl Theo se spikleneckým úsměvem. Rychle prošel kolem postele, chytil mě kolem pasu a zeptal se: ,,Jsi lechtivá?"
,,Jistě že ne." Řekla jsem stále se smíchem.
,,Ne?" Řekl nevěřícně Theo a začal mě lechtat. Začala jsem se smát ještě víc než předtím. Ani jsem se nedokázala udržet na nohách, tak jsem spadla na postel a Theo se mnou. Váleli jsme se v posteli, Theo mě lechtal, já se smála.
,,Už dost...já ... Já se vážně za chvíli počůrám!" Křičela jsem na něj se smíchem. Přestal.
Zůstali jsme vedle sebe ležet a vydýchávali se z toho. Najednou jsem dostala hroznou chuť ho chytit za ruku.
Pomalu jsem svoji ruku sunula k jeho. Když ucítil letmý dotyk mojí ruky, otevřel dlaň, rozevřel prsty a naše ruce se spojily.
Otočil ke mně hlavu, dal mi pusu na nos a řekl: ,,Miluju tě."
,,Miluju tě." Řekla jsem na oplátku a usmála se.
ČTEŠ
Wolf's Love ( Teen Wolf FF )
FanfikceMichelle McCallová. Její bratr je Scott McCall, práva alfa, vlkodlak. Zažila s ním už spoustu dobrodružství, strachu, štěstí i zklamání. Teď se však do jejich města vrátil dávný přítel, do kterého se Michelle zamiluje a změní jí to život.