Şimdi,Aşk

491 38 22
                                    

CEMRE
Adıyaman'a gidişten vazgeçilmişti.Son olanlar âdeta bomba etkisi yaratmıştı.Güney gelince ona sımsıkı sarıldım.

Güney:Ne oldu iyi misin sen?

Cemre:Adıyaman alev alev..Şimdi ne olacak Serkan bunu canıyla mı ödeyecek?

Güney:Aşkım bende bilmiyorum ama Serkan ateşle oynuyor.Adıyaman'da arıyorlar.Sema'nın ailesinin haberi yok iyi ki onlar uyanırsa varya..

Cemre:Ne olacak ki nişan atılabilir Güney?

Güney:Nişan atılır ama kızın bekaretini aldıysan sonucunu canınla ödersin!

Cemre:İnanmıyorum evlenmeden yasamışlar..Hih!Serkan'ın başı belada hem de çok fena..

Güney:Sen boşver..Kızımız nasıl?

Cemre:İyiyiz biz..Gelsene sarıl bana.

Güney bana sarılınca yanağından öptüm.

EYLÜL
Serkan ile beraber öğle yemeği yedim ardından biraz daha dolaştık ve otele geldim onunla..Onun odasına geçtim.

Serkan:Yoruldun mu yani..

Eylül:Çok güzeldi,her şey teşekkür ederim.

Serkan:Derslerin ne zaman başlıyor?

Eylül:Salı günü başlar.

Serkan:Tamam okulu halledeceğiz.

Eylül:Serkan telefonu açmayacak mısın?

Yanıma gelince ürperdim.Elleriyle yanaklarımı avuçladı.Yatağın üzerindeydim onunla..

Serkan:Açmayacağım..Bir saat iki saat ya da nereden bileyim birkaç saniye dâhi olsa seninle huzurlu geçsin istiyorum.Sorunlar bekler..Ama seni bekletemem.

Eylül:Neden?Yanii..

Serkan:Aşk beklemez..Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum seninle biliyor musun?

Eylül:Teşekkürler..

Serkan:Beni büyülüyorsun..

Gülümserken bana yaklaşıyordu.Gözlerimi kapattım..Yanağıma inen buseyle rahatladım.İlk öpücüğe henüz hazır değildim.Ve sanırım hiç olmayacaktım!

Serkan:Şimdi uyu..

Eylül:Yarın peki yarı-

Serkan:Bana sakın ama sakın yarın ne olacak deme aşkım.Bugünü yaşa..Bugün bir daha gelmeyecek..

Dizlerine yatınca ellerimi tuttu..

Eylül:Serkan..

Serkan:Efendim?

Eylül:Sana bir şey olursa..

Dizlerinden kalktım yanaklarımdan aşağıya süzülüyordu.Törenin kurallarını bende biliyordum.İki eliyle yüzümü avuçladı..Bana sokuldu iyice.

Serkan:benim için gözyaşı döken birisi var.Bir kadın daha ne isterim ki?

Eylül:Serkan sana bir şey olursa..Be-ben yaşayamam.

Serkan:Ağlama kıyamam sana güzelim..Bana neden bir şey olacakmış hem?

Eylül:Biliyorum işte töreyi kuralları..Sema ve se-

Serkan:Sen yanımda ol da gerisi halledilir..

Eylül:Sevgi yetecek mi?Aşk..Alacak mı?

Serkan:Beni senden alamazlar..Sen buna izin vermediğin razı gelmediğin sürece..Hele seni..Seni kimse alamaz benden aşkım..

Yine yanağımdan öpmüştü.Gözyaşlarımı silip yeniden dizlerine uzandım.

SEMA
Yalan söyleyemedim.Ailemin haberi yoktu tabii ki..Eve geldiğimde annemler hasata gitmişti.Yani iki gün gelmezlerdi.Bahçede otururken birden belimde bir el hissettim.

Hakan:Şt..Ses etme..

Sema:Ne yapıyorsun sen ya?

Hakan:Serkan yok artık..Sende eski sevgiline dönersin ha.

Sema:Hakan bitti gitti hem Serkan gelecek.

Hakan:Gelmeyecek..Sema..Hatırlsana seninle ben mutluyduk be kız..

Sema:Ama bitti gitti.Ben Serkan ile nişanlandım Hakan sende biliyorsun!

Hakan:Ama nişan yok Serkan attı yüzüğü..Herkes biliyor sabah beri bekledim seni..

Belimden tutup kendisine çekmişti beni..Hakan.Sevdiğimdi..Ailem Serkan ile nişanlamadan önce birbirimizi seviyorduk.Ama ailem onun bana uygun olmadığını söylerdi.

Hakan:Sema..

Sema:Hakan git birisi görecek.

Hakan:Beni seviyorsun hâlâ hı?Hadi söyle de rahat uyuyayım bu gece Sema..

Sema:Hakan eskisi gibi değil..Ben kirlendim!

Hakan:Kabulümsün sen..Sema..

Sema:Hayır dedim!

Hakan:Beni seviyordun sen..Serkan ile nişanı ailen istedi..Sırf ben fakirim diye istemediler beni!

Sema:Hakan ya-yapma..

Dudaklarıma dokunduğu an her şey tükenmişti sanki.Hakan benim çocuk aşkımdı..Hayallerimde kurduğum koca idi o..Bende ona karşılık verirken buldum kendimi bir anda..Elleri vücudumda dolanıyordu!

Hakan:Ka-kapıyı aç..

Sema:Hakan..Ha-hayır daha f-fazlası olmaz..

Hakan:Sema..

Dudaklarımdan yapışmasıyla beni kucaklaması bir oldu ona karşı koyamıyordum.Duvarlara çarpa çarpa getirdi beni kapının önüne..Yatak odasına geldiğimizde üzerimdekileri bir çırpıda atıverdi..

Hakan:Benim sevdiğim..Sema'm..

Sema:Hakan..

Böyle mi olacaktı?İçime girmesiyle kendimi onun kadını hissettim.Farklıydı..Serkan gibi değildi.Şimdi ne olacaktı peki?

-Bölüm Sonu

Merhaba anca yetiştim tabii biraz da okunma sayısını bekledim.Umarım sevdiniz görüşmek üzere!
eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin