EYLÜL
Okulum bitiyordu artık..Kafam karışıktı.Daha dün Serkan ile tartışmıştım!Babam da geliyordu bugün Adıyaman'dan yengemle beraber..Eylül:Abi ben alırım babamı.
Kerem:Serkan'la mı buluşacaksınız?
Eylül:Hayır abi.Zaten düğüne ne kaldı ki?
Kerem:Haklısın şu düğün olsa da bizde gitsek evimize yurdumuza.
Eylül:Abi daha gelmeyecek misin beni görmeye..
Kerem:Kızım bizim maddi durum belli buraya bile zor geldik sanki bilmiyorsun!
Eylül:Ben karşılarım..Hem yengemle özleşiriz biz..Olmaz geleceksiniz tabi.Serkan ve ben konakta da kalmayacağız ayrı evimiz olacak bizim.
Kerem:Yengeni tek gönderemem.Neyse hele o zaman gelsin.
Eylül:Tamam..O zaman ben babamı alıp geliyorum.
Taksiye binecekken ekranda çıkan "Aşkım"yazısını gördüm.Telefonum çalıyordu açsam mı açmasam mı diye düşünürken taksi diğer müşteriyi alıp gitmişti bile.Açtım en sonunda!
Serkan:Baban geliyormuş bana haber vermedin?
Eylül:Gidiyorum ben almaya.Gere-
Serkan:Beş dakikaya evinizin önündeyim.
Kapattım.İki dk sürmeden geldi bindim kemerimi taktım.Havaalanına dek ikimizden de tek ses çıkmadı.
..
Yengem ve babam konuşuyordu Serkan ile bense dinliyordum.
Serkan:Önce bir yemek yiyelim..Sonra eve bırakayım sizi.
Eylül:Yok evde yer-
Serkan:Olmaz öyle şey Eylül.Misafirimiz onlar bizim..Hem senin de bugün gelinlik provan yok muydu?Babanları bırakırım sonra da biz gideriz.
Eylül:Bakarız.
Sırıtıyordu.Eline fırsat geçmişti ya.Yemeğin ardından babamlarla bende indim.
Azra:Eylül çok güzelmiş burası..Ay..Konak kim bilir nasıl güzeldir.
Serkan:Konakta güzeldir yengecim ağırlamak isteriz seni de.
Azra:İnşallah enişte bey.
Annemlerin yaşadığı eve geldik.Abim Serkan'ı görünce gözlerini devirdi.Babam olduğundan bir şey diyemedi.Burada da kahve içildi.
Serkan:İziniz olursa Eylül ile gelinlik provasına gideceğim.Onu bırakıp bende ufak tefek işleri hallederim.
Eylül:Aslında be-
Ahmet:Serkan oğlum..Biz o yüzüğü taktık.O artık sana emanettir.
Serkan:Saolun..
Serkan elimi tutarak çıkarken yengem de geleceğini söyledi.Hep birlikte Defne'yi de alıp devam ederken Serkan Avm'nin önünde durdu.
Serkan:Azra yenge..Defne siz inin burayı dolaşın.Benim Eylül ile ufak bir işim var.
Defne:Aman abi..İlla baş başa..
Azra:Eh peki mâdem.
İndiler.Hâlâ ses etmiyordum.Sürüyordu o ise..
Serkan:Küs müyüz?İnsan eşine küs olur mu hiç?
Eylül:Sen benim eşim değilsin.
Serkan:Ne diyorsun sen ya!Beni delirtmek mi senin amacın be !
Eylül:Serkan..Yavaşla hız-hızlısın..Çok hızlısın!
Serkan:Adam akıllı konuşacağız duydun mu beni!
Eylül:Tamam.
Ormanlık bir alanda durmuştu.Arabadan inip yürümeye başladı bende ardından gidiyordum.
Serkan:Seni sevdiğimi..Ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun.
Eylül:Hesap mı soracaksın?Beni sevmeye de mi sabrettin yoksa Serkan Bey.
Serkan:Düğüne kaç gün kaldı hâlâ ne haldeyiz sen farkında mısın acaba?
Eylül:İşin gücün düğün değil mi hatta ne düğünü direk düğün gecesine uçalım Serkan Bey istediğini alacak bedenime sahip olacak işi bitecek çünkü!Hadi ya annemlere söyleyeyim de düğün olmas-
Beni kendisine bir anda çekince sarsıldım.Elleri belimden sarıvermiş beni kendisine çekivermişti.Gözleri gözlerimle buluşuyordu.Yakınlığımız..
Serkan:Ne oldu suç mu?
Eylül:N-ne suç m-mu?
Serkan:Sevdiğini istemek..Onunla yanmak istemek suç mu söyle bana!Suç mu!
Eylül:Senin tek amacın ben değilim.Bende ki o kızlı-
Serkan:Ben senin her zerrene aşığım.Dokunma de dokunmam..Ama bana git deme..Beklerim seni beş gün beş ay beş yıl..Sevgilim..
Eylül:Serkan be-ben..
Serkan:Ben seni istiyorum..En derin hislerimle istiyorum seni..Sana direnmek nasıl sen bilir misin?Ben bilirim..Sana sabır neydi biliyor musun?Senin konakta saçlarının savruluşuydu..Kokundu..Ellerinin bana dokunuşuydu..Ben seni seviyorum..Hep seveceğim.
Eylül:Ben seni..Serkan ben yoruldum anladın mı?Abimler sen..Yani onunla inatlaşman..
Serkan:Ben bu beline sarıldıysam..Bu elini tutuyorsam.Bu yüzüne gözlerine bakıyorsam..Sen benimsindir..Seni ben kimseyle paylaşmamam aşkım..
Gözüden akan damla ile şaşırdım..Ellerimle yanaklarını avuçlayıp dudaklarına bıraktım dudaklarımı..
-Bölüm Sonu
Herkese merhaba bölüm böyle oldu bakalım.
eysercilerrr❤-Esraa