EYLÜL
Sabah olmuş ne zaman uyudum ne zaman uyandım bilmiyorum bile.Kahvaltı saatini geçirmek bir yana bir de okula gitmemiş olmuştum.Başımda bir ağrı vardı.Kalkıp üzerimi değiştirdim ve aşağıya indim.Nazan:Ne geziyorsun neden gitmedin okula?
Eylül:Bugün dersim yok o nedenle gitmedim.
Nazan:İyi peki ayak altında dolanma.Oğlumun örtüsünü yap o zaman boş oturma.
Eylül:Bende anahtarı isteyecektim zaten..
Ardından yürüdüm.Kapıyı açtı bende dikiş makinasının önüne geçip harfleri işlmeye başladım.
Eylül:Mutluluklar..Bir ömür boyu.
Bunu tüm kalbimle söyledim.Yapacak bir şeyim yoktu boş bir hayaldi o.Yoluma bakmak zorundaydım..Bu nedenle bizim fakülteden benimle konuşmak isteyen çocuğa mesaj attım.
"Bugün gelemedim biraz hastayım galiba şey..Notlarını bana verir misin?"
Telefonu bir kenara bırakıp işime devam ettim.
SERKAN
Dersler bittiken sonra Sema'yı almıştım ve birlikte alışveriş yapmıştık ardından yemeğe geldim onunla..Masanın üzerindeki elini tuttum.Sema:Serkan..Son sınavın ne zamandı?
Serkan:Aşkım bende seninle evlenmek için sabırsızlanıyorum..Yapma konuştuk.
Sema:Tatile gidelim Serkan.Konaktan babaanneden annenlerden annemlerden uzak yalnıznca bizim olduğumuz bir yer istiyorum.Seninle yanlız olmak istiyorum.
Serkan:Geleneklerimizi biliyorsun ailemi ve beni böyle kabul ettin ama.
Sema:Evet Serkan nereye gelin geldiğimi biliyorum ama yine de..
Serkan:Şartlar bu..Doyduysan kalkalım mı artık seni eve bırakırım.Bende anca eve geçerim..
Sema:Bende gelsem olmaz mı ya?Eylül ne etti acaba örtüyü..
Serkan:Ne örtüsü canım?
Sema:Ya hazırlık falan boşver hadi gidelim aşkım.
..
Defne odasındaydı yanına girdim kapıyı çalarak.
Serkan:Ne yapıyorsun burada?
Defne:Ders çalışıyorum abicim.Sen ne istiyorsun?
Serkan:H-hiç..Şey..
Defne:Eylül ile küsüz abi bana onu soracaksan yanlış adres.Mutfaktakiler bilir sorsana.
Serkan:Niye küstünüz?
Defne:Ya dün sinemaya gelmesini istedim.Hatta geldi de ama sonra gitti.Yani senden ve nişanlından haberi yoktu.Ne bileyim rahatsız etmek istemedi.
Serkan:Ee git barış yazık kıza tek başına bu evde.
Defne:Of konuşmadım mı sanıyorsun sen?Trip atıyor..Üzerine varmadım bende.Abicim cıksana ders çalışıyorum.
Çıktım..Bir üst katta odası vardı.Merdivenler çıkıp kapısına ilerledim tam kapıya vuracakken Hüma Sultan kaşlarını çatarak geldi.
Hüma:Oğlum saat kaç olmuş ne geziyorsun kızların katında ha!
Serkan:Ya Hüma Sultan.Of!
Hüma:Ne istiyorsun?
Serkan:Hiç şeyi arıyorum da..
Hüma:Neyi?Oğlum söylesene.
Serkan:Havlu arıyorum da Hüma Sultan.
Hüma Sultan düş önüme dercesine bakınca odama geçtim.
..
Güney Cemre'nin yanına uğrayıp ardından konağa atmıştı kendisini..Kahvesini içip uyuyacaktı ki Songül girdi içeriye.
Songül:Uyuyorsun..Beni istemiyorsun öyle mi artık?
Güney:Songül her an seninle olamam..Uyumak istiyorum yorgunum.
Songül:Gelsene ya..Bak bir daha kalamayız böyle.Hem boşa şu karıyı!
Güney:Hamile!Nasıl boşanırım!
Songül:Başkasına dokunmayacaksan!
Gidip dudaklarına yapıştım onu yatağa bıraktım.Dünden razıydı benimle olmaya..
Kapı deli gibi çalınıyordu.Kimdi bu gelen Songül yanımda çırılçıplak yatıyordu.
Defne:Güney abii!Güney abi!
Uyuyan Songül'ü dürterken bir yandan da Defne'ye ne söyleceğim diye düşünüyordum.
Güney:Efendim Defnecim!
Defne:Hadi uyanmadın mı!
Güney:Ne oldu çıkamam odadan ya.
Defne:Hadi abim falan seni bekliyoruz.Babamı uğurlayacağız unuttun mu?
Güney:Amcam nereye gidiyor ki ya?
Defne:Yeni iş..Hadi hadi!
Güney:Tamam geliyorum on dakikaya.
Songül:Of ne oluyor aşkım?
Güney:Sus!Sus be!
Defne gidince rahat nefes aldım.Songül yeni uyandı.
Güney:Giyin ve çık!
..
Songül odadan çıkarken bir çift göz onu gördü.Bu göz şimdi ne yapacaktı?
-Bölüm Sonu
Hepinize merhaba.Geciktim ama telefonumda azıcık sorun yaşadım.Yeni bölümde görüşelim o zaman :)
-Esraa