İkinci Ameliyat

313 27 53
                                    

Serkan oğlunu kucağına almıştı.Eylül ise ikisini izlerken gülümsüyordu..

Eylül:Evfa oğlum..

Serkan:İsmiyle yaşasın..Aslanım benim..

Eylül:Senin gibi olacak cesur korkmayan..

Serkan:Sana da gelin getirir.

Eylül:Evfa Mert..Küçüğüm..Gel anneye..

Serkan:Anneye gitme benimle gel bebeğim.

..

Eylül'ü dışarıya çıkarmışlardı.Uyanıyordu bu iyi bir şeydi.Güney ile sarıldk Eylül!

Eylül:Güney uyanıyor diyorum.Defne söyledi ah..Şükürler olsun!

Güney:Şükürler olsun kardeşim benim..İnsallah atlatır ikinci ameliyatı da.

Eylül:Önce uyansın sırayla acelemiz yok bizim..Beklerim onu.

Güney:Ah Defne geldi.

Defne:Abim uyandı ama çok ağrısı var..Bir müddet daha uyuması lazım aslında.

Güney:Eylül girse görse bari uyanık mı şimdi?

Defne:Konuşamayabilir...Yani sinir sistemi zarar gördüğünden etkilendi!

Eylül:Tamam göreyim hadi..

Eylül kocasının yanına girince yanaklarından akmaya başlamıştı bile!Eylül elini tutuverdi hemen kocasının..

Serkan:E-Eylül..Evfa ne-nerede?

Eylül:İyi misin hı sen nasılsın bitecek hepsi sevgilim..Az kaldı.Bir ameliyat daha olacaksın..Ama bitecek!

Serkan:Evfa iyi mi?Nerede o..

Eylül:Aşkım kim?Sen herhalde narkozun etkisindesin..Ama geçecek..İnan bana bitecek.Normal odaya da alınacaksın.

Serkan:İ-iyiyim ağlama bakalım..

Eylül:Seni..Ameliyat edecekler.

Serkan:Defne söyledi biliyorum..Ama yapma ağlama..Şt..

Eylül:Şimdi gitmem lazım..Seni seviyorum tamam mı seni seviyorum!

Serkan:Bende..

Gözleri kapanırken bende çıktım odadan.

..

Eylül eve gidip biraz olsun dinlenmişti.Serkan normal odaya alınmıştı.Eylül kocasının yanına gitti hemen..Tevfik eve gidiyordu.

Eylül:Hih..Şükürler olsun!

Serkan:Dinlensene neden geldin?

Eylül:Hayır..Seninle kalırım burada yanında..

Serkan:Eylül ben galiba bir rüya gördüm..Sen vardın bana gitme diyordun..

Eylül:Dualarımdaydın sen sevgilim..Gitme dedim yalvardım dualarımda senin için Serkan.

Serkan:Sen..

Serkan elini karısının karınına koyup okşadı ve gülümsedi.Çok hareket edemiyordu zaten dikişleri zateydi!

Serkan:Ah..Sevdiğim..Hamileydin rüyamda..

Eylül:Birgün olacak..Seninle bir bebeğimiz olacak.İkimiz..Sen kalk bir ayağa..

Serkan:Oğlumuz oluyordu ismi ise Evfa Mert oluyordu.O kadar gerçekti ki..

Eylül:Olacak.Her şey çok güzel olacak..

Eylül kocasının yanağına bir buse kondurup ardından koltuğa oturdu.

EYLÜL
Ameliyata girecekti beş gün normal odada yattıkan sonra ameliyat vardı.İkinci kurşunun çıkması gerekiyordu.İlk zamanlara göre toplanmıştı biraz olsun..

Eylül:Serkancım..Ben burada seni bekliyor olacağım.

Serkan:Babannem babam..Annem onların hepsi sana emanet aşkım.

Eylül:Ne demek bu sen çıkacaksın buradan!Çıkacaksın hem unuttun mu?

Serkan:Neyi?Unuttum..

Eylül:Neyi olacak?Bebek yapacağız..Oğlumuzu..Aa neydi ismi Mert.

Serkan:Unutmadım..Hiç unutur muyum?

Serkan'ın yanağına buse kondururken hasta bakıcılar alıp götürdüler.

Serkan ameliyattayken hepimiz dışarda bekliyorduk.Güney ve Cemre de el ele geliyorlardı gülüşerek..

Eylül:Aa unuttum ben tamamen..Kusura bakmayın Serkan'da aklım hep ya.

Cemre:Ne kusuru?

Güney:Yenge..

Cemre:Bebeğimizin cinsiyeti..Erkek..Oğlumuz olacak bu kez!

Hüma:Oh ilk güzel haber geldi sıra ikinci de yavrum da çıkaydı şu ameliyattan!

Cemre:İnşallah Hüma Hatun inşallah..

Eylül:Serkan uyanacak gelecek yanımıza..Sonra biz kocamla evimize gideceğiz.

Hüma:Canını zor kurtardık konakta kalacağız!

Tevfik:Anne..

Hüma:Anne mi?Ne annesi ya konakta kalacağız hep beraber konuyu dağıtmayın!Cemre'de gelin o niye tutturmuyor ev diye!Kes sesini!

Eylül:Ha..Cemre'den erkek torun haberi aldın ya ondan kıymetlisi olmaz şimdi!

Cemre:Ne diyorsun sen Eylül ciddi misin acaba sen!

Güney:Cemre..Hayatım dikkate alma.

Cemre:Ne ya!Ne dediğini duymadın mı gidin ya bir özel takılmalar ayrı durmalar falan!

Güney:Cemre abartma yeter hastanedeyiz!

Eylül:Serkan çıksın..Önce o çıksın sonra bakacağım her şeyin çaresine ben..Halledeceğim.

..

Serkan çıkmış ve uyanmıştı.Normal odaya alındığında Eylül bekledi.Önce ailesinin girmesinin istedi.

Serkan:Anne Eylül nerede neden yok?

Hüma:Eve gitti o çok yorulmuşta!

Serkan:A-ama bekleyeceğim demişti..

Hüma:Serkan sıkıldı senden işte.Artık sen yaralısın ayakların yani bakıma ihtiyacın var seni umursayacak mı?

Serkan:Baba..Karım nerede!

Hüma:Karım demek kolay..Mesele nitelik!

Tevfik:Gelir oğlum gelir şimdi.

Serkan'ın gözlerinden akıyordu.

EYLÜL
Aldığımız ev..Her şeyi dayanmış döşenmişti.Gidip evi açtım ve ardından havalandırdım.Konaktan tüm eşyaları alıp evimize getirdim.Kapıcı ile karşılaşınca gülümsedim.

Kapıcı:Eylül Hanım?

Eylül:Bugün yarın geliyoruz..Haberiniz olsun!

-Bölüm Sonu

Merhaba yazarcım ben bırakıp kaçıyorum eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin