EYLÜL
Serkan ile görüşemiyordum bu akşam o arkadaşını ağırlayacaktı.Direkt odama çıkıp pijamalarımı giyip kapıyı da kilitledim.Annemi aramaya karar verdim.Mesude:Kızım nasılsın ne ediyorsun oralarda tatil yok mudur?
Eylül:Henüz yok annecim.Ama okul yarıyıla girer girmez geleceğim..Sen nasılsın Berna nasıl?
Mesude:Berna nasıl olsun iyidir.Baban da selam söylüyor sana.
Eylül:Sende onlara söyle neyse kapattım ben hadi..
Telefonu kapattım.Benim bir abim bir de kız kardeşim vardı.Abim evliydi...Sevdiği kızı eşi yapmıştı ve mutluydu.Berna ise sessiz kendi hâlinde olan bir kız idi.
SERKAN
Hakan mı?Neden gelmişti ki?Yıllardır birbirimizi görmüyorduk oysa ki!Terasa çıktım onunla iki de kahve aldım gelirken.Serkan:Seni hangi rüzgar attı buralara Hakan?
Hakan:Beyim nasıl söylenir bilmem ama bir sevda işidir..
Serkan:Oo İstanbullu gelin mi alacaksın?
Hakan:Beyim..Bu konaktan birisidir.Tevfik amca ile konuşamadım.Sen bana yardım edersin herhalde!
Serkan:Kimmiş bu konaktan Songül mü yoksa?
Hakan:Beyim..Yok o değildir.
Serkan:Serra mı Gül mü kimdir?
Hakan:Beyim kız kardeşinin dadısı galiba kendisi..Eylül Acar beyim.Anamda beğenmiş kendisini haber saldı..Bir şey yap..Elini ayağını ö-
Serkan:Defol git lan buradan!
Hakan:Beyim ne oldu kızın sevdiği yok ki..Hayırdır?Yoksa kız bekar mı değildir?
Serkan:S*ktir git lan buradan hayvan herif!Defol lan hanemden!Defol!
..
Konak inip inip kalkıyordu.Serkan Hakan'ı yaka paça dışarıya atmaya çalışıyordu.Merdivenlerden âdeta yuvarlayarak indirmişti Hakan'ı.
Defne:Abi dur!Abii!
Güney:Serkan dursana lan!Adam geberecek ha!
Serkan:Defol lan buradan senin ben varya sülale-
Hakan:Beyim dur vurma tamam!
Eylül:Ne oluyor burada ya?Şu hale baksanıza..Serkan..
Hakan:Eylül bu..Eylül..
Serkan:Eylül odama çık bekle beni!
Eylül:Ne diyorsunuz ağam ne odası?
Serkan:Kes sesini!Odama çık beni bekle orada hadi!
Güney:Serkan ne bu yaptığın babaannemler iyi ki evde değildir ha!
Serkan:Bekir al şunu..Çiftliğe götürün gece boyu kalsın orada ben geleceğim.
Eylül Serkan'ı odasına geçmiş onu bekliyordu ama elleri ayakları tir tir titiriyordu âdeta.Serkan herkesin içinde ona buraya çıkmasını söylemişti.Serkan içeriye girer girmez kapıyı kilitledi ve ardından kızı duvara yaslayıp dudaklarına yapıştı.Umrunda olmadan kızı açlıkla öperken Eylül ise ellerini adamın yanaklarına koymuştu.Serkan'ın nefesi tükenince çekti kenidisini!
Serkan:Benimsin sen duydun mu!Sadece benimsin sen!
Eylül:S-Serkan korkuyorum ne oldu yani..
Serkan:Dudakların ellerin her şeyin benim..
Eylül:Niye dövdün o adamı hani arkadaştınız bana öyle dedin?
Serkan:Gerizekalı!Sana göz koymuş.Benden seni istedi ya inanabiliyor musun sen Eylül!Gebertecektim iti!
Eylül:Bir şey yapma başını belaya sokma..
Serkan:Sen karışma.Dayanamayacağım ben Eylül..Annemlere söyleceğim gelinim edeceğim seni..
Eylül gözlerini dönmüş adamı sakinleştirmek için elleriyle sevgilisinin yanaklarını okşuyordu.
Eylül:Serkan yapma şimdi olmaz aşkım.Şimdi olmaz..
Serkan kızın dudaklarını bir kez daha öptü.
Serkan:Eylül yapamam anladın mı?Yapamam!Ne olacaksa olsun!
Eylül:Serkan hazır değilim anlıyor musun?
Serkan:Neye ya!Neye hazır değilsin sevmiyor musun beni!
Eylül:Seviyorum elbette ama..
Serkan:Aması olmaz seviyorsan Eylül anladın mı?Ben yarın..Aileme seninle evlenmek istediğimi söyleceğim.
Eylül:Ha-hayır..Serkan ben hazır değilim..Lütfen zaman lazım bize..
Serkan:Ya ne zamanı ya?Adam gelmiş seni istedi benden diyorum seni sen anlamıyorsun herhalde!
Eylül:Sana kadınlık yapmaya hazır değilim Serkan anladın mı!Hazır değilim!Sema gibi değilim ben!
Serkan:Tek mesele bu mu?İnanmıyorum evlenmeden kastın ilişki mi kavuşma mı ya!Ya..Aklım almıyor.
Eylül:Sen erkeksin illa ki isteyeceksin!
Serkan:Hâle bak..Ne diyorum ben ne anlıyorsun sen..Yazık..Gerçekten yazık sana..Hatta ne sanası ya bana yazık seni sevdiğim için bana yazık sana hayran olduğum,sana aşık olduğum için bana yazık!
-Bölüm Sonu
Baktım yazarcım buralarda bölüm atayım dedim eysercilerrr❤
-Esraa