Baş Başa..

393 34 23
                                    

GÜNEY
Kızım benim iki aylık olmuştu.O kadar minicikti ki..Ona bir şey olmasından korkuyordum.Bebeği dadısına verip mutfağa indim.Yağmur ve Songül yan yana!

Yağmur:Kocacım..

Güney:Efendim Yağmur?

Yağmur:Akşama ne vakit geleceksin ona göre yemek hazırlardım.

Güney:Yağmur bir çıksana mutfaktan.

Yağmurla olduğum zamanlarda birlikteymişiz pozları vermek zorundaydım.Hüma Hatun aksi takdirde Cemre'yi bu evde bile koymaya razı gelmeyecekti.Ben bir anneyi yavrusundan ayıramazdım.

Songül:Ne oldu beni özledin herhalde.Bu karında mı yetemiyor sana?

Güney:Sıra sana gelecek değil.Seni uyarmaya geldim buraya salak!

Songül:Bu karını da mı zehirlerim diye korktun?

Güney:Songül seni polise vermemek için kendimle savaşıyorum sus istersen!

Songül:Beni asla şikayet edemezssin edemeyeceksin de Güney..Neden biliyor musun?

Dudaklarımı öptü aniden!

Güney:Yapma şunu yapma!

Songül:Köpek gibi seviyorsun beni.Aşıksın bana..

Güney:Sana sadece acıyorum Songül.

Mutfaktan çıktığımda Hüma Hatun ve Yağmur konuşuyordu.Bende Cemre'nin yanına çıktım.Kapıyı kilitledim..

Cemre:Git defol git.

Güney:Bunları ben mi istedim neden böyle yapıyorsun sen ya Cemre?

Cemre:Güney ona dokunup bana geliyorsun anneliğimi bile yapamıyorum ya burada hergün yaşamak âdeta ölüm oldu bana.

Güney:Bende istemezdim.Ama töre bu anladın mı yaşanması gereken bunlar..Yeter artık kendi toparla!Kızına büyünce sen bakacaksın!Bu hâlde babannem sana kızı bile vermez.

Cemre:Annesi sınacak mı beni?Yağmur'a anne diyecek.Beni bilmiyor kokumu tenimi bilmeden büyüyecek.Annelik nasıl olsun ya!

Daha fazla dayanmadım ve odadan çıktım.

EYLÜL
Okul sonrası Serkan ile kimsenin bilmediği bir yerde buluşacaktım.Taksi ile geldim..Beş dakika geçmeden birisi sarıldı bana..

Eylül:Aşkım..

Serkan:Aşkım..Çok beklemedin değil mi?

Eylül:Oturalım mı?

Yere oturdum zaten ağaçlar doluydu her yan..

Serkan:Burası ne güzelmiş temiz hava sessizlik ve sen..

Eylül:Konak beni yoruyor.Ben dayanamıyorum.Yarıyıl gelse de Adıyaman'a dönsem biraz.

Serkan:Konuşmasak bunları şimdi evde zaten konuşuluyor durmadan..Şimdi sadece ikimiz olduğumu sayalım.Sen ve ben..

Burnumun ucundan öperken gülümsedim bende.Ellerimi birbirine dolanmıştı..

Eylül:Serkan böyle seninle yan yana kalınca tüm korkularım gidiyor.Ama sen..

Serkan:Korku falan yok..Okul biter bitmez karım olacaksın.

Eylül:Aşkım..

Başımı ona çevirmemle dudaklarımızı birleştirdim.Onunla bir aydır doğru düzgün buluşamıyorduk bile..Onu çok özlediğimin farkına varıp daha da çok kendime çektim onu..Yavaşca çimlerin üzerine bırakmıştı ve kendisi de üzerimdeydi..Kalbim yeriden çıkacaktı nasıl özlemişiz birbirmizi bu masum buseler yetemiyordu belli ki bize..Dudaklarını boynuma gömünce kıkırdadım ellerim saçlarındaydı..Nefes nefese gözlerime baktı..

Serkan:Seni çok özlemişim..Ben..

Eylül:Bende seni Serkan..Baksana şu hâlimize..

Serkan:Kalk..Gel..Ben özür dilerim seni inci-

Kalkarken öptüm dudaklarından ve ayaklandım.

Eylül:İncitmek mi?Asla..Sevdiğim bu bana yaşattıklarının ve yaşatacaklarının hepsine razıyım.

Dudaklarımdan öptü ve elimi tuttu yürümeye başladık.

Serkan:Çok farklısın.İki yanın var bir yanın böylesine cesur ve ihtiraslı..Diğer yanınsa..

Eylül:İki yanım var evet biri senleyken inan bana bende şaşıyorum kendime..Yani seninle bu hâlde..Bir de diğer yanım var.

Serkan:O hâlini ayrı benim olan hâlini daha ayrı seviyorum.Annemlere olan dik başın..Bu haksızlığa karşı duruşun..Ama bir de benim güzelim hâlin var..Utangaç naif..

Eylül:Sensin beni o hâle getiren aşkım..

Serkan:Seninle geçen hergün bambaşka oluyorum..

Eylül:Hava kararıyor.Artık dönelim mi?

Serkan:Yoruldun mu sen?

Eylül:Yoo..

Kucağına aldı beni ellerimi doladım boynuna bende.

Serkan:Yola dek böyle devam edebiliriz bence.

Eylül:Bencede..

...

YAĞMUR
Hüma babanne ile kahve yudumlarken Nazan teyze geldi.

Nazan:Yağmur kızım iki ay oldu..ailemize Güney'e alıştın mı?

Yağmur:Alıştım ama..Sizden bir ricam var.

Hüma:Söyle bakalım gelinim neymiş o rica?

Yağmur:Cemre..

Nazan:Ne oldu?

Hüma:Yoksa sizi rahatsız mı ediyor o densiz!

Yağmur:Yanii bu konakta kalmasa daha doğru olur.onun gönlü hâlâ Güney'de..Odamıza falan geliyor bizi gözetliyor hep.Yakaladım ama utandım sizlere söylemeye..

Nazan:Anne ne yapacağız?

Hüma:Vakti geldi de geçiyor evden gidecek tabii ki!Songül!Songül gel buraya!

Songül:Evet efendim?

Hüma:Şu Cemre'ye söyle toparlansın kendine kalacak yer bulsun!

-Bölüm Sonu

Merhaba herkese yorumlarımız diyorum artsa biraz..Nasıl gidiyor hikaye?
Canım yazar eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin