Pazar Kahvaltısı

349 32 54
                                    

SERKAN
Eylül'ün elinden tutup dışarıya çıkacaktım bugün.Sabah erkenden kalkıp hazırlandım ve Eylül'ün kapısını çaldım.

Eylül:Günaydın.

Serkan:Şimdi ben kaçmadan gözlerine bakacağım..O kadar mutluyum ki sevdiğim.

Eylül:Bende öyle aşkım.Bende..

Elimi uzattım ona sorgusuzca tuttu.Konağın merdivenlerinden emin adımlarla indim.Koca bahçede ki masa da herkes vardı.Pazar kahvaltısı..

Eylül:Günaydın herkese.

Serkan:Günaydın millet.

Elimizi görenler şaşırıyordu.Babannem gülümseyince bende gülümsedim.Eylül'ün yanıma oturmasını sağladım.

Hüma:Afiyet olsun herkese.

Yağmur:Siz ne ara?Ne oluyor ya?

Güney:Serkan hayırlı olsun bazı duyumlar aldım.

Serkan:Ne duyduysan doğru eve gelin geliyor.Has gelin..Benim gelinim..

Hüma:Eylül sen bakma ona.Bak ben sana sormadım ama dün aniden oldu her şey.Ailenle konuşabilirsin kızım ya da..

Eylül:Konuşurum elbet.

Nazan:İnanmıyorum olanlara evin hizmetçisinden başkasını bulamadın mı anne?

Hüma:Nazan yerini bil.Ben buradayken sana laf düşmeyecektir.

Nazan:Ama anne Adıyaman hakkımızda konuşacak.Daha bunu-

Serkan:Kim ne derse dersin tamam mı umrumda değil.Bu evlilik gerçekleşecek hem de en kısa zamanda..

EYLÜL
Utancımdan kahvaltımı edemiyordum.Serkan ise yiyordu büyük bir iştahla.Herkes beni izliyordu.Yasananlar âdeta mucize gibiydi.

Serkan:Canım sende yesene.Yoksa ellerimle mi yedireyim sana?

Ekmeği batırdığı baldan ağımıza verirken gülümsedim.

Tevfik:Oğlum herkes burada lütfen dika-

Hüma:Şt..Karışmayın torunuma.Oğlum ne istersen yapabilirsin.

Herkes kahvaltısını ederken Serkan gerçekten bana elleriyle yediriyordu.

Eylül:Ya doydum diyorum.

Serkan:Babanne biz kalkabilir miyiz?

Hüma:Sanki önceden bir bağınız var gibi.Birgünde bu kadar samimi..

Serkan:Hayır ne alakası var sadece tanısmaya calışıyoruz.

Hüma:Aman tamam.Hadi çıkın amma eve erken gelinecek.Akşama yemekte buradayız.

Ben odama hazırlanmaya çıktım.Üzerime ince bir elbise giydim.Sakin olmıyordum bir türlü!Ellerim ayaklarım her yanım titiryordu.Aşağı inecekken Yağmur geldi!

Yağmur:İffetsiz.Ne verdin Serkan'a?

Eylül:Ben senin gibi ikinci kadın değilim Yağmur.Ayrıca dikkat et bundan sonra ayağın kaymasın.

Yağmur:Serkan ile ilişkiniz vardı..Doğru söyle.

Eylül:Var ya da yoktu ne fark eder şimdi onun karısı olamayacak mıyım

Yağmur:Sen öyle zannet.Bu evin has gelini ben kalacağım.Babanneye de erkek torunu ben vereceğim.

Eylül:Güney yüzüne dâhi bakmıyor bebeği tek başına mı yapacaksın?

Yağmur:Küstah!

Tokat atacaktı ki bileğini kavradım.

Eylül:Ayağını denk alacaksın.

Aşağıya indiğimde Serkan elimden tutup beni arabaya doğru götürdü.Sinemaya girmiştik ilk olarak güzel flimin ardından sahile inip el ele dolaşmaya başladım.

Serkan:Yaşananlara hâlâ inanmıyorum.

Eylül:Aşkım sen mi ben mi?Hüma Hatun beni sana gelin diye söyledi ya.

Serkan:Ne o?Memnun değil misin yoksa?

Ellerimi tutup kendisine çevirince gülümsedim.

Eylül:Çok mutluyum sevgilim..Artık.

Serkan:Artık herkes haddini bilecek.Sen benimsin mesela bunu herkes öğrenecek.Ellerinden tutacağım gözlerine bakacağım..Seni seveceğim..

Eylül:Rüya gibi..Seni seviyorum.

Serkan:Bende seni birtanem.

DEFNE
Uraz bana ayrılmak istediğini söyleyince öylece kaldım.

Uraz:Defne yapamıyorum ya ailen ters bana anlasana.

Defne:Uraz..Ne değişti söylesene bana?

Uraz:Sana karşı hislerim yok anlamıyor musun artık?

Defne:A-ama be-ben bunu açıklayamam Uraz aileme..Aşkım?

Uraz:Ne diyorsun ya istemiyorum seni defol git.Manyak ailenle uğraşamam ben senin be!

Yanağıma inen tokatla ağlayarak kaldım.O gitti..Ben kaldım!Yerde ki kıyafetlerimi alıp yatağa oturdum.Daha dün bana dokunurken şimdi ne değişti?Aileme ne diyecektim?Abime..Abim öğrenirse mahvolurdum!Canım yanıyordu.Kapı açıldı..Girdi içeriye.

Uraz:Giyin ve git.Hadi..

Defne:U-uraz..Be-ben eve dönemem.Ben artık senininim!

Uraz:Ne benimi be!Defol dedim sana.Zorladım mı ben seni ha?Tecavüz etmedim ki sana ben!Sen ne istediysen bende istedim o gece.A-ama istemiyorum!

Defne:Yapma nolur..Uraz aşkım..

Uraz:Giyin çık!

Giyindim.Çantamı alıp asansöre ilerledim.Başım dönüyordu ne olacaktı şimdi?

-Bölüm Sonu

Herkese merhabalar yorumlara çok mutlu oldum herkese çok teşekkürler o kadar uzun süre bu kadar yorum geldi sevindim ne diyebilirim ki?Teşekkürler yeniden❤
eysercilerrr yazarcım senden de bölüm bekliyorum.

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin