Uçuyoruz

358 31 44
                                    

EYLÜL
Cemre evine gideli iki gün oluyordu ve ben ilk kez onun yanına gidecektim.Serkan'a söylemiştim.Okul sonrası Cemre'nin verdiği adrese gitmek için metrobüse bindim.Uzundu yol..
Kolay yerde olduğundan kısa zamanda bulabilmiştim.Konağa uzak sayılırdı gerçi ama olsundu.Beş katlı bir apartmanın ikinci katıydı.Orta halli bir yere benziyordu.Zile basar basmaz açtı kapıyı..

Cemre:Hoşgeldin seni bekliyordum.

Sarılık ve beni içeriye aldı.Oturdum koltuğa..

Eylül:Napıyorsun nasıl gidiyor alışabildin mi?

Cemre:Aslında huzurluyum en azından kızımla ilgileniyorum bu yetiyor bana.

Eylül:Ne desen haklısın Cemre.

Cemre:Ben aynı sen?Sana gerçekten teşekkür ederim.Güçlüsün..Buna hayran olmamak elde değil.

Eylül:Herkes aynı şeyi söylüyor ben yapılması gerekeni söylüyorum o kadar Cemre.

Cemre:Serkan ile konuş-

Eylül:Ve bunu..Serkan ile bir ilişkim yok.Bu durum rahatsız ediyor beni geçen de Nazan Hanım tutturdu oğlumdan uzak dur diye.

Cemre:Yapma şunu..Ona hislerin olduğu aşikar.

Eylül:Bunları konuşmaya gelmedim ben onca yolu yengecim.

Cemre:Meyra'yı vereyim sana bende keklerimizi getireyim.

...

SERKAN
Uraz son günlerde garip davranıyor benimle karşılaşmak istemiyordu sanki.Kantinde görünce omzuna vurdum.

Uraz:Abi ne oldu?

Serkan:Bana olan bir şey yok ama sen hayırdır Uraz?

Uraz:Ne hayırdırı abicim ne diyorsun!

Serkan:Lan tamam niye kaçıyorsun benden sen ne oldu?

Uraz:Ne kaçacağım senden ya işim var hadi.

Yine gitmişti işte..Bu sırada şu geçen Eylül ile konuşan çocuk takıldı gözüme.Bana doğru geliyordu zaten..

Tuna:Eylül'ü gördün mü?

Serkan:Hayırdır neden soruyorsun?

Tuna:Hesap vermiyorum ben burada sadece gördün mü yoksa görmedin mi?

Serkan:Çattık iyi mi bana bak doktor.Eylül'ün yanına yaklaşmayacaksın duydun mu?

Tuna:Diş hekimi bu birincisi.İkincisi ise sen kim oluyorsunda onun hakkında konuşuyorsun?

Serkan:Kim oluyorum ben öyle mi?

Tuna:Hı..Kim?

Serkan:Eylül'ün sevgilisi yakında nişanlısı gelecekti eşi.Çocuklarının babası torunlarının dedesi evlerinin damadı.Kız kardeşinin eniştesi!

Karşımda bön bön bakarken onu orada bırakıp arabama atladım ve Eylül'ü aradım.

Eylül:Efendim?

Serkan:Özledim seni görmek istiyorum.

Eylül:Bende eve geçiyorum yoldayı-

Serkan:Ev olmaz..Seni biraz olsun izlemek istiyorum Eylül.

Eylül:Ama aşkım eve gitmem lazım ya sende biliyorsun dönem bitecek ve be-

Serkan:Benimle olmamak için elinden geleni yapıyorsun!

Telefonu kapatıp gazladım.

GÜNEY
Cemre'ye canım sıkılıyordu.İki değil tam üç kadın arasında kalmanın yükü ağırdı.İyi ki Yağmur ile aramda bir şey yoktu.

Yağmur:Güney istersen duş al sen..

Güney:Hiç mi anlamıyorsun bu eve ikinci olarak geldin!

Yağmur:Anlıyorum beni mutlu eden de bu..Son olacağım.

Güney:Emin olma..Bakarsın senden sonrası olur.

Yağmur:Ben senin o salak karına benzemem!Eninde sonunda benimle bu yatağa gireceksin!

Güney:Yat uyu ya gerizekalı!

Kendi yatağa yatınca bende koltuğa uzandım.

SERKAN
Güneyler odasındaydı.Konak sessizdi.Eylül'ün ışığı yanıyordu demek ki gelmişti..Annem babam ve ben kahvelerimizi yudumluyorduk.

Serkan:Annecim bak Eylül ile ola-

Tevfik:Serkan ne oluyor oğlum?

Serkan:Eylül..O bu evde ayrı yere sahip.

Nazan:Neden?

Serkan:Anne Defne..O daha çok genç.Bu yaşananlar arasında elbette etkilendi ve etkilenmeye devam edecek.Onu toplayan kim sanıyorsunuz Eylül tabii ki!

Tevfik:Bu konu da haklı..Eylül iyi teselli ediyor Defne'yi.

Nazan:Bana kalsa..Defne'nin evlilik çağı geldi a-

Tevfik:Önce abisi var.

Serkan:Abisi evlenecek inşallah yakında.

Gülümsedim kahvemi bitirip odama çıktım ve yarım kalan kitabı okumaya başladım..Saate baktığımda 00:30 olmuştu bile..Ne kadar çabucak geçmiş zaman!Kapım açılıverince şaşırdım!Eylül..Güzelim!

Eylül:Seninle olmak için her fırsatı değerlendirmeye çalışıyorum beyefendi..

Ellerimi beline koyup onu kendime çektim.

Serkan:Evlen benimle..Hatta yarın olmaz mı?

Eylül:Saçmalama..

Serkan:Seninle uyumak..Uyanmak istiyorum.

Eylül:Aşkım..

Serkan:Efendim..

Eylül:Ben..

Serkan:Adıyaman'a gidelim mi?Sen ve ben baş başa..Hem aileni görürsün..

Eylül:Bu nereden çıktı şimdi?

Serkan:Yarına hazırlan okuldan sonra uçuyoruz.

Eylül:Serkan aşkım bu ka-

Dudaklarından öperek susturdum onu.

Serkan:Uçuyoruz dedim.

Gülümserken alnına buse kondurdum!

-Bölüm Sonu

Saat baya geç ama olsundu.eyserciyazar okuyan olmasa da yazardı..
EySer'i o kadar seviyorum ki özellikle bir de dizide yarım kalmışken hikayeyi yazarken her anı düşünerek yazıyorum..Ne diyelim herkes bıraktı eyseri ben hayallerle devam❤

Bölümü eysercilerrr'e tabii ki hep destek oluyor hep❤

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin