EYLÜL
Yarın düğün vardı ve ben galiba heyecandan bayılacaktım.Dün kına yakılmıştı.Ağlamaktan gözlerim kızarıktı hâlâ..Telefonum çalıyordu açtım.Serkan:Gelinim..Günaydın.
Eylül:Günaydın sevgilim..
Serkan:Nikah bugün yarınsa düğünümüz var.
Eylül:Çok yorgunum Serkan.
Serkan:Ama nikahın ayrı olmasını sen istedin aşkım.Annemler düğünle aynı gün olsun dedi.
Eylül:Hayır ya..Önce resmi nikaha gideceğiz.Sonrasında konağa..Of işimiz çok desene.
Serkan:Gelip alayım mı?Kuaföre gidecek misin?
Eylül:Yok sevgilim..Hazırlınınca ararım seni ben.
Yengem kahvaltıyı hazırlamıştı.Adıyaman'dan gelenlere merhaba deyip kısa bir kahvaltı ettim ardından hazırlanmak için odaya girdim.Annem ve yengem başımdaydı..
Mesude:Duydun mu yarın neler yapacağını kızım?
Eylül:Anne yeter ilk gece tavsiyeyi verip durma artık.
Mesude:Amma çarşafa bakmaya gelirler dikkatli ol emi kızım.Adımızı çıkarma..
Eylül:Öyle bir şey olmayacak anne.
Azra:Nasıl yani Eylül?Sabahına vermeyecek misiniz?
Eylül:Ne alaka?Benim özelim kimi neyi ilgilendirir ya?
Azra:Babannesi izin vermesse ne olacak?
Mesude:Tatsızlık çıkarmayın verin ne olacak!
Eylül:Anne sana şunu söyleyeyim benim yatak odama bile adım atamaz kimse.Yakında zaten taşınacağız..
Elbisemi giyinip makyajımı ve saçlarımı da tamamladıktan sonra Serkan ve babası gelmişti.Diğerleri nikah salonuna gidiyordu zaten.Serkan odaya girince yengem ve annem çıktı.
Serkan:Hih..Ne güzelsin böyle..
Eylül:Teşekkür ederim.Sende çok yakışıklısın sevgilim.
Serkan:Elini versene bir..
Elimi alıp dudaklarını avcuma gömdü..Gözlerini kapatmıştı öperken..Gülümsüyordum bende kına yakılan elimi öpüyordu.
Serkan:Eşim olacağın için çok şanslıyım iyi ki hayatımdasın güzelim.
Eylül:Çıkalım mı geç kalıyoruz?
Bana yaklaşıp dudaklarıma buseler kondurdu.
Serkan:Şans öpücüğü..
El ele çıkıp arabaya ilerledik.
..
Eylül gelin odasındayken Hüma Hatun geldi yanına..
Hüma:Kızım çok güzelsin..Gel yanıma..
Eylül elini öptü Hüma Hatun'un.
Eylül:Saolun efendim.A-ama bu ne?
Hüma:Görmüyor musun bilezik?
Eylül:Teşekkür ederim ama zaten bir sürü aldınız..Ben mahcup oluyorum.
Kapı açıldı bu sırada Serkan sevgilisini almaya gelmişti.
Serkan:Hadi..Hadi aşkım.
El ele ilerlediler.Salon boş değildi.Herkes buraya da gelmişti.Eylül gülümsedi koltuğuna otururuken..Şahitleriyse Uraz ve Cemre idi.Cemre nasıl mı gelmişti nikaha?Barış imzalanamıştı.