EYLÜL
Konağa geldiğimde kıyamet kopuyordu sanki.Cemre'nin çığlıkları Güney'in bağırması komak inliyordu!Güney:Gitmeyecek Cemre burada kalacak!
Hüma:Bu evde yerin yoktur onun Güney.Bırak şimdi gitsin..
Güney:Babaanne karım o benim ne diyorsun sen bebeğimin annesi o.
Hüma:Karın falan değildir.
Eylül:Ne oluyor?Cemre kalksana ayağa..
Cemre'nin elinden tuttum ve Hüma Hatun'un karşısına dikildim.
Hüma:Bana bak sen kim oluyorsun bana meydan okuyorsun kızım!
Eylül:Hüma Hatun size meydan okumak ne haddime..Ben yalnızca Cemre'nin burada kalmasında bir sorun yok.
Hüma:Yağmur'u rahatsız ediyor.Hem burayla bir bağı olmadığına göre gerekte yok fazlalığa.Zaten gereksiz bir sürü insan var bu konakta!
Serkan:Babanne..
Eylül:Cemre gitmesin..Onun bebeği görmesine izin verin bari.
Nazan:Ne karışıyorsun sen be!Senin ilk zaman geldiğinde yediğin tokat aklını başına getirmedi belli.
Eylül:Ya ben sizinle değil Hüma Hatunn ile konusuyorum sizen-
Tokatı suratıma geçirecekken Serkan annesinin bileğini tutmuştu sıkıca.
Serkan:Anne sakın duydun mu bir daha asla dokunmayacaksın ona.
Cemre:Eylül..
Eylül:Cemrecim sakin ol lütfen dur bir dakika!
Serkan:Bir dakika gerçketen durun bir yenge sen divana çıksana.
Eylül:Aynen Cemrecim hadi..
Hüma:Serkan sözümü verdim ben bu evde yeri yok onun artık anladın mı?
Nazan:Annem haklı.Ne işi var!
Hüma Hatun ve Nazan Hanım salona geçeceklerini söylediler.Ben ve Serkan kalmıştık yalnızca..
Serkan:Özür dilerim sevgilim..
Eylül:Bunun sırası değil engel olalım.Lütfen..
Serkan:Tamam ben şimdi konuşacağım.
Eylül:Ama..Ben de gelebili miyim o konuşmaya biliyorum belki de hakkım yok ama..
Serkan:Gel..Hadi gel.
Önce ben gittim divana.Cemre ağlıyordu yanına oturdum henüz kimse gelmemişti.
SERKAN
Divanının önünde beklerken Yağmur'da içeri girmeye çalıssa da izin vermemeye kararlıydım.Serkan:Yağmur sen girmeyeceksin yalnız.
Yağmur:O neden?Burada benim evliliğimin kurtulması için topanılmadı mı?
Serkan:Güney..
Güney:Yağmur burada kal tamam mı?
Yağmur'u dışarıda bırakıp içeriye girdim.Herkes oturmuştu Cemre iç çeke ceke ağlıyordu.
Hüma:Serkan..Bak oğlum onun bize olan hizmeti sona erdi.
Serkan:Babanne Cemre yengem bize bir torun verdi.Yeğenim var oldukça o da bu evde varolacak.
Hüma:Serkan Yağmur gelinim dedi ki..
Güney:Yağmur'un ki kuru kıskançlık biz Yağmur ile gayet iyiyiz.Keşke bunca tantana edene dek bana söyleseydiniz önce.Hem Cemre'de böyle yıpranmazdı.
Hüma:Güney..Oğlum Yağmur'un söyledikleri karsısında onu göndermekten başka bir şey bulamadım.Ben senin ve gelinimin mutluluğunu isterim yalnızca.
Nazan:Güney hem Yağmur bebeğinize de annelik ediyor.
Güney:Yağmur daha çocuk gibi..Bir cocuğa bakması..Nazan teyze..
Nazan:Ne diyeceksin?
Güney:Cemre ama bebeğimin annesi Cemre.Hem zehirlendi hastalandı ama geçti ve bitti.Neden ben of Yağmur neden var?
Hüma:Sen sıyırdın Güney.Yağmur senin karın hatta çok yakında bebeği alacağız kucağımıza..
Cemre:Yazıklar olsun sana Güney.Sana yazıklar olsun!
Hüma:Senin hakkın yok konuşmaya Cemre!
Cemre:Hüma babanne..Ben sadece kızımı istiyorum anladınız mı?Kızımı istiyorum!Annesi varken başkasının annelik etmesi..
Hüma:Tamam..Verin şunun kızını!Ama Cemre eğer kızını alırsan Güney'in ne resmi nikahı kalır sende ne de malı mülkü kalır!
Güney:Cemre tek başına yapamazssın.Hayır bebek kızım..Kızım kalsın.
Eylül:Az önce ne diyordun şimdi ne diyorsun Güney!
Serkan:Yenge..Kızını al buradan git.
Hüma:Serkan haklı ama karşımıza asla çıkmayacaksın ve dahası..Bebeğine kendi soyadını vereceksin!
EYLÜL
Cemre kabul etmişti bu konakta sığıntı gibi yaşamaktansa kendi ayaklarının üzerine basacaktı.Tek başına olsa da..Zorlu olsa da gidecekti buradan.Haklıydı..Kocası başka kadınlayken ne işi vardı ki?Onun eşyalaarını topladık berbaer.Ardından ben aşağıya iniyordum ki Serkan beni odasına çekti.Serkan:Sana hayranım..
Eylül:Serkan..Ne oldu?
Serkan:Nasıl dik durdun öyle..Ben galiba sana bu nedenle aşığım.
Eylül:Cemre doğru olanı yaptı.Aynı şey benim baş-
Alnıma buse kondurdu.
Serkan:Asla olmayacak böyle bir şey.Sen benim ilk ve son eşim olacaksın.
Birbirimize sarıldık sımsıkı!Ben odadan sessizce çıkacakken Nazan Hanım'ın gözleriyle karşı karşıya kaldım!
Nazan:Seni koca avcısı!Ben sana gösteririm günü!Ne işin var oğlumun odasında ha!
-Bölüm Sonu
Merhaba söylenecek bir şey yok sevmiyorsunuz ki okunmuyor ne yorum ne de başka bir şey.Kaç yıldır buradayım ama anladım emeklerimin karşılığı yokmuş.Böyle devam edersek bu kez ciddi anlamda geri dönmemek üzere bırakacağım..
eysercilerrr yazarcım sana ne desem az iyi ki buradasın❤
-Esraa