EYLÜL
Babannesi iyiydi birkaç ilaç verilmişti.Serkan ve babası içerde benimle de Nazan annem vardı.Nazan:Kızım..
Eylül:Efendim anne?
Nazan:Şey..Serkan ailenle görüşmene izin vermiyor doğru mu?
Eylül:Evet ama haklı değil mi?Yani..Bilmiyorum ben ailem ve kocam arasında kalmaktan yoruldum.
Nazan:Haklısın kızım.Bak ama ben seni en başta sevmedim!Biliyorsundur zaten ama simdi..İyi ki oğluma eş olup kadın oldun.Ona iyi geliyor onu topluyorsun..Hüma Hatun'la karıştırma beni ben sadece bunu istiyorum senden.
Eylül:Ta-tamam.Teşekkürler annem..Saol..
Nazan:Defne çekti gitti..Canımızı yaktı.
Eylül:Keşke bana gelseydi ya da abisine biz..Biz ona doğru olanı gösterirdik.
Nazan:Mektuba da yazmış ya her insan kaderini seçer diye secmişler bundan sonrası yok.Yüreğime olan bir yara o artık..
Eylül:Ben olurum..Yani senin kızın olmaz mı annem?
Nazan:Gelinim..Kızım..Ah..
Yeniden sarıldı bana.Gözleri dolu doluydu.
SERKAN
Babannem çıldırmıştı sanki!Yine konu dönüp dolaşıp bana ve karıma geliyordu.Hüma:Soysuzu kadın ettin kendine.Ne diye bekledin!Defol git benim torunum evden çıktığı gün öldü!
Serkan:Babanne sakin bağırma burası hastane!
Hüma:Git gelme ne ölüme ne dirime tamam mı!
Serkan:Eylül karım benim..Onu yalnız bırakmadım ve bırakmayacağım.
Hüma:Onunla aklın çıktı.Aileni..Kardeşini nasıl göremedin!Güney ya..Abisiydi nasıl birliktelik bu!
Serkan:Defne yanlış yaptı..Ama Güney'e her defasında başka kadın sunan kafa da sizin kafanızdı!Ama ben buna izin vermem.Eylül benim sonum..Sonsuzluğum!
Çıktım annem ve Eylül konuşurken bölmek zorunda kaldım.
Eylül:Efendim..
Serkan:Hadi gidiyoruz..Annecim?
Nazan:Dikkat edin tamam mı?
Eylül:Görüşürüz.
Eve gelince hemen kendimi yatağa bıraktım.O kadar zor birgün olmuştu ki..
EYLÜL
Gece mide bulantısıyla uyandım kafam kalkmıyordu bir yandan da ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra yatak odasına girdiğimde Serkan kalkmıştı.Serkan:Ne oldu hayatım iyi misin sen?
Eylül:İyiyim ya biraz rahatsızlandım..Midem kötülendi..Günün yorgunluğu..
Serkan:Haklısın..Defne benim birtanemdi..
Eylül:Serkan..Sıkma canını şimdi.Hadi uyuyalım mı aşkım?
Kollarına alınca gözlerimi kapattım..
EYLÜL
Mizdmdd bir tuhaflık vardı.Hemen heyecanlanmak istemiyordum.Hamile olabilir miydim mi?Yok yok bu kadar çabuk olamazdı herhalde..Derin nefes alıp kalkacakken başımın dönmesiyle kalkamadım yataktan..Serkan:Du-dur otur ne oldu?
Eylül:Başım..başım dönüverdi canım iyiyim meraklanma.
Serkan:Sen iyi falan değilsin bence..Eylül dün de miden kötü olmuştu aşkım..Doktora gidelim mi?
Eylül:Hayır sen git işe..Ben evde nane limon falan halletmeye çalışırım canım.
Serkan zorla gitmişti.Bende yatağa geri uzandım.Uyku..İhtiyacım olan tek durum uykuydu.
SERKAN
Aklım ondayken burada çalışmak içime hiç sinmiyordu.Bir de Defne..Canımın içi..Ah!Nasıl giderdi onunla böyle..Ofisten izin alıp çıktım.İçim içime sığmıyordu..Biraz hava almak en iyisi olacaktı herhalde..Eve gitmek için geri döndüm.Serkan:Ben geldim?Aşkım..
Eylül:Serkan erkencisin ne oldu?
Serkan:Sen evde öyleyken rahat edemedim.Nasılsın daha iyi misin?
Eylül:İyiyim aşkım..
Serkan:Babam aradı..Defalarca ama açmadım.
Eylül:Aç ne varsa konuşulsun Serkan ben kimseden korkmuyorum.
Serkan:Korkaklık değil olay sevgilim..Mesele tadımızın kaçması neyse yemek hazırlayayım da yiyelim.
Eylül:İştahım yok Serkan.Sen ye..
Mutfağa geçip yemek yapmaya başladım.
TEVFİK
Nazan son günlerde oğlum kızım diye tutturuyordu.Canı sıkkındı.Annemle de iyice düşman olmuşlardı artıkNazan:Tevfik Eylül haklı..
Tevfik:Eylül'den başka laf bilmez oldun Nazan!
Nazan:O kız haklı..Bizi yıllarca Hüma Hatun kendi dünyasında aldı..Biz farklıydık!
Tevfik:Saçma sapan konuşma be!
-Bölüm Sonu
Merhaba finali yazdım bir sonraki değil ondan sonraki bölümle veda ediyorum.Herkese teşekkürler..
eysercilerrr❤-Esraa