EYLÜL
Yağmur bıçaklanmıştı ve acilen hastaneye kaldırılmıştı.Bunu kim yapmıştı ki!Kanım donmuştu âdeta ondan nefret etsem bile kimsenin ölümünü istemezdim.Serkan:Sakin ol tamam mı sevdiğim?
Eylül:Serkan kim bunu yapan Yağmur'a yapan yarın bana da yapabilirdi!
Serkan:Şt..Ben senin yanında olduğum sürece kimse bir şey yapamaz sana.Sakin ol..
Eylül:Güney de gitti mi?
Serkan:Evet gitti.Bende gitmek zorundayım sen istersen ok-
Eylül:Hayır Serkan gitme içimizde şimdi bir katil var..Ve ben..
Serkan:Tamam haklısın sende gel.Birlikte gidebiliriz tamam mı?
Onu onaylayıp odama çıkıp hazırlandım ve ardından arabaya binip hastaneye doğru yol aldık.
GÜNEY
Yağmur daha gençti.Ölmek ona yakışmayacaktı belki de şimdi sağıklı düşünemiyordum.Ona karşı bir dıygum olmasa bile insanca düşünürsek bu kötü durumdu!Tevfik:Güney sen neden karını yalnız bıraktın!
Hüma:Neden olacak eskisine gitti.Kız peşine..Çocuk ola çocukta!
Tevfik:Kim olabilir ki aklım almıyor.Ya evde şimdi bir katil var.Adıyaman bunu duyarsa..
Nazan:Durun bir hele kız çıksın..Çıkabilirse..
Serkan:Anne ne oldu son durum ne?
Tevfik:Serkancım çok kan kaybetmiş..Konağı neden bıraktın şimdi polisler gelecektir.
Serkan:Bende duramadım evde öyle..Baba ne yapacağız?
Güney:Hayatınızı mahvettim..
Serkan:Lan ne alaka!
Güney:O kazada bende geberseydim bunlar olmazdı.
Serkan:Abi saçmalıyorsun sakin ol biraz.
Tevfik:Serkan sen Eylül'ü de alıp konağa dön oğlum hadi..Biz seni arar haber ederiz.
Eylül ve Serkan gittiler.Babannem ve amcam konuşmaya başladılar..
Hüma:Tevfik düşündüğüm şey başımıza gelmiş olmasın..
Tevfik:Kan davası meselesi değil mi?
Hüma:Malesef öyle.
Tevfik:Ama Yağmur bizim gelinimiz töre de bu yoktur.Yağmur olmaz..
Hüma:O zaman kim?Konaktan başka kimse olamaz ki..
Tevfik:Olay büyümese bari.Yağmur uyansa öğrenebilirdik..
Herkesin arasından sıyrılıp bahçeye çıktım.Songül müydü yani bunu yapan?Telefonla aradım ve ona bir adres atıp oraya gelmesini söyledim.
Songül:Bana geleceğini biliyorum sevgilim.Artık..Artık aramızda engel kalmadı.
Güney:Aptal!Sen mi yaptın ya katil oldun!
Songül:Ben senin için yaptım..Bizim için sevgilim..
Güney:Songül Yağmur ölürse ne olur sen biliyor musun ya sen çıldırdın mı!
Songül:Ben sadece seni o cadıdan kurtarmak istedim duydun mu!
EYLÜL
Uyuyakalmışım uyandığımda Serkan başımdaydı..Eylül:Saat kaç sen uyumadın mı?
Serkan:Nasıl uyunur ki Eylül?
Eylül:Haklısın aslında ne oldu bir haber yok mu?
Serkan:Yoğun bakıma alındı dedi babam.Polisler geldi sorgu falan işlerini halletik.
Eylül:Serkan kim olabilir aklım almıyor benim aslında ben bir şeyden süpheleni-
Serkan:Ne söyle gizleme herkes zan altında.
Eylül:Songül..Bence Songül ve Güney'in gizli bir ilişkisi vardı.Yani bak onları bir kez gördüm anlıyor musun?İlk geldiğimde..Sonra umurasamadım..Ama yani..
Serkan:Songül mü iyi de o buna cesaret edemez ki.Sessiz kendi hâlinde birisi o Eylül.
Eylül:Bilmiyorumm
Serkan:Sen kendine gel.Bu olaya karışmanı istemiyorum.Hatta..Adıyaman'a git istersen okul da yok yani dersler..Ne dersin?
Eylül:Ama neden ki Serkan ben senin yanında olmak istiyorum.
Serkan:Aşkım bizim ailemiz açısından yıpratıcı bir süreç olacak anladın mı senin de hasar almanı istemiyorum.Ben sana bilet alayım..
Eylül:Serkan a-ama..
Sarıldı bana sımsıkı..
Serkan:Lütfen sözümü dinle tamam mı?Lütfen..
...
Havalimanına geldiğimizde arabayı durdurdu.
Eylül:Gitmek istemiyorum hiç..
Serkan:Çok durmayacaskın zaten şu işler düzelene dek sonra istesen de bırakmam seni.
Eylül:Senden ayrı kalmak..Bu canımı sıkıyor.
Serkan:Yapma aşkım.Sadece birkaç gün hem ailenle hasret gideririsin işte..
Bana yaklaşıp dudaklarımdan öptü.
Serkan:Hadi..
Uçağım kalkıyordu..Son kez sarıldım ona ve yürüdüm.Neden gitmemi istemişti ki!Kırmıştı beni zor zamanda yanında olmayacaksam neden beraberdik!
-Bölüm Sonu
Herkese merhaba.Bu gidişle bende bırakacağım buraları..Neyse defalarca konuştum vazgeçiyorum.
eysercilerrr yazarcım gitti sıra bana geliyor zaten..-Bölüm Sonu