Görücü Durumu

328 27 43
                                    

SERKAN
Beni dinlemiyordu bile gözü dönmüştü sanki.Doktor onu görmeye gelmişti ve o buna izin vermişti.Nasıl izin verirdi buna!

Eylül:Serkan ben bu ilişkiye olan inancımı kaybettim.Senin umrunda olmadım ya babannenler izin verdi senin gözünde ulaşılmaz değildim ki artık.Sıradan basit..

Serkan:Neden bunu yapıyorsun bize?Ben anlamıyorum seni ki Eylül!Bak eğer ben sana yalan söylediysem sende o doktor itinin seni görmesine izin verdin!

Eylül:Sen yalan söyledin bunu kabul ettin sonunda tebrik ederim.

Serkan:Oturup sakince konuşacak mıyız Eylül!

Eylül:Konuşacak ne kaldı?

Kolundan tutup onu kendime çektim.

Serkan:Çocuk oyuncağı mı sandın sen bunu hı?O kolye boynuna girdi..Kalbime sen girdin..Babannemler seni bana uygun gördü.Ya sonu..

Eylül:Ya sonu?Ölüm değil mi hadi desene hadi.Sen de aynısın işte..Benden sonra alacağ-

Serkan:Ne ölümü ya?Bunun sonu evlilik Eylül.Evleneceğiz!

Eylül:Buna hâlâ inanıyor musun?

Serkan:Yarın babannemleri çağırıyorun ve seni ailenden istiyoruz.Konu kapandı!

Eylül:Hayır be-

Dudaklarından öptüm o dirense bile..

Serkan:Konu kapandı!

Eylül:Gerizek-

Serkan:Konu kapandı.

Eylül:Başına buyruk davranamazssın bana Serkan.

Serkan:Sen ne diyorsun be elin adamıyla mı evleneceksin?

Eylül:Bana güvenmiyorsun bile..İstemiyorum!

Çıktı ve gitti..Öylece kaldım!

GÜNEY
Songül ile kahvaltı etmeye gelmiştim.Masanın üzerinde duran elini tuttum.

Songül:Güney..Sonunda ikimiziz..Sen ve ben Yağmur yok Cemre yok.

Güney:Sen nasıl cesaret ettin buna Songül?

Songül:Gözüm senden başka bir şey görmüyordu ne yapayım Güney.Şimdi ne olacak biz evlenebilecek miyiz?

Güney:Sular durulsun biraz Songül.Beni anla..

Songül:Beklerim aşkım..Yeter ki sonunda biz olalım.

Yanağından öptüm onu.

EYLÜL
Eve geldiğimde annem mutfaktaydı.Serkan'a yalan söylemiştim doktor lafı ortalıktaydı ama gelmemişlerdi.

Mesude:Kızım yarın da cumartesi..

Eylül:Ee anne ne var?

Mesude:Börekler açsana yarına güzelce yeriz.

Eylül:Anne uğraşamam nolur ya.

Mesude:Abin ve yengen gelecek.Hadi kızım ben mi uğraşacağım ya?

Eylül:Tamam..

Mecburen yapmak zorundaydım.Ben mutfaktayken babam annemi çağırdı.

Ahmet karısını yanına çağırmıştı.Bu doktor Ahmet'in de kafasına yatıyordu.Kızı gibi okumuş birisiydi işte..

Ahmet:Mesude konuş kızla bu iş olsun derim ben.

Mesude:Ama daha okuyor kız.Ne zaman nasıl olsun?

Ahmet:Hemen değil tabii.Nişandır takılır Mesude.

Mesude:Bilmem ki?

Ahmet:Kadın ben kararı vermişken neyi bilmiyorsun!

SERKAN
Kafam allak bullaktı.Şimdi ne olacaktı!Elin adamıyla..Aklım almıyordu!Babannemi aradım başka çarem kalmamıştı ki.

Hüma:Ne?Nasıl?

Serkan:Babanne evlenmem lazım diyorum ya anlamıyor musun sen!

Hüma:Tövbe tövbe kudurdun mu oğlum?

Serkan:Hay aksi.Hayır babanne of..yarına burada olun ve konuşun anladınız mı?Yoksa..Yoksa olacaklardan sorumlu değilim.

Hüma:Ne oldu gelinime talip mi oldular?

Serkan:Bilmiyorum ama galiba..O da utandığından ailesine bir şey diyemedi.Babanne..Eylül benim..Lütfen bir şeyler yap.

Hüma:Tamam oğlum sıkma canını geliyoruz.

İçim rahatlamıştı.Saate baktığımda 18:00 civarıydı.Çarşıya inip yüzük bakmam lazımdı.

EYLÜL
Sabahın köründe babam çağırmıştı.Hayırdır diye giyinip gittim bahçeye..

Ahmet:Güzel gözlü yavrum..Eylül'üm bak biz senin hep desteğin olduk değil mi İstanbul'a gittin..Kaldın..

Eylül:Saolun babacım.

Ahmet:Ama her şeyin sırası vardır.Kocaman kız oldun evlenme yaşın geldi..

Eylül:Baba ben okuyorum daha fakülte bitmedi ki.

Ahmet:Biliyorum.Bende yarın evlen demedim ki sana kızım.Dur..Doktor sana talip..Bak senin gibi gençte..Hı?Bence olur ben babasına he dedim.

Eylül:Baba..ne yaptın?

Ahmet:Evet dedim..Bugün akşama seni istemeye geliyorlar.

Odama geçtim..Canım yanıyordu.Serkan'ı aradım ama ulaşılmıyordu.Kapatmıştı..Haklıydı galiba dün çok ağır konuşmuştum.Her şeyi berbat etmiştim..Odama geçtim tabii önce banyo dolabından alacağım bir şey vardı..

Sonsuzluk mu?
Galiba.

-Bölüm Sonu

Buyurunuz bölüm geldi.
eysercilerrr

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin