Yeni Olaylar

342 34 38
                                    

GÜNEY
Songül köyüne dönmüştü.Bebeği aldırmış mıydı aldırmamış mıydı bilmiyordum.Gece boyu içtim sadakatsizliğime güçsüzlüğüme her şeye..Kaybettiklerime en çok.Yürüdüğüm yollar beni ona çıkarmıştı.

Güney:Aç kapıyı..Aç!

Cemre:Ne var be manyaksın herhalde apartman uyandı saatin kaç olduğundan haberin var mı senin!

Güney:İçeri al yoksa bağırırım!CEMREEE!

İçeri aldı beni.Bu neye adımdı?Yeni bir başlangıca mı?

CEMRE
Çok içtiği her hâlinden belliydi.Kafası yerinde duramıyordu.İyi kı kızım Şifa uyuyordu..Kapsını kapattım sese uyanmasın diye.

Cemre:Neden geldin içip içip?

Güney:Konağa gitsem hesap sorarlar.

Cemre:Ne o babannen bulamadı mı geldin daha sana geç kalmış.

Güney:Of saçmalama be.

Cemre:Güney!Sus bağırma kız uyanacak.

Güney:Tamam şt..Sustum ya.

Bana yaklaşırken öylece kaldım.Duvara dek ilermiş ve beni duvarla kendi arasında bırakmıs ellerini duvara koymuştu.Kıstırmıştı âdeta!

Güney:Seni özledim..

Cemre:Gider misin çık evimden defol git Güney defol git.

Güney:Bağırma çocuk uyanacak.Kızımız..

Cemre:O benim kızım.Anladın mı hasta olduğunda ben vardım ve olacağım ama sen olmayacaksın sen korkaksın kızına sahip olamadın sadece korkaksın sen duydun mu sen sa-

Dudaklarıma yapışınca öylece tepkisiz kaldım.Konuşmaya çalışıyordum ama öyle öpüyordu ki..

Cemre:Gü-Güney ha-hayır bırak defolup gi-git..G-gi..

Kucakladı beni bir anda..Arsıza öpüyordu dudaklarımı durmadan.

Güney:Yatak odası nerede?

Cemre:Güney..

Güney:Yatak odası nerede Cemre?

Cemre:Ha-hayır.

Güney:Ben bulurum! deyip kucakladı yeniden beni hem öpüyor hemde kucağında benle odayı bulmaya çalışıyordu.Ona karşılık vermeye başladım.Evet onu özlemiştim!

Cemre:Güney..

Güney:Seni istiyorum Cemre.Seni istiyorum!

Cemre:Güney ama..Bu.Yanlış..Biz seninle..

Bir şey demeden beni yatağa bıraktı ve üzerindekleri çıkardı.

EYLÜL
Serkan ile vedalaşmam için yalnızca beş dakikam vardı.Çılgına dönmüştü zaten.

Serkan:Abin gerçekten ince hesaplar peşinde.

Eylül:Serkan düğüne dek görüşmeyiz artık.Lütfen ben burada değilken sakin ol..Bak yakında zaten..Her şey güzelleşecek.Ben senin yanında yatağında olacağım..Şimdi sabır..Tamam mı?

Serkan:Seni seviyorum..

Dudaklarıma kapanınca ses etmedim.Neredeyse bir ay görüşmemiz zordu..Kapının tıklanması bizi ayırdı.

Eylül:Dediklerimi unutma sakın sevdiğim.

Serkan:Tamam..Asla unutmam.

Çıktım odadan abimin ardından yürümeye başladım.Tuttukları küçük bir apartman dairesiydi ama sanki bu..Cemre'nin oturduğu apartmandı.Neyse en azından ona giderdim.

Kerem:Nereye odana hemen otur konuşalım!

Mesude:Kerem abartma!Yeter!Verdik kızı anladın mı verdik!

Kerem:Anne korkuyorum ya sahip çıkmazssa ya şu kan davası mereti yüzünden canı yanarsa!

Eylül:Serkan benden saklamaz.Bana söylerdi anladın mı abi?Biz her şeyi paylaşıyoruz..

Kerem:Bir halt bilmiyorsun Eylül.

Eylül:Ben ona sadık o da bana..Gerisi sizi ilgilendirmez.

Kapıyı kapattım ve odama geçtim.

SERKAN
Tüm yaşananlar sinirimi bozuyordu.Eylül artık benim olacaktı.Bunun kimseyi ilgilendirmemesi lazımken abisi saçma sapan hareketlerle geriyordu ortamı.Babamla kahveyi yudumlarken babam omzuma vurdu.

Tevfik:Ne o bu sinir sevgilin yanında değil diye..

Serkan:Aldı gitti gerizekalı aptal!Görecek o gününü ama Eylül'ü yanına adım attırmam.

Tevfik:Şt..Yavaş kız ailesine gidecek tabi.

Serkan:Böyle olursa gidemez baba.Hallere bak ya sinir ediyorlar beni.Ha ayırca baba..

Tevfik:Ne?

Serkan:Ben evlenince burada kalmayı münasip görmüyorum.Eylül ben en azından ilk aylarımızda ayrı bir ev tutmalıyız.

Tevfik:Oğlum ama bu zamana dek bu eve gelen gelinlere bu yapılmadı.

Serkan:O sıradan değil baba..O benim gelinim.Benim karım olacak..

Tevfik:Ben karışmam babannen ise izin vermeyecektir.

Serkan:Baba ayrıca ilişkimize her anlamda gecemde ya da gündüzümde kimseler karışmayacak.

Tevfik:Serkan kanunlar bu yönde değil.

Serkan:Neyin kanunu bu baba?Neyin!

Tevfik:Sakin ol karşında baban var senin.Bunları babannenle görüş benimle değil.

Serkan:Eylül ve ben istediğimiz gibi yaşayacağız sizin istediğiniz gibi değil.

Hüma:O ne demekmiş?

Babanneme yakalanmıştım işte..

-Bölüm Sonu

Canım yazarcıma eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin