Tehdit

330 33 27
                                    

EYLÜL
Varmıştım.Annemler özellikle de kardeşim çok sevinmişti.Berna'yı alıp çarşıya indim..

Berna:Abla bu kez benide götür İstanbul'a nolur..Söz akıllı dururum.

Eylül:Ama ben sana nasıl bakarım orada?Okula gidiyorum kuzum..

Berna:Bana anlattın ya Serkan abin var Defne var diye..Onlarla dururum.

Eylül:Serkan da okula gidiyor ama Bernacım.

Berna:Of abla ya.

Eylül:Hadi şunları dene bakalım.

Ona kıyafetleri verip ardından telefonumu açtım.

Serkan:Güzelim ne yapıyordun?

Eylül:Hiç.

Serkan:Ee memleketimde ne var sen yok?

Eylül:Sen yoksun Serkan anladın mı?Sen yoksun..Ve ben eskik hissediyorum.

Serkan:Ya güzelim ben seni zevkimden mi gönderdim!İster miyim hiç yalnız kalmanı ama burada kalsan yıpranacaktın.Sa-

Eylül:Zor zamanda yanında olmayacaksam ne gereği var ki bu ilişkinin!

Serkan:Aşkım abartıyorsun.Bak inan burada çok hareketli saatler yaşanıyor.Hergün ifade veriliyor.Senin karışmanı istemedim..

Eylül:Yağmur nasıl uyanmadı mı daha?

Serkan:Yoğun bakımda hâlâ..Seni seviyorum sevgilim.

Kapattım.

SERKAN
Bana trip atıyordu oysa ki ben onun için göndermiştim onu.Hastaneden haber yoktu daha.Güneyler gece dönmüş ve herkes uyuyordu.Babamı görünce yanına gittim.

Serkan:Baba ne olacak şimdi?

Tevfik:Kanlılar olabilir Serkan.İnan kafam karmaşık..Uyansaydı bari.

Serkan:Eylül'ü gönderdim onun olayın dışında kalmasını istiyorum baba.

Tevfik:İyi ettin Serkan iyi ettin..

Hüma:Ne yapıyorsunuz böyle?

Serkan:Babanne..Ne olacak şimdi kim bu katil?

Hüma:Ah bir bilsem varya bir bilsem.Nerede Eylül kızım?

Serkan:Eylül..Eylül'ü Adıyaman'a gönderdim babanne.Bu süreçte yara alsın istemiyorum.

Hüma:İyi ettin oğlum da..Yine de kalsaydı keşke.

Serkan:Yok yok gitsin..Onun üzülmesini istemiyorum hiç.

GÜNEY
Songül..Benim için katil olmuştu.Beni seviyor ve benim için mücalade ediyordu.Cemre bunu yapmamıştı benim sevgimi hak eden Songüldü.

Songül:Güney kaçalım aşkım gidelim.

Güney:Songül yapma dur önce Yağmur..Yağmur uyanacak anladın mı!

Songül:Sonra..Sonra kavuşacak mıyız sevgilim hı?

Dudaklarımdan öptü ve gitti.Bende odamdan çıkıp babannnemlerin yanına ilerledim.

Hüma:Aradılar mı seni?

Güney:Hayır babanne..Birazdan gideceğim hastaneye..

EYLÜL
Annemle yemek yaparken annem köyde yaşananları anlatıyordu.Düğünler cenazeler..

Mesude:İşte kızım Hatice'de evlendi.Sonra dedi ki kocasının bir arkadaşı varmış.Doktor..

Eylül:Ee anne banane doktorsa banane!

Mesude:Diyorum ki..Senin beğense bir olmaz mı?

Eylül:Ne?Anne sen ne diyorsun ya okuyorum ben okuyorum.

Mesude:E ben sana evlenin demiyorum önce nişan dahası da gelir inşallah.

Eylül:Hayır anne doktor falan istemiyorum.

Mesude:Ah kızım ayağın yere basar işte..

Annemi yalnız bırakıp odama geçtim.Saat 20:00 olmuştu ama hâlâ aramamıştı bir daha.Beni kırıyordu hemde çok fazla..Boynumdaki kolyeyi çıkarıp bir kenara koydum.

GÜNEY
Yağmur uyanmıştı.İlk kez yanına girecektim.

Yağmur:Güney kocacım..

Güney:Sus..

Yağmur:Bunu bana yapanı şikayet edeceğim.O evin küçük hizmetçisi bir ömür boyu hapiste çürüyecek.

Elimi boğazına koydum.Sıkıyordum!

Güney:Senin çıkmayacak Songül'ü ele vermeyeceksin babannem de benden boşanmak istediğini ve senin ona torun veremeyeceğini söyleyeceksin en sonunda da konaktan defolup gideceksin!

Yağmur:Ah..Ah!Dur yapma nefes alamıyorum Gü-Güney!

Güney:Dediklerimi yapacaksın bende sana her ay 3000 bin tl para göndereceğim.

Yağmur:4000 olursa neden olmasın?

Gülümsedim..

EYLÜL
Geceye dek bekledim ama hâlâ aramıyordu.Ne oluyordu böyle yoksa hayatında başkası mı vardı?Uyuyaklacakken Hüma Hatun'un aradığını görüp açtım telefonu..

Hüma:İyi geceler kızım.Ne yapıyorsun?

Eylül:Ah iyiyim..Siz nasılsınız Hüma babanne?

Hüma:Bende iyiyim Yağmur uyandı duydun mu?

Eylül:Ah..Ne güzel haber.Nasıl iyi mi peki?

Hüma:İyidir iyi.Sen..Seninle vedalaşamadıkta..Serkan göndermiş.

Eylül:Evet ben kalayım dedim ama..

Hüma:İyi etmiş yakında dönersin nasılsa..

Telefonu kapattı.Aramamıştı hâlâ..Uykuya dalmak en iyisi olacaktı galiba!

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba.Bölüm böyle bitti.Yakında final olacaktır zaten..Çok uzamasını beklemeyin.Görüşmek üzere!
eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin