Çözüm Yolu

490 39 29
                                    

EYLÜL
Okulda bir gün daha son bulurken şu Bekir'den gıcık almaya başladığımın farkına vardım.Yapışık şey..

Bekir:Buyrun efendim.

Eylül:Serkanlar geldi mi Defne ile!

Bekir:Eylül..

Eylül:Ne?

Bekir:Bir şey yok he geldiler.

Odama çıkıp duş aldım.Ardından da saçlarımı toplayıp Hüma Hatun'un yanına indim.Telefonla konuşuyordu.

Hüma:Ne var Eylül kızım?

Eylül:Belki üzerime vazife değil ama Cemre'ye de yazık değil mi?

Hüma:Yazıktır doğrudur..Ama elden gelen bir şey yoktur kızım.Kanun budur.

Eylül:Hüma Sultan sana saygım sonsuzdur lakin bu yanlış..Bakın bebeğin cinsiyetini belirleyen anne değildir babadır.

Hüma:Öyle saçmalık mı olurmuş Eylül!Bebeği doğuran kadındır.Ya kızdır ya oğlandır ana doğurur.

Eylül:Baba peki?Baba ne yapar?

Hüma:Kızım bu konuları seninle konusmak uygun değildir.Hadi odana geç dersine çalış.

Eylül:Tamam ama yine geleceğim.

Defne'yi alıp Cemre'nin odasına geçtim.Cemre'nin gözleri kıpkırmızıydı.Defne ve ben ona yardımcı olacaktık.İçeriye girdiğimde Sema da buradaydı.

Sema:Şimdi Güney'e yenisini alırlar..Ay çok fena kız bence sen köye dön al bebeğini de..

Cemre:Yok neden döneyim ki kocam burada.

Sema:Aman koca falan kalmayacak ortada.Cemrecim zor ama sende biliyorsun.Yeni kız gelecek nikahı da alacaklar senden.Yatak odan onun odası yatağın..Sonra geceliklerin daha ne diyeyim ki Cemre.Bunları görmeye dayanabilecek misin?

Cemre:İzin vermem.Kocam benim o.

Defne:Semacım abim seni özlemiş gitsene seni çağırıyor.

Sema:Ah hiç duramaz bensiz..Deli..Ben gidiyorum.

Sema gidince Defne ile Cemre'nin yanına oturdum.

Defne:Ağlama ağlayınca bir şey çözülmeyecek ki Cemre.

Cemre:Sema'nın dedikleri doğru..O benim yerimi alacak.Güney ona dokunacak.Bana bir daha bakmaz değil mi bitti artık.

Eylül:Neden bakmasın eşisin sen onun!Şu Sema'ya bakmayasın sen.

Cemre:Ama doğru Eylül onunla evlenirken bunları göze almıştım ama çok zor..Çok ağır..

Eylül:Kocanı bırakmayacaksın sende Cemre.Ee ikinci bebek erkek olur.Ya da üçüncü ya da hiç olmaz.Ne var bunda!

Cemre:Bize göre öyle ama sende biliyorsun.Erkek erkek!

Eylül:Üzülme sen ben yapacağım.

Defne:Ne diyeceksin nedir planın?Tabii işe yarar mı en önemlisi bu!

Defne'ye bebeğin cinsiyetinin baba tarafından belirlendiğini anlatacağını söyledim.Cemre işe yaramaz diye kestirip atmıştı bile.Ama ben inanıyordum.Bu kafayı değiştirecektim!Eylül'sem eğer yapacaktım bunu!

Cemre:Hüma Sultan dinler ya sanki..Bende bir şey sandım.Defne..

Defne:Ama gerçekten de baba belirler.Babada XY annedeyse XX bulunur..Anneden gelen X kesin gelir.Babadan X gelirse kız ,Y gelirse erkek olur bebek.Yani babada ki Y'de onun babasından gelmiştir.Oh anlattım mı?

Cemre:Anladım..Ama Hüma Hatun?

Defne:Ne ben mi anlatacağım yuh!Mahveder beni ya saçmalama Eylül!

Eylül:Defnecim Hüma Hatun seni seviyor.Ayrıca tıp okuyan sensin.Sen anlatacaksın tabii..Ben anlattım ama..Beni dinlemedi ya da azıcık dinledi.

Cemre:Defne benim için yap..

Defne:Abim falan duyarsa ne olacak?

Defne pencerden dışarıya baktı..

Eylül:Abin Sema ile fingirdiyor nereden duyacak paşam!

Ne demiştim ben öyle Cemre ve Defne bana imalı imalı baktılar.Yataktan kalktım.

Eylül:Yani şey..Öyle demek istemedim.Defne konumuz bu değil hadi.

Defne:Abim duyarsa keser beni.Ne biçim şeyler konuşuyorsun bacak kadar boyunla der inanın onunla uğraşamam.

Cemre:Serkan'ı Eylül oyalar.

Eylül:Ya niye ben?Sema var işte..Oturuyor onunla.

Defne:Sema'yı götürdü Bekir abi..Hadi sen abimi oyalarsan bende gider konuşurum.

Eylül:Tamam.Ama hızlı olacaksın.

Cemre:Serkan bahçeye indi..Hüma Sultan'ın yanına gider kesin çıkarken..

Defne:Hih!Hadi Eylül al abimi..

Odadan koşar adımlarla çıktım.Mutfağa girdiğimde Songül'ün elinde bol köpüklü kahce vardı.Tepsiyi alıp koşarken Songül ardımdan bağırıyordu.

Songül:Nazan Hanım'ın o..

Eylül:Yenisini yap!

Serkan'ın Hüma Hatun'un yanına girecekken yakaladım.Önüne durdum.

Serkan:Çekilsene..Babaanemin yanına geçiyorum.

Eylül:Sen hiç benden kahve içtin mi?

Serkan:Yok istemiyorum.

Eylül:Of.Hüma Sultan sıcakta oturmuş ne yapacaksın?Gelsene..

Önümden inerken derin nefes aldım.Bende onunla bahçeye geçtim.Sallanan koltuğa oturdu bana da otur dedi.

Eylül:Kahve dökülür ama..

Serkan:Dökülsün çünkü içmeyeceğim.

Eylül:Ama neden ki?

Serkan:Anneme yapılmış olduğu kesin annem yalnızca o fincanda içer.

Eylül:Off..Beceremedim.

Serkan:Sen yaparsan içerim ama.

Eylül:Ben..Kahve mi?

Serkan:Hıı..

Eylül:Ben sana hizmet etmem demedim mi!Ya ye-Ah..Tabii ki hemen yaparım.

Serkan:Ne bir şeyler mırıldandın herhalde ya.

Eylül:Yok..Yok ama sende gelsene..Mutfakta yaparken..

Serkan:Ne?Seni mi izlerim?

Sustum..Ayağa kalktı..Elimden tepsiyip alıp masaya koydu.

Serkan:Senin güzelliğini..

-Bölüm Sonu

Arkadaşlar çok bir şey istemiyorum yalnızca emeğimin karşılığını istiyorum destek olmanızı istiyorum.Sınır koymak istemiyorum lütfen..

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin