İntihar..
Henüz gencecik bir bahar canına kıymıştı..
Hastaneye kaldırıldı Eylül.Ahmet:Nasıl yaptı bunu bu kız aklım almıyor.Benim kızım böyle değildi!
Mesude:Görücüleri istemedi kesin ondan yaptı ah be kızım deseydin anlamazdık sanki.
Berna:Ablam..Ablama ne olacak?
Mesude:Dur kızım ağlama bir.
SERKAN
Eylül intihar mı etmişti!Kendimden nefret ede ede hastanenin yolunu tuttum.Babannemlerde yanınmdaydı..Hüma:Serkan dur Ahmetler!
Ameliyathanenin önüne geldiğimizde babannem ve Eylül'ün babası sarıldılar.
Ahmet:Hüma Sultan..Kızım gitti kızım.
Mesude:Hüma Hanımım..
Serkan:Nerede o nasıl şimdi?
Mesude:Sen misin o?Sen misin kızımın bu notta sevdiğim diye bahsettiği hı?
Hemen elime aldım.Ve okumaya başladım..
"Nemrut'ta tanıdım ya seni.Ne de tutundum o busene be..Aşkım..Dün için özür dilerim aşkım.Yapmadım tabii ki sadece sana ders vermek istedim beni aramadığın için.Ne sorunsa..Ben senden başkasının olamam..Ama beni şimdi evlendirmeye çalışacaklar..Sonsuzluğa gidiyorum sevdiğim.Seni orada bekleyeceğim.Ağlama olur mu çünkü ben gülümsüyorum"
Gözlerimden akıyordu.Mesude teyzeyi karşıma aldım.
Serkan:E-evet benim o kişi.Bakın biz birbirimizi seviyoruz.Hem de ilişkimiz var bir süredir.Zaten babaannmlerde bugün istemeye gelecekti eğer bunlar olmasaydı..
Mesude:Kızım seni seviyorsa bırakmaz.O sevdiklerine kıyamaz.
..
Uyandığında önce ailesi girip çıktı şimdi ise ben giriyordum.
Eylül:Serkan..
Serkan:Sevdiğim ne yaptın sen?Beni sensizlikle mi cezalandıracaktın?Bu yaptığın..Unutmayacağım.
Eylül:Özür dilerim.Her şey bitsin istedim beni başkasına vereceklerdi bunun düşüncesi bile canımı yakmaya yetmişken canlı canlı yaşayamazdım bunu..
Serkan:Ailen bizi biliyor artık.Önümüzde hiçbir engel kalmadı.
Alnına buse kondurdum.Ellerini yanaklarıma koydu..
Eylül:Seni seviyorum..
Serkan:Bende seni sev-
Kapı açılınca Eylül ellerini çekti.Babannem girmişti içeriye..
Hüma:Ne o?Oynaş vakti mi geldi geri?
Serkan:Babanne..
Hüma:Geçmiş olsun kızım..
Eylül:Teşekkürler..
1 HAFTA SONRA
EYLÜL
Heyecandan ayaklarım yerden kesiliyordu.Bugün beni istemeye geleceklerdi.Abim ve yengemde gelmişti..Yengem Azra ile hazırlıyorduk her şeyi..Azra:Canım bak heyecan sakarlık yaptırmasın dikkatli ol.
Eylül:En çok ondan korkuyorum galiba Azracım.
Berna:Abla Serkan abiler geldi!
Sanki her şey durmuştu..Ellerim titriyordu.
Eylül:Kapıyı kim açacak?Ben mi?