Yakınlık

510 43 45
                                    

EYLÜL
Tevfik Bey uğurlandıktan sonra kahvaltı masasına geçildi.Sema yok muydu nasıl eksik kalırdı ki?

Hüma:Tevfik altı gün yok.

Serkan:Serkan'a yine iş çıktı desenize o zaman.

Hüma:Ben varken sana ne oluyor sen kendine sahip çık Serkan.

Defne:Hadi gidelim mi artık geç kalıyoruz abicanım.

Hüma:Bekir izinli Eylül de gelsin sizinle.

Masadan kalktım tek söz etmeden bindim arabaya.Serkan önce Defne'yi bıraktı ardından benim fakülyete sürdü.

Serkan:Çıkacağın zaman ara beni seni beklerim.

Eylül:Fakülteyle bir etkinlik var oraya gideceğiz oradan da servis bırakacak.Sana iyi günler!

Bir şey demedi bende binaya girdim.

..

Ders arasında Tuna ders notlarını uzattı.Gülümseyerek aldım elinden.Bir de kahve uzattı ardından onu da aynı şekilde aldım.

Tuna:Nasılsın?Eylül..Eylül öyle miydi?

Eylül:Evet..Bu arada çok teşekkürler yani notlar için.

Tuna:Lafı mı olur sınıf arkadaşıyız sonuçta..Şey otursana ya da oturalım mı?

Eylül:Olur..

Onunla masaya geçtim.Notlarını açıp anlamaya çalışıyordum.

Tuna:Stajını nerede yapmayı planıyorsun peki?

Eylül:Yani bilmiyorum ben Adıyaman'lıyım burada olmaz herhalde.

Tuna:Yurtta falan mı kalıyorsun peki?Ama seni pek bu civarda göremiyorum.

Eylül:Ha yok zaten ev..Evde kalıyorum o nedenle göremedin herhalde.

Tuna:Derslerde çok dikkatlisin bilmem farkında mısın sen ama?

Eylül:Başarılı olmam gerektiğini biliyorum desem yetmez mi?

Tuna:Yani yetebilir..

Eylül:Bunların fotoğraflarını çeksem iyi olacak.

Tuna:Yok yok perşembe günü getir bana.Yarın okul yok zaten..Güzelce çekersin sende.

Eylül:Ya çok saol.

İçeri giren Serkan'ı görmemle Tuna'nın yanağına bir buse kondurdum.Ardından masadan kalkıp ilerledim.

Serkan:Eylül?

Eylül:Dişin mi ağrıdı Serkancım hemen bakalım.

Serkan:Dişim ağırmadı da senin başın ağrıyabilir Eylül.

Eylül:Anlamadım ama..

Serkan:Hadi diyorum gidelim mi artık?

Eylül:Sana söylemiştim ama Serkan neden böyle yapıyorsun!

Kolumdan tutup beni sürüklercesine arabaya bindirdi.

Eve gelince duşumu aldım ve yemeği de yemedim.Ama mutlaka gözükmem lazımdı.Benim odadan karşı teras gözüküyordu.Sema mıydı o?Serkan ile yan yana konuşuyorladı.Bende kendi odamın küçük balkonuna çıktım.Beni göremezdi herhalde..Yine mi?Öpüyordu kızı işte dudaklarından izledim sadece salak gibi izledim!

SERKAN
Sema'yı bıraktım Eylül içeri girince Sema ısrarla beni öpmeye çalışırken ellerini tuttum.

Sema:Aşkım..

Serkan:Sevgilim hadi eve bırakayım seni.

Sema:Ya ama ben seni özledim Serkan.Bizi..

Serkan:Sema herkes burada saçmalıyorsun canım hadi.

Sema'yı eve yolladım.Ardından biraz terasta oturup keyifle kahvemi yudumladım.Annem gelince toparlandım.

Nazan:Yatsana saat kaç oldu yarın dersin yok mu senin oğlum?

Serkan:Yarına bir şey yok annecim de..Şey ya dinlenmek isterim yarın yoruldum.

Nazan:Tabii hakkındır oğlum.Hadi iyi geceler sana.Üşütmeseyin..

Annem gitti.Biraz daha kendimle baş başa kaldım.Bu bana iyi geliyordu.Mutfağa geçip reçelli ekmek yaptım kendime.Aklıma o mu geliyordu?Neden ama..Sema varken o neden?Bahçeye çıkıp yürüdüm kocaman eve sığmazken karşımda onu gördüm.Pijamalarıyla dikiliyordu karşımda..Ne tatlıydı..

Serkan:Bu saatte ne yapıyorsun?

Eylül:Ben Gülay'ın yanına indim nane çayı yaptım rahatsızlandı galiba biraz.Sen ne yapıyorsun zorla odaya mı sokacaksın beni şimdi de!

Serkan:Kendi odamama mı yoksa kendi odana mı kendi odama sokarsa-

Eylül:Düzgün konuş benimle be!

Bağırınca ellerimle ağzını kapadım.Kendisi duvarla aramda kalmıştı.Kocaman açılmıştı yemyeşil gözleri..İlk kez ona bu denli yakındım!

Serkan:Sus..Susmassan açmam asla ağzını.

Kafasını salladı yalnızca..

Serkan:Söz ver bana.Hadi bakalım..

Kafasını salladı yeniden.Ellerimi çektim bende..Bir müddet kaldık öylece..Gözlerini ezberledi belki de gözlerim!

Eylül:Bıraksana çekil gideyim.

Serkan:Eylül..

Eylül:Ne ya?Ne istiyorsun benden sen Serkan ne!

Serkan:Ben senden bir şey istemiyorum Eylül.

Eylül:Ee çekiksene bir ya gideceğim.

Serkan:Eylül neden içeri girdin?

Eylül:Ne içerisi ya ne saçmaladın sen yine geçende Adıyaman'da sevdiğin dedin şimdi de bu mu yani!Hep bir sorular bir şeyler of.

Serkan:Cevabından sakınıyorsun kaçmadan cevap ver bana Eylül.Neden içeri girdin!

Eylül:Ne içerisi d-dedim?

Serkan:Alsında cevabını adım kadar biliyorum Eylül çünkü..

Eylül:Ne ha söylesene ne diyorsun sen!

Serkan:Ben bugün seni neden arabaya zorla bindirdiysem sende o nedenle birden balkondan odana girdin Eylül..

Yakalamıştım işte.Kıskanmıştım ve kıskanılmıştım..Neden kıskandım ki ya da neden kıskanıldım ki?Ona yaklaşıyordum kokusu..O kadar güzeldi ki..Gözlerini kapattı usuldan ellerimi beline bıraktım bende bir anda..Kalbim çarpıyordu deli gibi boynuna yaklaşıp kokusuna doymayı istedim.Yutkundu..

Serkan:Ne yapıyorsun bana sen böyle?Ne yapıyorsun..

-Bölüm Sonu

Hepinize merhaba bir haftadır yokum.Mesajlara teşekkür ediyorum ama elim değmedi gerçekten.Malesef yakınımı kaybettim ve acısı daha tazeydi.Ama zamanla azalacak biliyorum..Yeniden teşekkürler.

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin