EYLÜL
Güney olanı biteni anlatmıştı.Akşam yemeğinde kimsenin sesi çıkmıyordu.Serkan ile göz göze gelince gülümseye çalışıyordum kimseye görünmeden..Hüma:Aha..Gelmiştir gelinim.Yağmur'um..Hoşgelmişsen yuvana.Eylül kalk karşıla!
Eylül:Neden ben?
Hüma:Bana karşı mı geliyorsun sen!
Kalktım.Yağmur denen kız.İncecikti..Daha yaşı da küçüktü eminim.Elimi öpecekti ki çektim.Onunla birlikte yukarıya çıkmaya başladım.
Yağmur:Sen büyük gelin misin hanım abla?
Eylül:Gerizekalı!Söylesene baban seni kaç paraya sattı buraya?
Yağmur:N-ne diyorsun sen?
Eylül:Dökül diyorum kızım.Güney Ağa'nın ismi yetti değil mi söyle hadi çekinme kaç kuruş ederin?
Yağmur:Güney benim kocam olacak.Babamın da annemin de rızası var bu işe..
Eylül:Güney'in bir karısı vardı zaten.Sadece hasta anladın mı ama birgün kalacak ayağa o zaman alacak senden bu yatağı bu odayı hatta Güney'i.Güney sana aşık değil.Olmayacakta..
Yağmur:Sen delirdin herhalde.Kimsin sen ya?Yoksa Güney'i sen mi seviyorsun?
Tokatı yanağına geçirdim!
Eylül:Küstah!Kaç kuruşluksun!
Kızı odaya bırakıp ardından odama geçip hıçkırıklarla ağlamaya başladım.
SEMA
Demek beni o hizmetçi dadı yüzünden bırakmıştı.Ama bende Semaysam o konağa ayaklarım sağlam geri dönmeyi bilirdim.Hakan:Semacım?
Sema:Efendim Hakan.
Hakan:Eylül dedin ya ben gittim Serkan ile konuştum falan neydi o masal anlatsana.
Sema:Bir şey değil.Sen işine bak Hakan..
Hakan'ı kandırmak kolaydı..Benim için yapmacağı şey yoktu.Çayımı yudumladım..
SERKAN
Eylül yaşananlardan oldukça etkilenmişti.Aramıza mesafe koymasından korkuyordum.Ama ben ona asla bunları yaşatmayacaktım.Evlendiktrn sonra gerekirse baska bir şehre bile taşınabiliriz.Bunları rafa kaldırdım şimdilik.Odamda oyalanırken Defne girdi.Defne:Eylül ile birliktesin neden sakladın benden abi?
Serkan:nereden biliyorsun sen bunu Eylül mü söyledi sana?
Defne:Olabilir..Sema'yı bıraktığında nasıl sevindiysem onun şimdi bin katını falan sevindim Serkan abi..
Serkan:Ya Defne.
Defne:Ne..Bir dakika!Oha sen Sema'yı Eylül için terk ettin yani.Aileye restler ortadan kayboluşlar abi..Hiç çaktırmadın da bize!
Serkan:Korkuyor Eylül..Bizi birisi bilir diye.Bende ona saygı duymaya çalışıyorım.Sana söylemesi bile beni şaşırttı.
Defne:Biz onunla çok iyiyiz kız kardes gibi..Neyse ben odama geçiyorum.
Serkan:Tamam güzelim iyi geceler.
Defne gidince bende ışıkaları kapatıp yatağa uzandım.
GÜNEY
Hüma Hatun'un zoruyla girdim odaya.Canım parça parçaydı sanki..Yağmur öylece oturuyordu az önce dini nikahımız kıyılmıştı.Güney:Yağmur mu ismin?
Yağmur:Evet ağam..
Güney:Ben banyoya geçiyorum.Üzerini değiştir ve yat..
Yağmur:Ama..Hüma Hatun dedi ki..Çarşaf..
Güney:Ben hallederim.
Kolumu hafifce sıyırdım.Akan kanı beyaz çarşafa sürüp banyoya attım kendimi!
..
Yağmur erkenden kalkmış ve mutfağa inmişti.Herkesin gözü onun üzerindeydi.Eylül kızın yanına geldi.Koludan çekti sertçe!
Eylül:Ne yüzle aşağıya iniyorsan..
Yağmur:Güney'in hanımıyım ben bana öyle ileri geri konuşmazssın sen.
Eylül:Benim kim olduğumu yakında herkes öğrenir.Meraklanma sen..
Yağmur:Kimsin ki?Yalnızca bu evin kızının dostuymuşsun.Hiçbir ağırlığın yok bu evde.
Eylül:Şimdilik..
Eylül kahvaltısını edip çıktı evden.Serkan'ın dersi yoktu bugün.Eylül o nedenle taksi ile gidiyordu okula..
GÜNEY
Cemre'nin yanına girdim hâlâ hastanedeydi.Uyuyan güzel misaliydi sanki..Güney:Hepsi benim yüzümden oldu kahrestin!Ben o kadar acizim ki..Ben ne seni ne de bebeği hak ettim.Özür dilerim karıcım..çok özür dilerim.
Biraz daha bekledim ne ses vardı ne seda..Odadan çıkacakken makineden gelen sesleri duydum.
Güney:Karıma bir şey oluyor!Doktor bir şeyler yapsana!
-Bölüm Sonu
Bugün azıcıkta olsa evde olduğumdan depo yapabildim grip hâlimle.Neler yazdım neler bir bilseniz :)
eysercilerrr❤-Esraa