EYLÜL
Ve topraklarım..Serkanların evi Kahta'da idi.Oraya gidecektim mecburen annemlere de yarın giderdim diye düşünüyordum annemlere zaten süpriz yapacaktım.Derin bir nefes alıp arabadan indim.İstanbul'da ki konağa göre daha hoştu sankii..Serkan:Beğendin mi nasıl?
Eylül:Çocukken gelmişim yani gelmiştik herhalde..
Serkan:Ben nasıl seni hatırlamam?
Eylül:Bilmem yani henüz dört ya da beş yaşındaydım..
Serkan:Nasıl ya?Böyle bir güzelliği nasıl hatırlamam.
Eylül:Küçükken farklıydım herhalde Serkan annemden böyle doğmadan elbet değiştim..
Serkan:O zaman ne oldu biliyor musun Eylül?Sen küçükken güzeldi şimdi daha da güzelsin..
Eylül:Serkan teşekkür ederim ama..Sema hak eder bu cümleleri anladın mı ben değil.Sen onunla nişanlısın..
Serkan:Kadınlara değer vermekte suç oldu!Sanki sana özel..
Söylene söylene giderken Defne yanıma geldi.
Defne:Annenlere gideceksen söyleyebilirsin.
Eylül:Yok bugün kalayım yarın bakarız artık hem yol baya yordu bence bizi.
Defne:Tek seni değil hepimizi yordu yol Eylülcüm.
Defne'nin ardından bende bana verilen odaya geçtim.Telefona baktığımda Tuna mesaj atmıştı.Önemsemedim bile.Gürültüler gelmeye başlayınca odadan çıktım.Serkan ve Hüma Hatun avlu da bağırışıyorlardı!
Hüma:Ne demek Semalara gitmem oğul sen kafayı yedin herhalde!
Serkan:Yorgunum!Tüm konak inlesin gidilmeyecek!
Hüma:İnan ki herkes gidecek!
Serkan:Gidilmeyecek.Eğer bir kez daha Sema diye tuttursanız aha da bu yüzük bu parmaktan çıkar bilesin!
Hüma:Ağızından çıkanı duyuyor kulağın?Serkan akıllı ol beni delirtme!
Serkan:Sema Sema Sema!Yeter be yeter.
Hüma:Sen istemedin mi bu kızı ha!Sen istedin..
Serkan:İstemedim Hüma Hatun siz seç dediniz..Ben kimseyi istemedim.
Nazan:Mâdem istemedin niye kızla yatıp kalktın ha!Niye Serkan!
Hüma:Yatıp kalkmak nedir sakın bana..Serkan?
Serkan:Hüma Hatun..Ben..
Hüma:Ne sen kızlığını mı aldın doğru söyle bana çabuk!
Serkan:Ama..Ama bir saniye..
Nazan:Anne doğru..Serkan biliyorum ben Sema bana anlatmıştır.
Serkan:Kahretsin!
Hüma:Ara babanı..Serkan ara çabuk babanı.Yarına kuruyoruz düğünü haberin ola!
Serkan öfkle ile masadakileri yere dökerken yanağımdan bir damla akıyordu benimde.Odama geçip eşyalarımı toparladım.Burada daha fazla kalacak hâlim yoktu.Hemen birine söyledim ortalık daha fazla karışmadan gidecektim.Annemlere..
SERKAN
Yoktu yoktu..Yer yarılmışta içine girmişti sanki.Bizim hizmetlilerden Bekir'i görünce yakasına yapıştım.Bekir:Noldu Serkan ağam?
Serkan:Nerede lan o!Eylül nerededir!
Bekir:Ağam annesinin evine gitmiştir o..
Serkan:Annesinin evi nerede!
Bekir:Bilmiyorum ağam ben..
Serkan:Lan nasıl bilmiyorsun lan!Sen bırakmadın mı!
Bekir:Ağam..Uzaktadır.
Babam gelmişti bu sırada aklım karmakarışıktı.Sema ile evlenmeyecektim..Sevmiyordum onu..Babamla odaya çıkmak zorunda kaldım.Karşısına alıp oturdu.
Tevfik:Annenin söyledikleri doğru mudur oğlum?
Serkan:Baba bak ben onunla evlenmek istemiyorum.
Tevfik:Serkan sen çıldırdın!Oğlum töre var..
Serkan:Umrumda değil baba.Ben..Ben istemiyorum işte..
Tevfik:Daha düne kadar seviyordun ne oldu?
Serkan:Sema'yı hiç sevmedim.Baba annemlerin ısrarıyla oldu bu iş sende biliyorsun.
Tevfik:Ama aranızda geçenler..Serkan evlenmek zorundasın artık oğlum çare yoktur.
Serkan:Ama ben zorla bir şey yapmadım ona defalarca sordum evet dedi istiyorum dedi bana baba.Tek suçlu neden ben oluyorum!
Tevfik:Erkeksin çünkü oğlum.Anladın..Serkan adımızı lekelemeyesin bak nenen de kızdı..
Serkan:Baba evlensem olacak nedir biliyor musun?İki gün sonra boşanmadır!
Tevfik:Yel alsın ağızından oğlum.Bir kere evlenir insan!
Serkan:Tamam işte bende bir kere evleneceğim tek bir kadınla..Ama o kadın Sema değil baba.
Tevfik:Serkan konu kapandı!
Serkan:Töreden möreden korkan yok anladın mı abileri mi gelsinler!İsterlerse vursunlar!Evlenmem!
Tevfik:Delirdin sen iyice..Yat dinlen.
Serkan:Delirmedim..Aşık oldum ben baba..Aşık oldum ben..
Tevfik:Ne?Kime..!
Serkan:Ona..Ona tutuldum baba..
-Bölüm Sonu
Yazarcım atarım dedim ve attım gitti eysercilerrr senin için❤
-Esraa