Bir Takım Kararlar

489 39 34
                                    

EYLÜL
Çarşafı tamamlamıştım.Serkan okula gitmişti bugün.Dünden sonra hiç konuşmamıştım zaten.Hazırlanıp aşağıya büyük bahçeye girdim elimde ki çarşafla.Sema,Defne Nazan teyze ve Hüma Hatun oturuyordu.

Hüma:Getir kızım getir..Semacım güzel gelinim gelin örtün hazırdır.Sererler bir güzel odaya hele o vakit gelsin.

Sema:Ya çok güzeldir eminim!Ben zaten Cemrelerin örtüsünü çok beğeniyordum.

Hüma:Onu da Eylül işlemişti o zaman daha küçüktü tabii.

Eylül:Güle güle kullan Semacım.Bir ömür geçir.

Sema:Saol.

Hüma:Adıyaman'da gittiğimizde ayrı bir alışveriş yapacağız zaten.

Sema:Ya aslında bir gitsek ya babannecim.Annemler bu kez siz gelin diyor ben hep buradayım diye canlarını sıkıyorlar.

Nazan:Annecim Sema gelinim haklıdır.Hep onlar geldi..Yani yanlış anlayın diye değildir ha söylediklerim..

Sema:Aynen gelin ya zaten ben yarın dönüyorum.Serkan'ın da sınavları bitmiş.Bir hafta falan kalırız..

Nazan:Tevfik'te orada zaten.Hem Cemre'de annesini görür zaten düğün var Cemre'nin kardeşinin..

Sema:Ayy geliyorsunuz tamamdır.

Hüma:Seni kıracak değiliz ya gelelim tamam.

Nazan:Hatta kızım sende öyle yolda sefil olma.Bizimle gelirsin Serkan ile..İki araba gideriz zaten.

Hüma:Kendi bilir Nazan.

Sema:Yok yarın giderim ben anca hallederim annecim.

Ben daha fazla orada durmayıp odama geçtim.Aradan birkaç dk geçmeden Defne geldi.

Defne:Sende geliyorsun Eylül.

Eylül:Yok ben zaten iki gün sonraya bilet bakıyordum ya.

Defne:Canım ne alaka?Hayır..Bizimle geliyorsun hatta bizim arabadasın.

Eylül:Sizin araba ne Defnecim?

Defne:Uçakla gidemiyoruz bu arada Hüma Sultan uçaktan korkuyor.O nedenle hepimizi arabdada sefil ediyor.Gerçi yolda konaklıyoruz ama..

Eylül:Defne ben gide-

Defne:Sus dedim sana ya.

Defne yanağımdan öpüp ayrıldı yanımdan.

SERKAN
Sema ile buluştum bir haller olduğu belliydi.Bakalım ne diyecekti?

Sema:Serkan gelin örtüsü hazır.Eylül varya şu konakta ki kız.O yapmış..

Serkan:İyi..

Sema:Nasıldı günün Serkan?

Serkan:İyi..

Sema:Ne oluyor sana ne bu cevaplar ya Serkan?

Serkan:Yorgunum Sema başka bir şey yok.Neyse neden buluştuk?

Sema:Seni özledim bence bu çok iyi bir sebep Serkancım.

Serkan:Eve gideceğim ama Sema gerçekten uykusuzluk var.

Sema:Ha sen çıkar ağızındaki baklayı diyorsun yani..

Serkan:Ee yanii...

Sema:Adıyaman'a misafirim oluyorsunuz.

Serkan:Of bunları konuşmadık mı düğün zamanı gidece-

Sema:Aşkım ben demedim ki bir şey Nazan annem ve Hüma Hatun söyledi bende kabul ettim.Ne yani insan memlektine gitmek istemez mi?

Serkan:Dinlenecektim az biraz ama..

Sema:Serkan sende varya.Of..

Serkan:Tamam annemlerle hallederim.

Eve zor geldim.Ne demek Adıyaman!Saçmalıyordu artık bunlar.Gitmek istemiyordum.Öfkeyle girdim konağa arabandan indim.Eylül aşağıda idi.Beni izliyordu!

Serkan:Anne!Anne neredesin anne!İn aşağıya anne!

Nazan:Ne oluyor ne oluyor ortalığı kaldırdın!

Hüma:Serkan!Yukarı bizi ele güne rezil edeceksin ha.

Hüma Sultan'ın balkonuna çıktım.Annem bir yanımda Hüma Hatun diğer yanımda oturuyordu.

Hüma:Ne oluyor Serkan?

Serkan:Adıyaman'a gitmek nereden esti ya siz kafayı mı yediniz!

Hüma:Oğlum kız evine ayıp oluyor.

Serkan:Ne ayıbı ya vermeselerdi kızlarını o zaman!Sema da gelmesin madem!

Hüma:Konuştuğun laflara dikkat etsene be oğlum.

Serkan:Hüma Sultan Sema bana defalarca dedi ama ben istemedim.Bayram da görürdük zaten şimdi bayrama yirmi gün var sonra bir daha gel git işi var.

Hüma:Tamam sen gidersin biz kalırız.

Serkan:Ne?

Hüma:Okulun var mâdem dönersin Sema bir hafta ara verilmiş dedi okuluna doğru mu?

Serkan:Öyle..Zaten iki gün yolda geçerse!

Hüma:Tamam sıkıntı yap derslerine gelirsin Serkan.

Serkan:Evden kim gidecek?

Hüma:Gül'ü götürürüz bir de Songül.

Serkan:Başka kimse gelmeyecek mi?

Hüma:Sanane oğlum hizmetçilerle ne bu ilgin!

Serkan:Tamam Hüma Sultan tamam.

Hüma:Hadi işine bak.

CEMRE
Kollarında uyandım.Uzun zaman sonra bunları yaşamıştım onunla..Özlemiştim de..Gülümsedim.

Güney:Karıcım seni ne kadar özlediğimi bilmiyordum.

Cemre:Bende seni Güney..Konağa gitmeyelim evimizde kalalım artık.

Güney:Konak ne alaka Cemrecim?

Cemre:Orası kalabalık yorucu ee hamileyim bir de Güney..Ben biz bize olmak istiyorum..

Güney:Tamam..İstersen Adıyaman'a dönelim.

Cemre:Gerçekten mi?

Güney:Gerçekten..Dönebiliriz!Düğüne gidelim sen kal orada sonra da hallederiz evi falan..

-Bölüm Sonu

Merhaba herkese!
Aşk Uykusu hikayeye olan ilgisizlikten sona erdi.Böyle giderse bu hikayenin sonu da aynı olacaktır..

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin