Gitme Kararı

497 39 12
                                    

EYLÜL
Serkan sadece baktı bana bende ona..Ne diyebilirdim ki imkansıza gidipte canımı yakmaya gerek yoktu.Sema ile evlenecekti işte.Benimle olamazdı olmamalıydı!

Serkan:Bir dinlesene..Annem mi dedi hı kim dedi sana o lanet çarşafı yap diye Eylül!

Eylül:Bir önemi yok ki Serkan.Bak ben..Benimle olmaz daha ne kadar açık olayım sana hı?

Serkan:Gel koynuma gir demiyorum sana..Eylül ben seni tanımak isterim.Nasıl birisi olduğunu ya da kalbinin içindeki duyguları..Duvarın ardından ki seni tanımak isterim.

Elini tuttum ve parmağına baktım..Gözümden damlalar akıyordu hâlâ.

Eylül:Beni unutursun sen beni hiç tanımamış olursun tamam mı?Bu parmağındayken bana böyle gelmen yanlış..

Serkan:Peki olmasaydı?Sema olmasaydı ne derdin bana?

Eylül:Serkan git..

Serkan:Ne derdin dedim sana!

Eylül:Sema var ama Serkan anladın mı Sema var ve seninle evlenecek yakında.Bak eğer ben aklını karıştırıyorsam gideyim..Hı Adıyaman'da okurum yeniden.Hı?Söyle bana..

Serkan:Gitmeyeceksin.

Eylül:İşler daha da karışmadan giderim ben meraklanma görmessin bir daha beni Serkan.Unutursun hatta..Sema ile evle-

Serkan:Bana bak..Bak!

Eylül:Gideceğim..

Serkan:Niye gideceksin peki?Söylesene neden gideceksin?Beni burada bırakmak için mi yoksa onunla beni görmekten korkutuğundan mı Eylül?

Eylül:Of..Daha fazla saçmalama ya.Gideceği-

Serkan:Bırakmam seni.Bırakmam seni!Bunu aklına sokacaksın Eylül.Seni bırakmam.

Bir şey demedim annesi gelince gitti zaten..

Defne ve Uraz buluşup konusmaya baslamışlardı.Uraz elini Defne'ye uzattı ve Defne de tutup gülümsedi

Uraz:Defne..

Defne:Efendim canım ne diyorsun?

Uraz:Biz simdi sevgiliz miyiz ya?

Defne:Evet bana çıkalım dedin bende tamam dedim şimdi elini uzattın ve bende tuttum.Sevgiliyiz sevgilim..

Uraz:Abin Serkan..

Defne:Abimi falan boşver ben seni seviyorum Uraz.Kimseye hesap verecek değiliz.

Uraz:Ya delisin sen varya deli kızım..

Defne:Ne deliyim tabii..

Uraz:Ben..

Defne:Bende seni seviyorum Uraz.

El ele sokaklarda dolaşmaya başlamışlardı.

..

Güney çıldırmış gibiydi.Songül'ün nereydeyse boğacaktı.Songül ise arsızca güldü.

Songül:Erkek bebek olursa karın defolup gider yerine de ben gelirim!Bu yatak bu oda..Sen..Sen bana ait olursun aşkım.

Güney:Korunmadım ne demek ya gerizekalı!

Songül:Unuttum..Ne var bunda?

Güney:Defol git başımdan..Defol!Ya salak mısın hamile kaldıysan ne olacak sen farkında mısın ateşle oynadın!

Songül:Karın olmak istiyorum anladın mı metresin değil.Her gece seninle sevişen seninle yatan benim.Ama karın o sadece bir hiç senin için.Seni zevkin doruklarına çıkaran benim!Ben!Ben hak ediyorum seni o değil.Umarım hamile kalmışımdır..

Güney:Konuşma ya defol git..

Songül ısrarla öptü Güney'in dudaklarını..

Güney:Git..Git defol!

Songül çıkarken Güney de odadan hızlıca çıkıp kendisini karısının yanına attı.Cemre ona kapıyı açtığında Güney karısının alnını öptü.

Cemre:Hoşgeldin kocacım..

Güney:Cemre nasılsın bebeğimiz kızım nasıl?

Cemre:İyiyiz de ne oldu sana bir garipsin sanki..

Güney:Bir şey olduğu yok karımı özledim ve işlerden kaçıp sana geldim ne zararı mı var?

Cemre:Yok..Neden olsun ki bizde sana hasret kaldık babası..

Cemre'ye yaklaşıp dudaklarını öpmeye başladı.Cemre ise önce şaşırdı.Son bir iki aydır kocası ile arasında bir şey geçmemişti ama Cemre'de bu buselere daha fazla dayanamadan ona hızla karşılık vermeye başladım.Güney onu yatağa bıraktığında alnından öptü..

Güney:Kızımıza..Bir şey olur mu?

Cemre bir şey demek yerine adamın t-shirtünü çıkarıp kendisine çekti.Kocasıını  çok özlemişti ve onun olmak için sabırsızlanıyordu Cemre.Aylar sonra anın tadını çıkarmaya başladı..

-Bölüm Sonu

Yazarcım bölüm istemiş eysercilerrr
Arkadaşlar lütfen destek artsın final yapmak istemiyorum biliniz.

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin