Büyük İtiraf

333 32 70
                                    

SERKAN
Serum takmışlardı ona.Babam ve annem benimle dışardaydı.Ne zamana uyanırdı acaba!

Serkan:Güney?Ne işiniz var burada sizin?

Güney:Eylül rahatsızlanmış..Bakalım dedik.Nasıl?

Serkan:Nasıl olsun!Bayıldı!Duymaması gereken şeyleri duyurdu babam.

Cemre:Hih!Tevfik amca söyledin mi?

Serkan:Ne!Herkesin haberi var kahretsin!Ya nasıl insasınız siz ha!

Cemre:Kanlın ile evlisin sen deli misin Serkan?Ay..Onunla aynı evdesin..Yazık sana..

Serkan:Ne diyorsun sen be!Sen kendi hâline acı çık git.Hepiniz defolun!

Cemre ve Güney bir köşeye oturmuştu.Doktor onun uyandığını söyleyince yanına girdim.

Serkan:Şt..Buradayım ve sen iyisin tamam mı?

Eylül:Beni bırakma..Nefes alamadım duyunca..Serkan olmaz anladın mı olmaz!

Serkan:Tamam yat..Olmayacak zaten ben buna izin verir miyim?Asla..Duydun mu asla!

Eylül:Seni seviyorum aşkım..

Serkan:Bende seni..Bende seni birtanem..Şt..Ağlama bakalım..

Alnına buse kondurdum.Serum bitmişti.

Eylül:Bana su alsana boğazım kuruyor..Çok susadım.

Serkan:Tamam..

EYLÜL
Gitmişti Serkan.Serum bitince hemşire çıkardı koluma pamuk basarken doğruldum.Cemre mi?

Cemre:Geçmiş olsun hemde çok büyük geçmiş olsun elticim.

Güney:Eylül nasılsın?

Eylül:Saolun iyiyim.Ya kusura bakma-

Cemre:İnsan kocasının eceli mi olur mu ya nasıl becerdin söylesene biraz..

Eylül:Cemre ne diyorsun sen?

Cemre:Kanlımışsınız!Bizimle aynı çatı altındaydın!Belki de bilerek buldun bizi ne malum!

Eylül:Cemre..Sus!Bak kötü olacak salak salak konuşma.Ben abimi polise bile verdim!

Cemre:Sana neden inanacağım ki!Neyse..Kurtuluyoruz senden.Boşanma vakti geldi.Anla bakalım nasılmış atılmak konaktan!

Eylül:Sen..Sen neler diyorsun!Konaktan atılmadım ben.Ben kendim gittim ayrıca kocamda yanımda oldu elimi tuttu..Biz beraber gittik sizin o pis hastalıklı dünyanızdan!Ben kimseye boyun eğmem.

Cemre:Yazık sana.Hüma Hatun kız bakmaya başlad-

Eylül:Ya sen bana takacağına biraz kendine baksana.Yazık..Güney sevgili karın senin halt ettiğini biliyor mu acaba!

Güney:Hadi Cemre.Gidelim..

Eylül:Ne oldu konuşuyordunuz hani?

Cemre:Konuş..Konus ne diyeceksin acaba!

Eylül:Her gece sen zırlarken tek başına odalarda..sevgili eşin Songül'ü yanına almış koyun koyuna yatıyordu.Her gece..Senin odanda senin yatağında.Senin olmadığın her an onunla yatıyordu!

Cemre:Kes sesin-

Yanağıma vuracaktı ki bileğini sıktım.

Güney:Cemre hadi!

Eylül:Senin karşında kim var?Ben varım ben..Eylül!Eylül Özgün..

Cemre:Güney ne diyor bu?Güney!Konuşsana!

Eylül:Güvenlik!Bakar mısınız?

Adam:Buyrun?

Eylül:Şu..Şu iki kişi yanlış geldi herhalde.Çıkarır mısınız tanımıyorum!

SERKAN
Acilin kapısından girerken Güney ve Cemre hızlı hızlı yürüyorlardı.Cemre bana vurmaya başlamıştı!

Cemre:Şeytan..Senin karın varya tam bir şeytan!

Bağırıp çağırıp giderken bende Eylül'ün yanına geçtim.Annem vardı yanında..

Nazan:Kızım..Bak ben Hüma değilim.Ben senin yanındayım..

Eylül:Teşekkürler.

Serkan:Anne sen gitmedin mi?

Nazan:Dikkat edin birbirinize.Konağı takmayın ben çare bulurum..

Annem gidince Eylül'e suyu içirdim gülümsedi.

Eylül:Cemre hak ettiği yeri buldu!

Serkan:Ne oldu?Bana bağırdı falan ana ben..Bilmedim.

Eylül:Serkan..Aşkım çok geldi üzerime bende Songül ve Güney ilişkisini söyledim.

Serkan:Ne neden yaptın ki bunu?

Eylül:Serkan neler dediğini duysaydın..Ben..Keşke demeseydim ama..Bana ded-dedi ki..Sana yeni kız ba-

Serkan:Ah..Yine mi şu iş?Kalk..Evimize gidelim.

Eylül:Evimiz..Sen..Bunları duymayı seviyorum..

Serkan:Hadi gel gel karıcım..

Hastaneden çıkıryorduk ama doktor geldi.

Serkan:Çıkabileceğimizi söylemiştiniz..

Doktor:Yarın bir uğrayın yanıma..

Serkan:Kötü bir şey mi var yoksa?

Doktor:Hayır.Sadece birkaç hormon testi istedim o kadar sakin olun..

..

CEMRE
Güney ağlıyordu ve bende ağlıyordum.Bunu nasıl yapardı ve ben salak gibi..Salak gibi nasıl görmemişim!

Cemre:Sen varya aptalsın!Kaçıncı hatan..Güney o söylemese..Haberim olmayacaktı!

Güney:Hamilesin sakin ol.Oğluma bir şey olacak..

Cemre:Umrunda olan o zaten ben değilim!Hüma'nın torunu!Erkek bekçileri..Eylül haklı korkasın..Bir baş edemedin!

Güney:Eh yeter be!Zorla mı istedim seni gitmiştin gelmeseydin!

Cemre:Sen getirmedin mi beni gerizekalı!Bana sahip olmadın mı sen!

Güney:Cemre sus..Yeter daraldım!

Cemre:Bir saniye..Yoksa..Songül hamile demiştin bana..Burada bir dostu..Dostu var demiştin!Kahretsin!Sen bana yalanlar söyledin!Beni aldattın!Senden nefret ediyorum..Nefret!

Güney:Dur gitme ya!Dur!

Hızlı hızlı koşarken ayağımın takılmasıyla yuvarlanmaya başladım merdivenlerden..

-Bölüm Sonu

Merhaba eysercilerrr istemiş ❤️

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin