EYLÜL
Bu kadar mıydı bitmiş miydi tüm heyecanlarım?Beni öptüğü gün benim öldüğüm gün mü olmuştu yani?Kollarımı bırakıp gitmişti..Bende yatağa oturup öylece kaldım.Sabaha dek gelir miydi bırakmış mıydı beni?Defne:Eylül neler oldu?
Eylül:Defne ben..Ben onu kaybettim.Defne ben aşkı kaybettim.
Kollarını bana açınca hıçkırıklarla ağlamaya başladım.
HAKAN
Adıyaman'a zor vardım.Sema'nın planı işe yaramıştı belki de neden bana bunları yaptırdığını bilmesem bile işin ucunda Sema ile birlikte olmak vardı.Ne olursa olsun yapardım.Sema'yı beni otelde bekliyordu.Hemen odaya çıktım.Sema:Hoşgeldin..Aa bu hâlin ne senin Hakan!
Hakan:Ne varmış hâlimde..
Sema:Serkan mı yaptı bunları sana elleri kırılsın!
Hakan:Dediklerini yaptım..
Ona yaklaşıp dudaklarını öperken bir yandan da kucakladım.
Sema:Yavaş olsana acelemiz mi var sanki?Önce bana olanları anlat..
Hakan:Olmaz önce sen verdiğin sözü tut.
Onu yatağa bırakıp üzerimdekileri çıkardım.
EYLÜL
Burada uyumuşum uyandığımda yoktu kimse.Odama geçmeden aşağıya indim herkes kahvaltı ederken bilerek Serkan'ın yanında duran boş yere oturdum.Şaşırsalar da umrumda değildi.Hüma:Eylül yanlış yere oturdun herhalde.
Eylül:Oraya güneş geliyor Hüma Hatun!
Hüma:İyi bugünlük otur.Güney Cemre kahvaltısını etti mi oğlum?
Güney:Evet etti..Uyuyor şimdi eh son aylar tabii.
Serkan:Ben okula geçiyorum.
Eylül:Defne hadi bizde gidelim abinle kuzum.
Serkan:Sizi Bekir bırakacak!
Soğuktu.Gözlerime bakmamıştı bile.Gözlerim dolu dolu ilerledim ardından..Otopark arka taraftaydı..
Serkan:Git.
Eylül:Serkan sağlıklı düşünemedim özür dilerim hayatım.
Serkan:Defol git dedim Eylül.
Eylül:Tut elimi gidelim söyleyelim biz aşığız diye hadi aşkım.Hadi..
Serkan:Aşık mı?Biz..Ne alakası varsa..Seni hayatımda istemiyorum Eylül.Unuttun mu ben Sema ile nişanlıyım.Yaza düğü-
Eylül:Sus!Ne diyorsun sen ya!Ben..Beni seviyorsun sen onu terk ettin düğün falan yok hem!
Serkan:Sema ile evleneceğim.
Eylül:Kalbinde ben varım..
Serkan:Dün bittin sen benim için Eylül.Kime yâr..Kime çare olursan ol umrumda değilsin!
Eylül:Serkan..
Serkan:Ne!Ne var ya dengesizin tekisin bir öylesin bir böylesin cesur değilsin sen anladın mı!Korkağım tekisin bana güvenmiyorsun seni elde etmeye çalıştığımı nasıl düşünüyorsun sen aklını kaybettin herhalde gerizekalı!
Eylül:Hayır öyle değil.Bir dakika sakin ol bağırma Serkan.
Serkan:Birisi duyar öğrenir falan neden utanıyorsun ya neden!
Eylül:Bir adam var sevdiğim..Tam dokunacakken uyandırıldığım..Bir adam var sonumuzu kestiremedeğim..Bir adam var benim mi bilmiyorum..
Serkan:Eylül beni yoruyorsun..İnan bana beni yoruyorsun..
Eylül:Özür dilerim.Ne istersen yapalım.ama şunu bil Serkan ben seni kaybederim diye sakınıyorum anladın mı?Seni benden sakınıyorum.Aileleri biliyoruz ikimizde..Seni benden koparıp alırlar anladın mı koyarlar mı beni senin..Seni de benim yanıma hı?
Serkan:Sen izin vermezssen kimse alamaz beni senden..
Ellerimle yanaklarımı avuçladım iyice sokuldum ona..
Eylül:Seni bana yâr ederler mi?
Serkan:Biz istersek bir oluruz sevdiğim..Seni seviyorum.
Eylül:Seni seviyorum..
Dudaklarıma yanaşınca ben önce davranıp ilk adımı ben attım bu kez..Görsünler duysunlar umrumda değildi.Seviyordum yalnızca sevmekte ne suçtu ne de günah..Dudaklarını çekip yanağımı okşadı..
Eylül:Serkan..
Serkan:Efendim..
Eylül:Bana soğuk olma ellerini tuttuğumda gözlerimiz buluştuğunda sımsıcak olsun içim..Üşümesin sevgilim..
Serkan:Seni seviyorum..
Eylül:Bende seni seviyorum..
Serkan:Gidelim mi?
Eylül:Serkan..Senin sıcaklığını o gün hissetmiştim..Öyle aynı ki..Aynı..
Serkan:Ne?
Eylül:Beni öptüğün gün..
Serkan:Dün mü ne oldu hoşuna gitti herhalde?
Eylül:Dün değil..Serkan Nemrut'un..Neyse..
Serkan:Nemrut'un ne ?
Eylül:Okula geç kalacağız..Gidelim sonra anlatırım.
..
Dersler sonrası kendimi kafede buldum.Hem Serkan'ın dersinin bitmesini bekliyordum.Notlarımı temize çekerken yanıma oturdu.Kafamı kaldırmamla göz göze kaldım.
Tuna:Merhaba..Ben özür dilerim.
Eylül:Of ne diyorsun ya?Bana o kadar kaba davrandın ki.Bir kadınla bu şekilde mi konuşulur?
Tuna:Haklısım.Bir kahve ile ödeşsek?
Eylül:Olabilir..
Tuna kahveyi uzatınca aldım ve yudumladım.
Eylül:Saol..Ee sen ne yapacaksın staj için bir yer buldun mu?
Tuna:Benim amcam diş hekimi..Onun yanında olacağım.
Eylül:Ne güzel..Ben hâlâ bir yer bulamadım.Adıyaman'da hiç bulacağımı da sanmıyorum.
Tuna:Halledilir meraklanma.Hem sen çok başarılısın teknik dersler de hep öndesin ya.
Eylül:Dedim ya sana kendimi kurtarmak için okuyorum.
Tuna:Adıyamanlıydın doğru mu?
Eylül:Hıhı..Neyse gitmem lazım.
Kafeden kalkıp Serkan'ın arabasına doğru ilerledim ve bindim!
Serkan:Eylül..Cemre'nin doğumu başlamış!
-Bölüm Sonu
Koştum geldim yazarcım eysercilerrr❤
-Esraa