EYLÜL
Nemrut..Buranın çok güzel anısı var bende.Onu Serkan ile paylaşacağım içn heyecanlıyım.El ele çıktık..Eylül:Nemrut..Ne denir ki çok güzel..
Serkan:Öyle inci sanki.
Eylül:Otursana..
Yere oturduk ikimizde.O günde burada olmuştu yaşadığım olay!
Serkan:Neden oturduk hadi birazdan hava kararacak çiftlik uzakta..
Eylül:Ya Serkan geçen bir şey diyecektim hatırladın mı?
Serkan:Ha..Evet burayla alakalıydı.Neymiş?
Eylül:Bundan tam iki sene önceydi.Ben annemlerle tartışmıştım beni okutmayacaklardı.Hatta az daha evlendirecekler-
Serkan:Ne?Bunları neden şimdi du-
Dudaklarına kapadım susması için..
Eylül:Sadece dinle aşkım tamam mı?
Serkan:Peki.
Eylül:Sinirlenmiştim ve o gün doğum günümdü.18 olmuştum işte..Doğum günüm zehir olmuştu ama çok ağladım..Sonrasında saat geceye geliyordu.Tek başıma ağlaya ağlaya buraya çıktım.Meydan okumaya!Adıyaman'a aileme okudum da bağırdım çağırdım yeniyordum onları..Kazanıyordum.Ama yenildiğim birisi de vardı..Öpmüştü beni.Daha on sekimizde elime erkek eli değmemişken öpmüştü dudaklarımdan..
Serkan:Eylül..O?
Eylül:O da gençti en az benim kadar hüzünlüydü o gün.Kaderlerimiz birdi belki de..Ağlamasına rağmen gülümsüyordu belki de bilmiyordum ki..Serkan..Kaderim çiziliyordu biliyor musun?Bir anda..Oldu her şey..Bir anda!Anlayamadım bile..Ben şehiri yenerken ona yenilmiştim.
#FLASHBACK#
Tüm öfkemi kusmuştum her şeye rağmen gidecektim o üniversiteye!Ağladım ağladım..Yanıma oturdu o anda birisi yüzünü şeçemiyordum ama..Ağladığı belliydi iç çekiyordu erkekti üstelik!Serkan:Sende mi buradan dertlisin?
Eylül:Sana sen kimsin diyemeyeceğim..Nasılsa bugün varsın yarın görmeyeceğim seni..
Serkan:Karanlık zaten..Bir şey seçilmiyor..Ama gözlerin..Yeşiller mi?
Eylül:Mavisin sende..Masmavi..
Serkan:Senden ne çaldı bu şehir?
Eylül:Geleceğimi..Peki ya senden?
Serkan:Geleceğimi..belki de hayallerimi..Tarifsiz duyguları yaşayamadan aldı benden.
Eylül:İsmin ne senin?
Serkan:Ne önemi var ki?
Eylül:Doğum günüm benim bugün..
Serkan:Ne güzel mi ne yazık mı bilemedim.
Eylül:Sanırım ne yazık ama ne güzel diyeceğim birgün.Bu Şehre rağmen..
Serkan:Gözlerinden başka bir şey göremiyorum.Belki de şimdi beni nişanlamayacak olsalar..Sana aşık olurdum.
Eylül:Ahaha.Derdin evleniyor ya da evlenecek olman mı?
Serkan:İnsan sevmediği birini istemez.Üstelik daha 18'im.Gelecekti karım bile belli.Bense aşkı tatmak isterim..Sevdiğim olsun..