GÜNEY
Doğuma alınmıştı acilen..O kadar kötü hissediyordum ki canım yanıyor,vicdanım susmuyordu bir türlü.Hizmetçiyle birlikte olmakta neydi hemde Cemre'ye aşıkken onunla evliyken!Tevfik:Güney sakin ol.
Güney:Bir şey olursa ne olur!Sakin duramam.Neden kimse bir şey demedi hâlâ!
Hüma:Eğer Cemre'ye bir şey olursa bebeğe de biz bakamayız.Nazan Sebiha'yı aradım ben köyden namuslu bir kız bakma-
Güney:Ne diyorsunuz ya!Karım içerde ölüm kalım savaşı veriyor.
Hüma:Biz de üzülüyoruz elbette ama..Güney töre bu sende biliyorsun yıllardır bu böyle!
Güney:Of delirteceksiniz beni siz ya.
EYLÜL
Hastaneye bende Serkan ile geldim.Neyse ki Defne de bizimle aynı zamanda girmişti de dikkat çekmemiştim.Hüma Hatun Nazan teyze ile konuşuyordu.Cemre'yi ve bebeği âdeta ölmeden mezara koymuşlardı bile.Doktor çıkınca hepimiz ona doğru ilerledik.Güney:İyiler mi?Onlar nasıl karım ve bebek iyi mi?
Doktor:Zor oldu neredeyse bebeği kaybediyorduk ama zor da olsa kurtardık fakat..Anne..Anne için zor dönemler olacak.Bir müddet ya da ömür boyu..
Güney:Ne oldu?Cemre..Cemre kötü mü?
Doktor:Yatağa bağımlı kalacak.Beyin fonksiyonları belki bir yıl belki iki ay belki de..Bilemeyiz..Yatağa bağımlı kalacak.
Hüma:Anlaşıldı..
Hepimiz eve geldiğimizde Hüma Hatun Güney'i ve bizleri salona topladı.Kapılar kapatıldı!
Hüma:Güney..Oğlum Cemre'nin eşlik vazifesi sonra ermiştir artık.
Güney:Ama babanne iyileşecek.Ben karım yerine başkasına nası-
Hüma:Karın olmayacak senin.Boşanacaksınız..Hem yeni gelin yola çıktı.
Eylül:Ya siz ne diyorsunuz Cemre daha konuşmadı bile.Bu durumda kocasından ayrılacak ne hâle gelir!
Hüma:Sana nereden laf düşüyor!
Eylül:İnsalık görevi bilmem anlar mısınız?
Nazan:Git odana be.Sana ne oluyor!
Serkan:Anne o da bu evde..Burada kalacak.Eylül..Lütfen..
Güney:Babanne Cemre yıkılır..Ben bunu yapamam ki.
Nazan:Güney..Sende biliyorsun!
Hüma:Cemre'yi atacak değiliz ya.O da burada kalacak.Ama odanız ayrılacak sen yine sev onu ama karın yeni gelinimiz olacak.
Güney:Ama..
Serkan:Babanne adam istemiyor yeni eş.Hem Cemre sağ ölmedi ki!
Hüma:Ne dediğin farkında değilsin sen Serkan.Cemre yatalak!
Serkan:Ben gidiyorum ya yeter!
..
Serkan ile sabaha karşı kış bahçesinde buluştum.Bu vakte dek uyuyamıştım ki..
Serkan:Ne oldu ağlıyorsun ah güzelim..
Eylül:Cemre dayanamaz buna Serkan bir şey yapalım bir yolu olsun ya nolur!
Serkan:Dediklerini duymadın mı nasıl kararlılar.Güney de perişan..
Eylül:Cemre yıkılır.Daha doğrusu kim olsa yıklır kolay değil..Serkan..
Serkan:Efendim..
Eylül:Ben..Ben bunları yaşamaktan korkuyorum anladın mı?Sana kadınlık yapamam dediğimde ben bunları söylemek isted-
Serkan:Ben buna izin vermem asla tamam mı?Sen benim eşim ol..Ben bunlara asla izin vermem.
Eylül:Verme tamam mı?Beni onlara verme Serkan..
Alnıma buse kondurdu.Birkaç tıkırtı duyunca hemen odama koşarak uzaklaştım.
GÜNEY
Cemre'den ayrılmak istemiyordum.İki gündür uyandırlamamıştı ki..Hüma Hatun boşanmamı istiyordu.Bana üç kurallara uyarak kez dini nikahı bozdurmuştu.Songül hepsine o sebep olmuştu!Güney:Babanne..Ben o kadına dokunamam!
Hüma:Bana erkek torun vereceksin.
Güney:Ya karım içeride kim bilir ne zaman uyanır!Ayrıca..İçerde yatan bebek sana torun görmedin mi nasıl küçücüktü.Görmedin mi!
Hüma:O kızdır.Annesi gibi güçsüz!
Güney:Sende kadınsın babanne!Kendi cinsine yaptığın bu hakaret!
Hüma:Akşama seni odanda bekliyor olacak Yağmur!
Güney:Yağmur kim ya ben dokunamam kimseye.Kızımı alıp gideceğim.
Hüma:Bir halt edemezssin.
Doktorla konuşup kızımın çıkışını alınca amcamla konağa geldim.Bebek kucağımdaydı.Eylül aldı hemen kucakladı onu..
Eylül:Mis gibi kokusuna bak..Güney bu çok güzel bir bebek ama..
Hüma:Kaldırın götürün ortalıkta zırlamasın!
Eylül:Hüma Hatun bebeğe bakmayacaksınız mâdem bir dadı tutun.
Hüma:Akşama annesi gelecek bakacaktır.
Eylül:Güney Cemre mi çıkıyor yoksa?
Hüma:Cemre yıllar sonra uyanır tabii uyanırsa..Yağmur gelecek gelinim!
Güney:Eylül gel..Biz bebeği çıkaralım.
-Bölüm Sonu
Bunu bırakıyorum ve biraz olsun uyumaya çalışacağım hâlâ atlatamadım gribi..Hoşçakalın!
eysercilerrr❤-Esraa