El Ele Tutuşmalar

394 31 23
                                    

EYLÜL
Cemre'yi hastaneye kaldırmışlardı.Ben tabii ki hastaneye götürülmemiştim.Serkan'ı arasam olur muydu acaba?Bu düşüncelerle mutfağa indim.Songül ve Melek oturuyordu.

Melek:Eylül Hanım bir isteğiniz mi var?

Songül:Nedir?

Eylül:Yok..Cemre'den bir haber var mı diye soracaktım sadece.Buraya haber geldi mi?

Songül:Nereden bilelim!Sen yukarıya daha yakınsın!

Eylül:Tamam ya bir şey diyen yok.

Odama geçip kapıyı kilitledim.Yatağıma oturdum ve Serkan'ı aradım..Çaldı iki kez..Üçücüsünde açtı telefonu..

Serkan:Efendim aşkım?

Eylül:Serkan ne oldu siz gideli iki saat oldu buraya haber gelmedi.Meraklanıyoruz..

Serkan:Zehirlenmiş Cemre.Yani midesi falan yıkayacaklar bebeği konrtol edecekler.Tek korkumuz bebeği almaları..

Eylül:Hih!Öyle bir ihtimal var yani..Ama daha o yedi aylık.

Serkan:Bilmiyorum bekliyoruz..

Eylül:Yanında kimse var mı?

Serkan:Ben tekim canım..Sende olsan sarıldım sana şimdi..

Eylül:Orada olmak isterdim sana..Aileye destek olmak..

Serkan:Ben gelirim okula geçeriz.Sen hazırlan hadi..

Eylül:Gitmem bugün..

Serkan:Aşkım hadi.

Telefonu kapattı.Bende dolabımı açıp kıyaftelerimi karıştırmaya başladım.

SERKAN
Burada yapacak bir şey yoktu.Hüma Hatun'un yanına geldim.

Serkan:Ben eve geçiyorum oradan da okula geçeceğim.Zaten burada yapacak bir şeyim yok.

Hüma:Biz buradayız.Konak sana emanet Serkan.Gerçi sana..Bir şey emanet etmek yanlıştır ama..

Serkan:Gidiyorum.

Araba binip gazladım.Konağa girmeden Eylül bekliyordu.Ön koltuğa geçince bende ona gülümsedim.

Eylül:Ne yaptın?

Serkan:Seni özledim mesela bu olabilir mi?

Yanağına bir buse kondurdum.Beni kendisine çeken bu duygu bu his..Bu tutkuya dur diyemiyordum.

Eylül:Serkan yapma içim rahat değil.Cemre o hâldeyken..

Serkan:İyiler dedim uzatmasan..

Eylül:Peki.Peki Serkan..

Gazladım.Okula varınca elimi tutuyordu ki hemen çektim.

Serkan:Versene..

Eylül:Serkan duyulur ya yapma.Yapma şunu ne olacak elimi tutmadan yürüsen sanki.

Serkan:Hissetmek istiyorum seni.Elini elimde..Ne varmış hem konakta değiliz.

Eylül:Çocuk gibisin biliyor musun?Sizi herkes..Daha doğrusu seni tanıyorlar ve yanında kızla görmeye alışık değiller.Konağa uçan bir haberle ikimiz-

Serkan:İkimiz de ne Eylül? Ben seninle bu yola girdim bir kere..Sende mızmızlanma!

Eylül:Serkan..Sakin ol.

Serkan:Şimdi ver elini bana.Bu eli bırakmayacaksın.Ne sen..Ne de ben!

Elimi tuttu ve okulun içerisine girdim onunla.Herkes bizi izliyordu sanki.Onun fakültesi ile benim fakülte arası yakın değildi.Önce beni bırakacaktı.

Serkan:Amma da uzun yol.Neyse seni görmüş oluyorum.

Eylül:Tamam içeriye girmene gerek yok.

Serkan:Arabayla gelirim buraya dek yürüme otoparka dek tamam mı haberleşelim.

Eylül:Emredersin!

Serkan:Evet çok güzel emrederim.Seni seviyorum..

Eylül:Git hadi..Of Serkan.

Belimden kavrayıp alnımdan öptü ve gitti.Etrafa bakındığımda neyse ki tanıdık yoktu derken Tuna çıkageldi.

Tuna:Neyi amaçladın?

Eylül:Efendim anlamadım.

Tuna:neyi amaçladın diyorum.

Eylül:Tuna ders başlayacak.Bırak gideyim.

Tuna:Sevgilin mi o?

Eylül:Sanane ya.

Sinirmi bozmuştu.Hızlı adımlarla dersliğe girip ilk boş yere oturdum!

SEMA
Annemler iki gün sonra dönecekti.Serkan ile bittiğinden haberleri vardı ama benim onunla birlikte olduğumdan haberleri yoktu.Masayı toparlayıp tv'yi açtım.Birkaç kanal gezerken kapı çalındı.

Hakan:Sema..

Sema:Hakan neden geldin?

Hakan:Sema annemlerle seni istemeye geleceğiz..

Sema:Hakan..Ne diyorsun daha yeni başladı iliskimiz..

Hakan:Ne yenisi kız kaç kez koynuma aldım seni.Serkan bile uyanmadı yıllar önce.Benim kadınımsın sen.

Sema:Olmaz..Daha erken Hakan..Sonra gelsinler.

Hakan:Kızım seni istiyorum.

Sema:İlla evlenmemiz şart değil ki..Ben senin olurum..Tıpkı geçenki gece gibi..

Dudaklarına bıraktım dudaklarımı o da beni kucakladı..

..

Cemre iyiydi.Güney şükürler ediyordu.Hatasının farkına varmıştı belki de..Bir hışımla konağa attı kendini.Mutfağ geçip kapıyı kilitledi.Rahat rahat bağırabilir Songülden hesap sorabilirdi çünkü konakta kimsecikler yoktu.

Songül:Ne oldu geberdi mi o karın!

Güney:Ben seni gebertirim lan!Duydun mu uzak duracaksın herkesten.Karımdan benden bebekten uzak dur!

Songül:Benimle yatan benimle sevişen sensin..Karından değil de benden zevk alan beni isteyen sensin..Asıl sen uzak dur.

Güney:Köyüne döneceksin Songül.Senin İstanbul'da ki hayatın bitti!Defolup gideceksin..

Songül:Gitmeyeceğim.Karın gidecek ben değil karın!

Güney Songül'ün yanağına tokatı geçirdi!

-Bölüm Sonu

Benim canım yazarıma bir bölüm daha atayım dedim.Bugün vaktim oldu da yazabildim mâdem..
eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin