Yine Kavga

344 29 38
                                    

CEMRE
Kollarında uyandım.Dün geceyi aklımdan da kalbimden de çıkarmak mümkün değildi artık.

Güney:Güzellik..

Sarılıp öpmeye başladı beni yine..

Cemre:Güney dur..Dur..

Güney:Ben sana doyamıyorum biliyor musun?

Altına almış ve beni öperken bende ona uyum sağlıyordum.Bizi ayıran Şifa'nın sesi oldu..

Güney:Şifa uyandı galiba.

Cemre:Evet ona bakmam lazım..

Güney:Sen duşunu al..Ben bakarım kızıma.

Gülümsedim ve banyoya ilerledim.
Duşun ardından üzerimde bornozla çıktığımda Güney'in kucağında Şifa vardı.

Güney:Annesi..Ne kadar da güzel bir kadın.

Cemre:Ahaha.Aşkım hadi sen gir bend e Şifa'yı doyurup kahvaltı hazırlasam iyi olacak.

Dudaklarımdan öpüp ayrıldı yanımdan.

EYLÜL
Erken saatlerdi annemlere kahvaltının ardından okula geldim.Serkan beni kampüs içindeki göl çevresinde bekleyecekti.Ah orada..Gidip sımsıkı sarıldım.

Serkan:Oh..Çok özlemişim aşkım..

Eylül:Ne yaptın konakta bir şeyler oldu mu ailem adına senden özür dilerim.

Serkan:Hayır sakın..Ne özürü?Bak..Çok ama çok yakında eşim olacaksın zaten..Gerisinin önemi yok olmayacakta..Anla bunu ve unutma.

Eylül:Abim bana bir şey söyledi.

Serkan:Tadımız kaçmasın zaten düğün arefesi..

Eylül:Tamam tamam haklısın..Susuy-

Serkan:Gerek yok ben sustururum.

Dudaklarıma kapadı dudaklarını minik minik buseleri bile ateşimi yükseltmeye yetiyordu.

Serkan:Oldu mu ben sustururum?

Eylül:Ya Serkan..

Serkan:Ne Eylül ne abini anlamakta güçlük çekiyorum.Yeter be yeter!

Eylül:Sakin olacaksın ama..

Serkan:Şu düğün olsada da kurtulsak herşeyden herkesten.

Eylül:Az kaldı aşkım.

Telefonumun çalmasıyla açtım.Abimdi.Annemle pazara gitmemi istiyordu.Sinirlenmiştim daha geleli kaç dk oldu ki?

Serkan:Bana sakın gidiyorum deme daha yeni adım attın.

Eylül:Serkan o da benim abim biraz anlayış iste-

Serkan:Benim sana gösterdiğim sabrı kimse göstermezdi daha ne kadar açık olamamı bekliyorsun?

Eylül:N-ne?Serkan sana inanmıyorum ya neden böyle yapıyorsun?Ya..İnanmıyorum!Dönüp dolaşıp konuyu yine oraya bağladın!Tüm erkekler aynısınız işte aklınız fikrin-

Serkan:Ne aklı ne fikri ya durur musun bir dinle!

Eylül:Dinlemek istemiyorum!

Koşarak uzaklaşıp okuldan çıkınca ilk taksiye bindim.

SERKAN
Yine aynı noktaya geldiğimize ne demeliydim bilmiyordum.Eve gelip annemlerle sofraya oturdum.

Hüma:Ne oldu gelini alıp gelemez oldun buraya?Kuralamaz oldun sofraya.Oğlum..Bak nikahı sende değildir.Bir söz edersin yanlışa gider.Akıllı uslu ol.

Serkan:Hele bir kıyalım nikahı görün bakın Eylül yüzünü görecekler mi onlar?

Hüma:Bak işte deme böyle oğlum.Serkancım bu işler..

Serkan:Babanne gelmiş beni kan davası ile tehdit ediyor.Ben bitti o iş diyemedim.

Hüma:Diyemedin çünkü devam ediyor.

Serkan:Babanne..Şunu da konuşalım bari konusu açıldı mâdem..Ben karımla bu konakta kalmayacağım.

Tevfik:Serkan..Bu böyle mi söylenir?

Nazan:O gelin olacak soktu aklına değil mi bunları sen yoksa bizi bırakmaya..Asla!

Hüma:Durun bakayım bir..Serkan bu nereden çıkıyor yani sebebin ne ki oğlum!

Nazan:Anne sebebi belli işte Eylül!

Hüma:Nazan sussana bir kızım torunumla konuşuyorum.Balayı planınızı çizdin mi?

Nazan:Biz balayıyla mı çocuk doğurduk?

Hüma:Nazan sus.

Nazan:Ama annecim bir dakika.

Hüma:Nazan dedim Nazan!

Serkan:Sebebi açık değil mi?Eylül benim kıymetlim..Ve Cemre'nin başına gelenlerin zerresi onun başına gelmemesi için babanne..Ayrıca Eylül benim ilk ve son karım olacaktır.

Nazan:Onu durum gösterecek Serkan.

Serkan:Yarına konuşuruz ama kararım kesin ve dönüşü yoktur bilesiniz.Afiyet olsun!

Nazan:Eminiz..Eminiz ya.

Serkan:Hadi afiyet olsun.

Masadan kalkıp giderken Defne'nin odada ağladığını gördüm.

Defne:nefret ediyorum nefret nefret!

Serkan:Dur dur ne oluyor?Neden nefret ediyorsun sen Defnecim?

Defne:şey..Abi yok bir şey ben bir anda kötü oldum sadece..

Serkan:Uraz mı?Uraz mı üzdü?

Defne:Abi..

Serkan:Ne oldu söylesene canım?

-Bölüm Sonu

Merhaba..Geç kaldım ama kusura bakmayın elimde değildi.
eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin