EYLÜL
Hastaneden çıkma zamanı gelmişti.Herkes buradaydı..Serkan ile konuşmak için kapıyı kapattım.Serkan:Ne oldu?
Eylül:Evimize gidiyoruz Serkan.
Serkan:Sen ciddi misin?Sevindim ama..Eylül bir müddet benim yardıma ihtiyacım olabilir..Sen bunları..Yani..
Eylül:Karşılarım tabii ki..Serkan biz karı kocayız..Her daim seninle olmaya söz vermedim mi ben hı sevdiğim?
Serkan:Tamam anladım tamam.
Serkan hafif sekiyor ve koltuk değnekleriyle kalkıyordu.Bir elini ben tuttum diğer elinide ise koltuk değneği vardı.
Serkan:Babanne..Biz evimize gidiyoruz.
Hüma:Ama oğlum..Hazırlık yapıldı..Duymadın mı sen?
Serkan:Babanne evde..Biz evimizde daha mutlu olacağız.
Nazan:Biz seni rahatsız mı ettik oğlum?Bize ne ediyorsun şimdi sen..Biz karışmadık ki ne sana ne de karına.
Serkan:Böylesi daha güzel olacak annem..Hep yine görüşürüz..
Ben hiçbir şey demedim.Onlar da bana ses etmediler.İlk gelen taksiye binip ilerledim kocamla.Asansöre binip dairemize yol aldım.
SERKAN
Yatakta uzanıyordum.Eylül ile burada olmak huzurluydu ailemden ilk kez uzakta olacaktım.Ama karım vardı..O da ailemdi.Eylül:Aşkım..Çorba yaptım sana sonra da ilaçlarını içersin tamam mı?
Serkan:Tamam canım.
Çorbayı elleriyle içiriyordu bana.Gülümsedim..Bulaşıkları götürüp ilaçlarımı içirdi.
Serkan:Ben özür dilerim bunlar yaşandığı için karıcım..
Eylül:Törenin getirdiği..Ne olacaktı ki..
Serkan:Ondan bahsetmiyordum Eylül.Annemlerle yaşananlardan bahsediyorum..
Eylül:Senin suçun yok ki Serkan.Tamamen bizimle alakalıydı..
Serkan:Of..Bilmiyorum Eylül cidden bilmiyorum.
Eylül:Serkan sen konaktan ayrıldığımız için pişman mısın?Yani..
Serkan:Hayır değilim aşkım..Hayır tabii ki ama..Dargınlık olmasın istiyorum ben anladım mı?
Eylül:Of yapma Serkan.Beni sevmediklerini biliyorum..
Serkan:Aileleri bırakalım bir kenara gel yanıma uyuyalım.
Eylül:Yanında yatamam ki Serkan doktorun dediklerini duymadın mı sen?Bir müddet enfeks-
Serkan:Başlatmasın hastalığına karıma sarılmayacaksam ne işim var benim yanında!
Ona sığındım.Ben yatırdım onu göğüslerime..Gülümsedi ve başını çevirince ellerimle yanaklarını avuçladım.
Serkan:Hani uzak duruyordun ne oldu?
Eylül:Evimizde ilk gecemiz o kadar huzurluyum ki Serkan..Yarın sabah ellerimle kahvaltı hazırlayıp ardından yedireceğim sana..Daha sonra film izleriz ya da sen ne istersen.
Serkan:Ne istersem..Canım tatlı istiyor.Tatlı yapsana bizim oralardan..
Eylül:Bizim oralar..Tamam aşkım yaparım olmaz mı?
Serkan:Şimdi sana oğlumuzdan bahsedeceğim Eylül..
Eylül:Olmayan oğlumuzdan mı Serkancım?
Serkan:Deme şöyle..Rüyamdaydı..Ama o kadar gerçekti ki..İlk gördüğümde minicik karnınla geldin yanıma..Sonrasındaysa..Kucağımızda bebeğimiz vardı aşkım..
Eylül:Yalnız rüyanda erkek gördün.Ne kadar da belli Hüma Hatun'un torunu olduğun Serkan yani..Ne desem bilemiyorum.
Serkan:Bunun için trip mi?Yok artık yapma bunu..
Eylül:Neyse..Hastasın diye atmamayım ama iyileşince çıkacak acısı bunların kocacım..
Serkan:Benimde iyileşince acısını çıkaracağım noktalar var..
Gülümsedin yanağına buse kondurmakla yetindim.Gözlerini kapayınca bende kapattım.
..
Konakta kıyamet kopuyordu âdeta.Hüma Hatun kendisini ezilip geçilmesini kendine yedirmezken Cemre ise Eylül'ün dediklerine kırılmıştı.
Hüma:Tevfik konusacaksın tıpış tıpış dönecekler eve.
Tevfik:Anne kocaman insanlar ne diyeceğim ben şimdi!Hem de bu hassas dönemde..Hem sanki..
Hüma:Serkan'ın ölmediğini öğrendiklerinde yeniden saldıracaklar bu kez hedef Güney olacak.
Tevfik:Kim davalılar neden haberimiz yok törede bu yoktur ki!
Hüma:Sakin ol Tevfik sakin hele bir torunumu alayım eve..Sonrasında bakacağım!
..
Cemre Güney ile el ele oturuyordu yatakta..
Cemre:Ben kötü bir şey demedim ki ama Güney.Eylül'den bunu beklemezdim benim kırılmamı umursamadı hiç.
Güney:Haklısın ama.Onu da anla zor günler geçirdi Cemre.
Cemre:Bende duygusalım hamileyim sonuçta..Ya sence çocukları mı olmuyor?
Güney:Bu ne şimdi?
Cemre:Eylül kıskanmış olmasın..Yanii..Şifa kızdı ama bu kez oğlan olacak..Kendilerinden önce bebek sahibi olmamızı kıskanmış olmasınlar.
Güney:Sanmam.Serkan da Eylül de..Aman ne diyoruz bizene!
Cemre:Çok kırıldım..
-Bölüm Sonu
Cemre Hanım kırılmış duydunuz mu?Neyse yorum yapan herkese olsun bu bölüm keşke hep böyle olsa..Neyse yine siteme başlarsam uzar gidrr.Sustum sustum!
-Esraa