EYLÜL
Herkes yanıma gelirken adam gitmişti bile.Kimdi bu!Hüma:Ne oldu kızım?
Eylül:Ah..Böcek gördüm de o şey etti.
Nazan:Aman kızım korkma ne yapacak sana!
Hüma:Su verin geline su.Cemre ver suyu.
Cemre:Al iyi misin kız?Eylül..
Eylül:Cemre..Şifa..Şifa nerede!
Cemre:Ya odada uyuyor daha uyanmadı gece boyu ağladı.
Eylül:Tamam geçti.
Odaya çıktım soğuk soğuk terliyordum.Kime ne diyecektim şimdi?Telefonu alıp Serkan'ı aradım.İyi miydi!
Serkan:Efendim sevdiğim..
Eylül:Oh..İyisin şükürler olsun.
Serkan:Sesin telaşlı bir şey mi var?
Eylül:Seni duymak istedim şey sesini..İyisin değil mi?
Serkan:İyiyim iyi erken çıkmaya çalışırım meraklanma.
..
Cemre ile terasa çıktım.Bu konuyu açmam lazımdı.Cemre ise klasik konulardan bahsedeceğimi sanıyordu ve rahattı.Defne gelince afalladım.
Defne:Ne kaynatıyorsunuz siz?
Cemre:Eylül bir şey konuşacağım dedi ama konuşmadı bir türlü.
Eylül:Kan davası!Biriler peşimizde!
Defne:Abim mi söyledi demek ki iş iyice kötülendi desene.
Eylül:Bir saniye sen biliyordun yani başımızda olduğunu..Defne neden söylemedin!
Defne:Ben..Hayır yapamazdım ki..
Eylül:Neyi yapamazdın ya bizim canlarımız tehlikede ama haberimiz yok doğru mu!
Defne:Haber verme dediler!
Cemre:Tartısmayı kesin.Bunun yararı yok asıl ne yapacağız onu konuşmamız lazım!
Eylül:Serkan da söylemedi tabii harika cidden!Ben yalan söylesem kıyamet kopuyor ama!
Defne:Babanne izin vermedi siz huzursuz olacaktınız haklı olaraktan.Abimle tartışma Eylül onun suçu yok.
Eylül:Sen karışma bu aramızda!
Cemre:Kızım..Kızıma dokunurlarsa..Minicik ve karnımda ki..Ah ben korkuyorum!
Defne:Saçmalamayın evdeyiz.
Eylül:Az önce sütçü diye giren adam ba-baba bıçak çekti.Bir hafta öncede..O adam beni sokakta sıkıştırmıştı!
Defne:Ne!Abimin haberi yok tabii!
Eylül:Nasıl söyleyecektim!
..
Akşam olmuştu.Serkan yemek sonrası odaya çıktım.Üzerimi değişip geceliği giydim.Serkan balkondaydı..Yanına oturup ellerini tuttum.
Eylül:Ne zamandır var..
Serkan:Anladın değil mi?
Eylül:Kolundaki kurşun sıyrığı..Onlardı.Ah nasıl bilmedim!
Serkan:Senin çok dikkatli olmanı istiyorum Eylül.Her an yanında olsam keşke..
Eylül:Serkan sensin kurban biliyorum..Çünkü b-biz yeni evlendik.Seni v-vurup beni kendiler-
Serkan:Sakın!Devam etme..sen benimsin ve öyle kalacaksın.
Dudaklarını alnıma bırakmasıyla yanaklarını avuçladım.Kokusunu içime çekmek doldurmak istiyordum!
Serkan:Benimsin..
Eylül:Sana bir şey olursa..
Serkan:Sus..Sadece kokunu duymak istiyorum.
Sarıldık birbirimize sadece.Kaç dakika öylece konuşmadan izledik birbirimizi..Ellerim yanağını okşuyordu usulca.Ona bir şey olursa..Olursa?İhtimaller aklımdan silinmiyordu bir türlü.Kalbime her an yeni bir sancı giriyordu.
Serkan:Özür dilerim..Eğer biz evlenmeseydik seni bu tehlikeye-
Sarıldım ona sadece.
Eylül:Hayır..Ne varsa yaşanacak Serkan..Benimle olduğun için mutluyum.Senin karın olmak..Bu öylesine güzel ki.Bir an bile pişman olmadım ve olmayacağım.
Serkan:Ama bu dava..İçimi yakıyor.Sensiz..
Eylül:Serkan..Geleceğimiz olacak mı?Çocuklarımız..Evimizde yaşayabilecek miyiz?
Serkan:Çocuklarımız..Biri kız öteki erkek..Ellerini tutarız onların..
Eylül:Sabaha dek seninle böyle otursam..
Serkan:Seninle böyle..
Kolları altına beni.Sabaha dek öpüşüp birbirimize sarıldık.Gün doğarken kıpırdandım..Yanağıma buse kondurdu..
Eylül:Günaydın..
Serkan:Günaydın..Hadi kahvaltı edelim.
Eylül:Edelim..
Ellerimden tutup kaldırmasını beklerken beni kucaklamasıyla ellerimi doladım ona.
Serkan:Aşağıya inelim mi bu hâlde?
Eylül:Delisin neler söylerler!
Serkan:Olsun..Gel..
Yanağına buse kondurdum.Kahvaltı masasına indiğimizde hâlâ kucağında taşıyordu beni..
Hüma:Çocuklar otursana-Aaa..Delirdi bunlar iyice.
Nazan:Serkan indirsene karını.Oğlum..
Tevfik:Karısını yormuyor paşam.
Serkan:Aynen öyle babacım.
Güney:Serkan kıskanıyoruz ama abicim.
İndirdi beni ve elimi eline aldı.Masaya yürürken silah sesleri duymaya başlamıştım!
Adam:Sonun geldi.
Eylül:Serkan..Serkan!
Serkan:Arkama geç!Geç diyorum!
Hüma:Tevfik!
İki kişi silahını bize doğrultmuştu.Serkan beni ardına almıştı ama onun canı tehlikedeydi!
Serkan:Rahat dur!Eylül!
Eylül:Korkuyorum..Serkan..
Serkan:Seni seviyorum.
Eylül:Serkan..Serkan nol-
Gözlerimin önünde yığılıyordu yere..Başını vurmaması için ellerim arasında aldım..Kucağımda düşmeşiyle hıçkırıkla ağlamaya başladım.Gözleri kapanırken dudakları kıpırdıyordu..
Serkan:Sevdiğim..
Eylül:Hayır yapamazssın!Serkan..Seni seviyorum uyan..Uyan!Aşkım uyan!
-Bölüm Sonu
Yazarcım eysercilerrr sen buradaysan❤
-Esraa