SERKAN
Sabahı zor etmiştim.Semalar bize gelmişti bile..Sema'yı alıp odama çıkardım.Sema:Aşkım Hüma babaanne dedi ki..Evliliği önce çekmişiz.
Serkan:Evlenmek yok Sema.Ya sen salak mısın birlikte olduğumuzu nasıl anneme anlatırsın sen Sema!
Sema:Aşkım ben gerçekten tesadüfen söyledim yani..
Serkan:Bilmiyorsun sanki töreleri sen Sema!
Sema:Serkan ne oluyor ne bu telaşın ha!
Serkan:Ben seninle evlenemem Sema anladın mı?Olmaz..
Sema:Ne dediğinin farkında değilsin tamam ben annemlerle konuşurum erkene almayız düğünü hı yine aynı tarihinde olur.
Serkan:Tarih değil sorun Sema..Sorun sensin..Ben sana bir şey hissedemiyorum..
Sema:Nasıl ya?Serkan kaç kez dokundun bana şimdi dediklerin inandırıcı değildir.
Serkan:İstemiyorum anladın mı?
Yüzüğü parmağımdan çıkarıp avucuna bıraktım ve kimse görmeden arka kapıdan çıkıp otobüslerin oraya koşmaya başladım.
..
Eylül'ü bulacaktım.Saat epeyce ilerlemişti.Eylüllerin evi bizim eve uzaktı.Küçük bir köy idi onlarıki.Yoldan geçen bir çocuğu çevirdim.
Serkan:Baksana abicim Eylül..Tanışıyorsun onunla bir yerden hı?
Çocuk:Acar ailesinin kızından bahsediyorsun abicim sen.
Serkan:He kurbanım he..Nerededir o?
Çocuk:Şu beşinci evde otururlar.
Koşarak o eve geldim.Küçük bir evdi ve oldukça eskiydi.Gözlerim onu aradı ama yoktu.Annesi mi şu kadın?Gözlerini annesinden almıştı demek ki..Onun ki gibi yeşildi gözleri!
Serkan:Merhaba teyzecim..Ben..
Kadın:Ne istedin?Aa sen Serkansın..Özgün aşiretinin..Sen o'sun!Vayy..Serkan Bey gelmiş hoşgelmiştir hanemize..Kızımı sizin konağa gönderdiydim nasıldır iyi midir?
Demek ki Eylül buraya gelmemişti.Pot kırmamaya dikkat etmem lazımdı..
Serkan:Ben evet Serkan ben..Size selamını getirdim Eylül'ün..
Yol boyunca yürüdüm yol beni Nemrut'a çıkarmıştı..Ah Nemrut!Oturdum..Uzun uzun seyre daldım şehri.Az aşağıda uzanan kız Eylüldü!
Yanına yaklaştım..Uyuyordu mışıl mışıl..Yanağına ufacık bir buse verdim.Serkan:Sevgili..
Eylül:Hih!Serkan ne arıyorsun burada sen?
Ayaklandı hemen..Bende ayaklandım.
Serkan:Eylül gidelim mi buralardan hı?İstanbul'a ne bileyim başka yere törelerin olmadığı yere..Hı tutar mısın ellerimi?
Eylül:Sema'nın tutacak elidir o benim değil Serkan.Unut beni öldü kabul et ya.
Serkan:Yüreğimde dirisin..Öyle kabul etsem ne olur ki?
Eylül:Serkan onunla evlenmek zorundasın..Neden kendini tehlikeye atıyorsun?
Serkan:İnan bana.Seni gördükten sonra dokunmadım ona..Evet istedim dokunmak istedim ama yapamadım..Sen girmiştin kalbime Eylül.
Eylül:Serkan onunla nişanın var ya anlamıyor musun yaşatmazlar seni.
Parmağımı gösterdim ve gülümsedim.
Serkan:Bak yüzük yok işte..Ben senin olmaya seninle hayata baş koymaya hazırım Eylül..Seninle yaşamaya hazırım..
Eylül:Yapma ben..Ben yapamam.
Serkan:Seni seviyorum..Her şeye rağmen seni seviyorum.Eylül..Ben..Ben sana aşık oldum.Canım pahası olsa dâhi vazgeçmem senden and olsun.
Eylül:Serkan..Olmaz..Öldürürler seni?
Serkan:Benimle misin Eylül?
Eylül:Özür dilerim..
Serkan:Benimle misin cevap ver bana!
Eylül:Serkan..
Bir şey demesine daha fazla izin vermeden ona sımsıkı sarıldım ve burnumu boynuna gömdüm..
SEMA
Herkesi toplamıştım beni böyle terk edemezdi buna izin vermezdim.Benimle evlenecekti benin bir onurum vardı.Hüma:Her yere haber salın bulunacak o!
Tevfik:Sema ağlama sende kızım.Yapma..
Nazan:Salak bu oğlan salak!
Hüma:Nazan doğru konuş Serkan'ın mantıklı bir sebebi vardır belli ki..Sema'yı böyle yarı yolda bırakmaz.Kansız değil benim torunum..
Nazan:Anne gitmiş görmüyor musun sen!
Hüma:Tevfik karını sustur!
Tevfik:Hanım sakin olasan bir..Semacım..Sende ağlama.
Sema:Yüzüğü koydu elime bir şey demedi başka da..Düğünün erkene çekilmesine sinirlenmişti sanırım..Ben özür dilerim..Yapamıyorum canım yandı..
Hüma:Mâdem geç istiyor geç olacak düğün yüzük atmakta neyin nesidir!Tabii bebek falan yoksa..Sema?
Sema:Hayır..Bebek yok..
Nazan:Sema hadi Serkan erkek sen neden dur demedin ona kızım ha!
Sema:Beni seviyordu bende ona güvendim anne..
Nazan:Tevfik sen git hele.
Tevfik babamın gitmesiyle Hüma Hatun beni karşısına aldı.
Hüma:Annenlere söyledin mi kızım?
Sema:Neyi Hüma Hatun?
Hüma:Nazan gelininle konuş asabım bozuluyor ha!
Nazan:Serkan ile yaşadıklarını kızım biliyor mu ailen?Annen..
Hüma:Sema cevap ver!
Ne diyecektim?Biliyor desem kesin erken düğün demekti.Bu fırsatı tepmeyecektim!
-Bölüm Sonu
Evet merhaba herkese bir bölüm sonu daha..
eysercilerrr❤