Teslimiyet

410 34 14
                                    

EYLÜL
Cemre uyanalı bir ay oluyordu.Burada kalıyordu konakta psikolojisi tamamen yerle bir olmuştu.Destek alıyordu tamamen..Ona yardımcı olan ise ben ve Serkan idi.

Serkan:Cemre çıkana dek biraz dolaşalım mı?

Eylül:Serkan sen hiç Güney ile konuştun mu ya çok zor biliyorum ama..Yağmur..

Serkan:Eylül bak artık vazgeçmen lazım bir ay oldu.Cemre bile kabullendi gerçeği neden inatsın?

Eylül:Serkan onun başına gelenler bana da gelebilir.Anlamakta sıkıntın mı var ya?

Serkan:Ya bin kez dedim ya sana ben buna izin vermem anladın mı!

Eylül:Yine tartışmayalım ya.Güney perişan diyorsun ama inan ki ona zerre acımıyorum ben..

Serkan:Ne alaksı var şimdi ya?

Eylül:Delirdin mi sen Serkan?Hüma Hatun'a kanlı çarşafı vermişler bir kere.Bunun ne demek olduğunu ikimizde iyi biliyoruz bence.

Serkan:Artık yeter.Cemre yengem ona yardım ediyorum ama kimsenin özeli ne seni ne de beni ilgilendirmez!

Cemre:Gidebiliriz..

Cemre klinikten çıkınca arabaya binip konağa doğru ilerlemeye başladık.

Eylül:Nasıldı bu seans canım?

Cemre:İyi..

Serkan:Cemre istersen okuluna devam et ha yenge.Ne dersin?

Cemre:İstemiyorum.

Kısa kısa cevaplar veriyordu.İyi değildi.Konağa gelir gelmez hizmetçilerin katında olan odasına attı kendini.Bebeği bile zor gösteriyorlardı ona..Annesine..

DEFNE
Uraz'ın doğum günüydü.Abimden izin alıp gelmiştim geceye dek izinliydim.Abim iyi ki vardı.Uraz'ın doğum gününde biraz olsa da içmek istedim.

Uraz:Serkan gelmeyecek herhalde..

Defne:Konakta işler çok karışık aşkım.Bizim aile malumm..

Uraz:Anladım..Ama Defne..Ben..Senin yani..Yanımda olduğun için çok teşekkür ederim.İyi ki buradasın..

Herkes dağılıyordu artık.Doğum günü Uraz'ın evindeydi.Kalktım bende gitmek için kapıya doğru yürüdüm.

Uraz:Gidiyor musun biraz baş başa kalırız diye düşündüm.Serkan da izin veriyorken..

Defne:Yani bilmem ki saat ilerledi baya.

Ellerimden tutup beni kendisine çekince sırıttım.

Uraz:Boşver zamanın nasıl geçtiği belli olmuyor zaten sen böyle yanımda durunca aşkım..

Defne:Uraz bende seni seviyorum..Hem doğum günü çocuğu söyle bakalım ne diledin?

Uraz:Ne dilediğim bence çok belli Defnecim.

Elleriyle belimi sarınca sırıttım..

Defne:Neymiş bilemedim Urazcım?

Bir şey demeden dudaklarımı öpmeye başladı.İlk değildi bu alışkın olduğumdan bende ona karşılık vermeye başladım.Neden bilmiyorum ama durmuyordu ve o durmayınca bende kendimi çekmiyordum.

Uraz:Sadece..Seni diledim aşkım.

Bir anda beni kucaklayınca ellerimi saçlarına daldırdım.Sorgusuz sualsiz beni öpe öpe götürüyordu yatak odasına.Bunu yapabilir miydim?Nikahsız onunla birlikte mi olacaktım?

Uraz:Seni seviyorum..Çok seviyorum.

Beni yatağa bıraktığında kendi üzerindeki gömleği çıkarmıştı bile..Dudaklarını boynuma gömerken onu durdurdum.

Defne:Aş-aşkım..Bunun son-sonu..

Uraz:Benim olmanı istiyorum Defne..Sadece bunu istiyorum seni istiyorum deli gibi..

Yeniden gömdü dudaklarını tüm vücuduma!

..

Ona kendimi teslim etmiştim işte..Artık bir kadındım!Onun kadını..Uraz'ın kadını..Gün ışırken uyandı..

Defne:Uraz..

Uraz:Günaydın..Defne ben dün gece için..

Defne:Bende istedim seni Uraz tek taraflı bir şey değildi.Kendini suçlu hissetmene gerek yok.

Uraz:Sen kırılmadın değil mi?Yani..Sizin aileniz bu durum karşısında..

Defne:Uraz ben seni sende beni istedin dün gece.

Uraz:Defne..

Defne:Uraz ne oluyor?

Uraz:Tamam ben sadece korktum..Ama yanımdasın önemli olan bu aşkım.

Dudaklarımdan öptü beni yine.
Duşumu alıp onunla vedalaştıktan sonra konağa geldim.Abim..Kendi kendime bir ter basıyordu sanki!Onu görmemezlikten gelip gidecekken kolumu tuttu ve ardından yanağımdan öptü.

Serkan:Ne doğum günüymüş..Nasıldı?Bana trip attı mı beyefendi?

Defne:Yok abi neden atsın?

Serkan:Defne..Güzelim benim..bak ben sana güveniyorum tamam mı?

Defne:Bu nereden cıktı abicim?Yani..

Serkan:Laf olsun işte..Her zaman ki gibi.

Abimi orada bırakıp kosarak odama geçtim!

-Bölüm Sonu

Yazarcım geldim geldim eysercilerrr
Yorum yapan voteleyen herkese teşekkürler..

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin