EYLÜL
Bir hafta oluyordu evimize çıkalı ama ne gelen olmuştu ne de arayan soran.Ne yani aile ile düşman mı olmuştuk?Korkuyordum Serkan beni sorumlu tutar mıydı!Serkan:Akşama gidelim mi annemlere ne dersin?
Eylül:Serkan ben gitmek istemiyorum!
Serkan:Ne demek gitmek istememek acaba!
Eylül:Sakin olur musun dur bir..
Serkan:Hayır ne bu düşmanlığın acaba senin Eylül annemlere karşı hı ne acaba!
Eylül:Kus..Kus kus öfkeni!Hadi başla başka ne dökeceksin acaba Serkancım!
Serkan:Hayır tamam taşındık ailemi karşıma alıp kabul ettim.Ama onlarla görüşmeme kimse mâni olamaz.Sen dâhil!
Eylül:Engel mi oluyorum ben!Git..Git kapı orada Serkan Özgün git konağa babannen kucağında uyutur seni..Mışıl mışıl!
Serkan:Saçmalama..Akşama gidiyoruz ve sende geleceksin!
Eylül:Ben hiçbir yere gitmiyorum ne halt edersen et!
SERKAN
Gelmiyordu.Sinirlendim bende tek başıma geldim.Yemek yiyorlardı sofraya oturdum onlarla..Güney:Oh iyi gördüm seni kardeşim..
Cemre:Eylül nerede?Özledik yüzünü..
Serkan:Rahatsız biraz..
Cemre:Sen bırakmazdın onu hiç ne oldu?
Hüma:Cemre haklı niye tek geldin!Evlisiniz siz..
Serkan:Babanne sizi özledim ve görmeye geldim siz gelmeyince..Ne yapayım!
Tevfik:Kaçarcasına giderken sorun yoktu ama oğlum.Ne oldu şimdi!
Serkan:Konak burası..Geleceğim geleceğiz..Eylül ile de gelirim.Uzatmayın zaten çok durmayacağım.Eve dönmem lazım..
Cemre:Eylül mü fazla kalma dedi yoksa!Ne o..Biricik kocasını eliden alırız diye mi korktu!
Serkan:Cemre hamilesin seni kırmak inan istemem..Lütfen sessizce yemek yesem.
Nazan:Eylül'ün nesi vardı?
Serkan:Üşütmüş birazcık..
Hüma:Daha kendisine bakamıyor.Serkan'ı emanet ettiğimiz insana bak gelin diye aldım ya o ortalık mal-
Serkan:Ne diyorsunuz siz ya!Karım o benim karım!Kendinize gelin be!Ama salaklık bende onu kırıp yanınıza gelen bende salaklık!O kadar haklı ki..Siz hak etmiyorsunuz bizi.Bizim sevgimizi..Karıma neler dediyseniz hepsinin hesabını soracağım size!Hepsinin!
Eve geldim.Kapıyı anahtarımla açıp Eylül'ün yanına ilerledim.
EYLÜL
Yatak odasında oyanalırken geldi yanıma..Serkan:Sevdiğim..Özür dilerim..Çok özür dilerim sevdiğim..
Sarıldı bana bende ona kollarımı doladım.Yanaklarımı avuçladı..Gülümsedim alnını yasladı alnıma..
Serkan:Haklıydın..Biz başkayız onlar başka..
Eylül:Önemli değil şimdi yanımdasın ya sen..Gerisi umrumda değil.Ne annenler..Ne de başkası..Sen varsın sadece benim için sen..Tek gerçeğimsin sen benim..
Alnıma yanaklarıma buseler kondurdu defalarca.Beni özlediğini biliyordum.Bende aynı duyguları hissediyordum.Bir aydır hasrettik..
Eylül:Sakin ol..
Serkan:Çok özledim.
Sustum usulca dokundurdum dudaklarımı dudaklarına.Yavaşca araldı dudaklarını..İlk ân..Buluşuyorduk işte..Ellerimi ensesie bıraktım.Saçlarından güç alıyorum sanki..Onun elleriyse belimdeydi..
Serkan:Kadınım..
Eylül:Canım..
Yeniden kapandı dudaklarıma bende ona aynı hazla karşılık vermeye başladım.Boynuma indiğinde üzerindekileri çıkardım onun..O yara izi..Karşımdaydı.Dudaklarımı çektim dudaklarından..Elimi bıraktım yara izine..
Eylül:A-acıyor m-mu?
Serkan:Ellerin..Dokunursa şifa bulur..
Dudaklarıma kapandı yeniden.Elimi göğüslerine bırakmamla ineldi acıyla.Ah canını yakıyordum işte..Kendimi çektim hemen.
Eylül:Serkan..Canın yanıyor.Aşkım..
Ellerimi tutup beni öpmeye devam ederken beni yavaşca yatağa bıraktı.Canı yanıyordu ve sesininin çıkmaması için dudaklarıma kapanıyordu biliyordum!
Eylül:İz..İzi kaldı..
Serkan:Ben senden başka bir şey düşünmek istemiyorum..
Dudaklarını boynuma indirdi..Elim yine çarptı!
Serkan:Ah..
Eylül:Özür dilerim..Serkan..Ka-kalk..
Serkan:Seni istiyorum..
Eylül:Ama aşkım..
Umursamadı bile beni..Ne yapabilirdim ki anın tadını çıkarmaya başladım bende..
..
Kollarında uyandığımda göğüsüne baktım.Yaraydı..Kim bilir nasıl acıyordu.
Serkan:Ne bakıyorsun?
Eylül:Uyandın mı?
Serkan:Uyandım..Seninle hemde..Bu sabaha..Çok güzel..
Eylül:Canın yanıyor mu?
Serkan:Hıhı..Şurası..
Elimi alıp kalbinin üzerine koyunca gülümsedim yanağından öptüm.
Eylül:Nedenmiş?Orası benim..Benim yuvam..
Serkan:Senin yuvan demek..Benim yuvam neresi biliyor musun?
Başımı olumsuz anlamda salladım.Gülümsedi ve boynuma küçük küçük buseler bıraktı.
Serkan:Benim cennetim...
Gülümsedim.
-Bölüm Sonu
Baktım 69 yazıyor.70.bölümle günü kapatalım dedim..Gerçi gece uzun depo yapabilirim.Neyse orası bana kalsın :)
Yorumlara ilgi istiyorum hayaler okur olmayınız.Bir bilseniz keşke yazan kişiyi ne denli mutlu ettiğinii..eysercilerrr yazarcım buradasın umarım❤
-Esraa