EYLÜL
Ben bir şey demeden ardımdan gelmişti yalnızca.Mutfakta ki herkesi çıkardı..Serkan:Elini yakacaksın dikkat etsene.
Eylül:Serkan Cemre'ye üzülüyorum.Yani..
Serkan:Ah şu tatsız muhabbet.Bende üzülüyorum ama bilmem ki.
Eylül:Ne bilmem ki?Geleneksel mi bu yani saçma şey.Artık son verilmeli.
Serkan:Haklısın ama büyüklerin karşısında bir şey demek zor.Güney hele hiç umrunda değil .
Eylül:Peki sen Serkan sen böyle bir şey olsa ne yapardın?Ya da neyse..Sema ile evleneceksin ya bebek kız olursa..Sema'yı bırakacak mısın?
Serkan:Hayır ben Sema'ya aşığım.Bırakamam onu asla..
Eylül:An-anladım..Neyse kahven..
Kahveyi uzatıp sustum.Yanına oturdum yalnızca..O Sema'yı seviyordu bense hayallere dalıyordum neredeyse o kimdi ben kim?Mesafeler vardı aramızda..Arınsa sıyrılsa kalıbından olmaz mıydı bu sevda?
Serkan:Neden ağladın şimdi?
Gözlerini gözlerime dikince ürperdim.Ağlamıştım..Neler oluyordu bana böyle?
Serkan:İyi misin sen?Eylül..
Eylül:Bilmiyorum aklım karıştı bir anda Serkan çok özür dilerim gerçekten..Be-ben..
Serkan:Ne olduğunu söylersen..
Eylül:Benim burada olmam hata..Ben..
Serkan:Annem..Annem mi bir şey dedi sana hı?
Eylül:Yok Nazan teyze değil.
Serkan:Babaanem o zaman değil mi konuşurum ben onlarla sen okulunu bitireceksin Eylül.Adıyaman'da bu fırsatlar yok ikimizde biliyoruz.
Eylül:Evet yok ama burası beni öldürür Serkan.Burası beni yakar..
Serkan:Biri bir şey mi dedi?Söyle bana..
Hiçbir şey demedim odama çıktım.Günlük yerine tuttuğum siyah defteri çıkardım..
"Yanlış yerdesin..Kendine gel ve toparlan.Sen okulunu bitirmeye geldin!Onunla ne kurdun ki?Seni ona çeken ne böyle gözleri mi?Teni mi yoksa ses tonu mu?Hayır daha fazla yapamam.O ona aşık..Ona.."
Defteri yatağın altına koyup gözlerimi kapattım.Uyumam lazımdı.Uyuyunca bilmiyordum çünkü..
SERKAN
Sema ile sabah güzel bir kahvaltı edip ardından odama çıktım.Yine çok gülüyordu.Sema:Serkan derslerin ne zaman son bulacak?
Serkan:Sema yine mi evlenme mevzusu ya aşkım.Tamam dedim ya..
Sema:Ben bir an önce bebeğimiz olsun istiyorum Serkan.Sana bir bebek aileye bir torun vermek istiyorum.
Serkan:Seni bu yüzden seviyorum Sema'm.
Dudaklarını öptüm bir süre..
Sema:Tatil de nereye gideceğiz yine Adıyaman mı?Ben artık..
Serkan:Bu bayram da baş başa olamayız malum evli değiliz sevgilim ailelerimizi biliyorsun.
Sema:Ne yapacağız peki?
Serkan:Adıyaman'da Nemrut'a çıkarız.Sonra belki..
Sema:Belki ne aşkım?
Serkan:Bilmem süpriz olsun gerisi.Ha annenler ne zaman gelecek aşkım?
Sema:Annemler bu kez sizi bekliyor hep biz geliyoruz Serkan.
Serkan:Ama işleri biliyorsun aşkım.Yoksa ben topraklarımı bırakıp gelmem buraya..
Sema:Annenlerle konuşalım bizimkiler bu kez net.
Serkan:Aileyi boşversek şimdi de..
Sema:Ee?
Serkan:Öpsem seni..Ben..
Sema:Memnuniyetle beyefendi..
CEMRE
Hüma Hatun kabul etmişti.Güney ve ben hâlâ evli kalacaktık.Defne ve Eylül'e teşekkür borçluydum.Ama ikisi de yoktu ortalıkta.Güney ile odamıza geçince sımsıkı sarıldım ona..Güney:Yanımdasın..Buna şaşırdım..Ama..Çok güzel oldu.
Cemre:Eylül'ün fikriydi ve işe yaradı.Bebeğimiz bizimle benimle büyüyecek Güney..O kadar huzurluyum ki aşkım.
Güney:Dikkat et kendine sevgilim.Hem bence biraz olsun uzak kalalım buradan..
Cemre:Nasıl?
Güney:Otele çıkalım konakta işler durulmaz.Stres altında kal istemem.
Cemre:Kızlara teşekkür ettikten sonra ama..
Güney:Akşama çıkarsın sen bende Hüma Sultan ile konuşup gece gelirim.
Yanağımdan öpüp çıktı.Yatağa uzandım..
EYLÜL
Okula Bekir ile gidip gelmiştim.Yorgundum çok fazla.Konağın bahçesine oturdum biraz olsun soluklanacaktım.Gülay'ın getirdiği tepside ki suyu içtim.İçim yanmıştı..Hüma:Eylül kızım..
Eylül:Hüma Sultan nasılsın?
Hüma:İyiyim de senden bir isteğim var kızım.Yaparsın herhalde.
Eylül:Tabii ki..Nedir?
Hüma:Biliyorsun bizim oğlan nişanlı yaza da düğün var.Senden de yatak örtüsünü nakış etmeni istiyorum.
Eylül:Hangi yatak?
Hüma:Gelin yatağı..Elinin hamarat olduğunu bir sürü yaptığını biliyorum.Annen zamanında bize yollamıştı..Güneylerin gelin örtüsü de senin elinden..
Eylül:Gece..Y-yani..
Hüma:Evet kızım..beyaz örtüyü işle motifle..Hatta Sema isim yazssın istiyordu yaparsın değil?
Eylül:İsim..Serkan ve Sema..
Hüma:Öyle öyleydi galiba kızım.Tamam mı?
Eylül:T-tamam..Yaparım tabii ki..Yaparım!
Gelin örtüsü..O geceye şahit olacak örtüyü ben mi yapacaktım?Yüreğimde tarifsiz bir acı hissettim..
-Bölüm Sonu
Bölümü canım yazarcıma ithaf ediyorum.İyi ki var dün bana çok destek oldu.
eysercilerrr❤-Esraa