EYLÜL
Annemlerle vedalaşırken gözlerimden damlıyordu.Serkan beni annemlere bırakmıştı..Bugün hatta birazdan gideceklerdi.Mesude:Hani okul bitecektin buralara geldin..Gelin oldun yavrum..
Ahmet:Mesude daha fazla üzme kızımızı o gelir biz gideriz.
Mesude:Ama Ahmet artık ellere verdik onu..
Azra:Anne ben varım kızın değil miyim senin?Hı..ağlama onu daha üzme.Taze gelin o hem..
Sarıldım hepsiyle teker teker çok geçmeden Serkan geldi.Beni konağa bıraktı ve annemleri de havaalnına bırakmak için gitti.Odaya geçip ağlamaya başladım..
SERKAN
Onları uğurladıktan sonra eve geldim.Eylül yatağın üzerinde ağlıyordu içli içli..Sarıldım ona sımsıkı!Serkan:Hih..Ne yapıyorsun ne bu ağlamalar?
Eylül:Özür dilerim dayanamadım.
Serkan:Ben yanındayım..Ailen var burada senin.Ben senin tek kişlik ailenim.Tamam mı?
Eylül:Tamam evet iyiyim.İyiyim ben..
Serkan:Ha şöyle..Eylül Özgün gibi davran dik dur.
Gülümsedi bana ona yaklaşıp dudaklarını öpmeye başlayınca bana karşılık verdi aynı hazda.Onu bırakmayı düşünürken üzerimdeki t-shirtü çıkarınca onu altıma alıp buselere devam ettim..
EYLÜL
Kadınım..Bunu ikinci kez yaşamıştım.Bir kez daha buluşmuştu bedenlerimiz.Dün gece yalnız hissederken ona sığınıp kendimi bütülemiştim.Duş alıp aşağıya indim.Serkan galiba erken gitmişti çünkü şirkette bugün önemli bir toplantı vardı.Gül:Hanımım..Serkan ağa size bunları bıraktı.
Eylül:Neymiş ver bakalım?
Güller..Ya.İçinde bir de not vardı.
"Eylül'üm..Seni sabah uyandırmaya kıyamadım çok güzel uyuyorsun çıkmam lazımdı ama seni seviyorum ben gelene dek çok özle beni kadınım"
Gülümserken kendi kendime beni dürteni fark bile etmemiştim.
Hüma:Kime diyoruz kime?
Eylül:Hı?Şey..Efendim..
Hüma:Gelin kız ne bu dalgınlık?
Eylül:Yok bir şey..Kusura bakmayın biraz uykum var da.
Hüma:Uykun var..İyi git odana uyu o zaman ne ellerinde çiçekle milette nispet ediyorsun.
Eylül:Babanne kimseye nispet etmiyorumki.
Odama çıktım güllerle beraber.Akşama dek burada Serkan'ı bekleyecektim.
GÜNEY
İşlerimi halledip eve gelmiştim sonunda.Odaya attığımda kendimi karşımda Cemre duruyordu.Güney:Aşkım?S-sen çok güzel mi olmuşsun benim mi öyle hisettim?
Cemre:Bilmem ki..Sence?
Güney:Bilsem sana sorar mıyım hiç?
Ona yaklaşıp belinden kavrayıp dudaklarına yapıştım..
SERKAN
Uyuyakalmış..Bu kadar geç geleceğimi bilemedi tabi.Yanağına buse konduruken kıpırdandı.Eylül:Ah..Serkan geldi mi kocacım?
Serkan:Geldim ama çok geç oldu uyu..Uyu güzelim.
Alnına buse kondurup yanına uzanıp kollarımın arasına aldım onu.
HÜMA
Neredeyse öğlen olmuştu ne kahvaltı vardı ne başka birisi.Koca sofra kurulsa da kimse inmemişti.Tevfikle ikimiz etmiştik!Hüma:Bir gelin geldi her şey değişti.
Tevfik:Anne çocuklar geç geldiler.Bırak uyuyacaklar tabi.
Hüma:Eh Nazan nerede?
Tevfik:Nazan da erkenden çıkıverdi Defne ile bilmiyorum.Annem huysuzlanıyorsun torunlarını karıylarıyla paylaşmayı öğren.
Hüma:Eşşekler sıpaları.Napayım iyice yalnız kalıyorum bu hayatta.
Tevfik:Ben varım annem ben..
Sarılınca ağlmaya başladım.
CEMRE
Güney kucağında Şifa ile balkondaydı.Bende üzerimi giyinip yanlarına gittim.Cemre:Baba kızı kıskandım ama artık ben.
Güney:Ee kıskan annesi.Biz birbirimizi çok seviyoruz değil mi Şifa hı kızım?
Cemre:Ya Güney..
Güney:Ya ne?Ya sen iyi ki geldin hayatıma ya.Bu bebeğin annesi oldun kızımın annesi benim karım..Her şeyimsin..Annem yok babam yok sadece sen ve kızım varsın bu hayatta
Cemre:Sende iyi ki varsın.İyi ki yeniden beraberiz..
-Bölüm Sonu
Gönlümden bir tane atmak geçti gidip depo yapayım şimdi de.
eysercilerrr canım yazar yanındayım❤-Esraa