Konakta Yalnız Kalma

430 34 33
                                    

EYLÜL
Dersler sonunda aldı beni.Yemeğe gidelim demişti ama kabul etmemiştim.Sonunda yine kendimi konakta buldum.Galiba kırılmıştı benimle yalnız kalmak istiyordu ama..Ben bilmiyordum ki.Yani sevgililik işlerini..Hayatımda ki ilk erkekti o ve son olacaktı.Eşim olacak..Kocam!İlk ve son..Üzerimi değiştirip elimi yüzümü yıkadım.Belli ki kırılmıştı yoksa konakta kimse yokken Serkan yanıma gelmez miydi?Gelirdi elbette..Derin bir nefes alıp onun odasına doğru ilerledim.Kapıyı tıkaldım ama ses yoktu.Yavaşca kapıyı açıp örttüm.Balkonuna mı çıkmıştı mı acaba?Odasından balkonuna girdiğimde evet denizi izliyordu..Sessizce ilerleyip boynuna öpücük kondurdum.İlk kez..Her şeyin ilki onunlaydı..Huzurlu heyecanlı!

Serkan:Neden geldin birisi görür rezil olma git.

Eylül:Serkan..Sana geldim işte senin yanına.Al elimi ne yaparsan yap..İster tut ister öp..Ne bileyim..

Trip atıyordu.Çocuk gibiydi ah birde yüzüme bakmadan konuşuyor..

Serkan:Odana git.

Eylül:Gitmiyorum!Seninle kalacağım..Hatta..

Serkan:Git dedim.Git..

Eylül:Of..Yanında olayım..Seni göreyim..

Onun gibi cümleler kurmaya çalışıyordum ama olmuyordu galiba..

Serkan:Sabah görürsün ne gereği şimdi var sanki!

Ellerinden tutup kendime çevirdim onu..

Serkan:Ne yapıyorsun?

Eylül:Sana aşığım..Deli gibi..Bunu belki ifade edemiyorum.Duygularımı belki senin gibi yansıtmıyorum ama..Seni seviyorum Serkan.Sen benim hayalimdeki erkeksin..Böyle kaşların gözlerin..Alnına düşen saçların..Aşk..Aşkı yeni öğreniyorum.Hece hece..Heyecanla..Anla beni..

Serkan:Kıyamadın mı bana sen?Bana mı öyle geldi?

Eylül:Beni sevdiğini söyle bunu duymayı öyle seviyorum ki Serkan.

Saçlarımı okşayıp ardıma attı.Omzum mu?İçimi titretiyordu.Omuzumdan mı öpecekti şimdi?Elimi göğüslerine bıraktım.Dudaklarını gömdü bir buse kondurdu..Sonra nefesini omzumda hisserken şiir gibi dinledim sesini nefesini..

Serkan:Seni seviyorum..Seni seviyorum.Seni çok seviyorum.

Yeniden kondurdu dudaklarını omzuma.İçimde bir şeyler oluyordu sanki anın büyüsü hiç bozulmasın istiyordum.Teninin tenime değmesi benim âdeta başımı döndürüyordu.Ki sadece bu ufacık bir buse olsa bile..

Serkan:Şimdi kapat o omzunu..

Saçlarımla örttüm.Elleriyle yüzümü avuçladı bu kez..

Serkan:Sen ki bana edilen en güzel hediyesin.Ömrüme gelen kadınsın..Eylül ben senden gelecek cefaya da sefaya da talibim..

Eylül:Aşkım..

Gözlerimi kapattım.Alnıma buse kondurdu.İçeriye aldı beni.Yatağa uzandı ve gel dedi.Ne derse yapıyordum.Kolları arasına aldı.

Serkan:Hadi konuşalım..Seni beni.Adıyaman'ı Nemrut'u..Seninde Nemrut'ta bir anın vardır elbet.

Eylül:Ahaha.Olmaz mı vardır elbette.Asıl sen söyle bakalım kaç kızla çıktın izledin memleketin taşını toprağını hı?

Serkan:Kıskanç..Senden başkasını göremiyorum ben..

Eylül:Lafı geçiştirme Serkancım.Benden öncen var Sema cadısı tabii ondan öncesi de vardır!

Serkan:Bir dövmediğin kaldı.Serkan Ağa'yı.

Eylül:Senin ağalığına başlarım.Bana bak..Biz evlenirsek..

Elimi öptü.Al işte tüm sinirim kayboluyordu o böyle yapınca!

Serkan:Biz evlendiğimizde diyelim ona bence..

Eylül:Biz evlendiğimizde..Benim yatak odama kimse girmeyecek.Annen baban hizmetçiler başka kadını saymıyorum bile..Hiç kimse girmeyecek.Bu kapı kilitli olacak.

Serkan:Emredersin.

Eylül:Çok güzel emrederim..

Gülümsedi bana yanağımdan öptü.Ellerini elime geçirdi..

Serkan:Eylül..Niye girmesin başkası?Şu törenin getirdiklerinden mi?

Eylül:Korkarım ben aşkım.Burası bizim törenin getirdikleri elbet..Korkarım..Hatta aşkım..

Serkan:Efendim..Bu arada bu aşkım ne güzel yakıştı diline senin..

Eylül:Hatta..Şimdi de bunu senden istesem..Evet belki saçma ama..Yani biz evlenir-

Serkan:Anladım.Sen nasıl istersen bundan sonra kimseyi almam buraya.

Eylül:Hüma Hatun dâhil..

Serkan:Tamam dedim.Nemrut anısı başka güne kalsın..

Eylül:Uykun geldi senin..Tamam ben gidi-

Beni kendisine çekince burun buruna kaldık yatakta..

Serkan:Nereye nereye?Buradasın..Odamızda uyuyacağız.

Eylül:Ama..

Serkan:Anlaşılan sen yine trip yemek istiyorsun bugün konakta sen ve ben varız..Tabii yardımcılar bir de..Onlar çoktan uyudu..

Eylül:Hüma Hatunlar gelmeyecek mi?

Serkan:Yok..Hastanede kalacaklar.

Eylül:Anladım.Şey yarın bende gidebilirim Cemre'nin yanına olur mu?

Serkan:Birlikte gideriz...Şimdi de birlikte uyuyalım.

Eylül:Ama ben böyle sabaha dek uyuyamam ki..Gözlerini izlerim..İzlenesi duruyorlar sen kendi gözlerine bakabilsyedin eğer..

Serkan:Ne fark eder ki ben senin gözlerine bakıyorum..

Kollarına iyice sokuldum.Burun buruna bir adamla uyumak..Sevdiğinle..

-Bölüm Sonu

Yine bir hafta kaybolup giderim herhalde eysercilerrr tam düşmelik bir yazdım becerebilmiş miyim?

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin