EYLÜL
Evliliğimizin on sekizinci gününde ilk kavgayı etmiştik!Gece yarısı olmuştu gelmemişti daha.Serkan:Yatmadın mı daha?
Eylül:Neredeydin seni merak ettim.Serkan bir daha çekip gitme.
Serkan:Ne oldu bir şey mi dediler yoksa?
Eylül:Umrumda değil..Benim için sen varsın anladın mı Serkan?
Serkan:Umrunda olmayan birisi de benim herhalde.İş başvurusundan haberim olmuyor.
Eylül:Affetsen.Aşkım çok özür dilerim!Çok..
Serkan:Bir daha olursa..Asla affetmem.Bana yalan söyleme.Bana her şeyi bildir.
Eylül:Tamam söz veriyorum.
Serkan:Şimdi gel bakalım.
Eylül:Ne?
Serkan:Ne ne?Özledim seni..Ne o özleyemez miyim seni tenini..
Eylül:Biliyor musun bende seni özledim sevgilim.
Dudaklarımı öpmeye çoktan başlamıştı bile.Bir kez daha onun olmanın heyecanı ve tatlı telaşı vardı üzerimde
SERKAN
Sabah kahvaltısının ardından babannemler hazırlandılar.Adıyaman'a bir aile dostuna ziyarete gidiyorlardı.Ben ve Eylül konakta kalacaktık.Güneylerde buradaydı.Odamızdan çıkıp aşağıya indiğimde babannemler yola çıkmıştı bile.Defne ve Eylül de konuşuyordu.Serkan:Eylül şu iş meselesini incesine uzununa konuşsak mı hayatım?
Eylül:Tabii..Haklısın canım.
Serkan:Defne bize biraz izin versene.
Defne gidince divana oturdum bende yanına.
Eylül:Haftada dört gün çalışıyorum hatta üç gün tam bir gün ise yarım gün olacak Serkancım.Buraya da pek uzak kalmıyor ki..
Serkan:Sana araba alırız onunla gidip gelirsin.Sakın itiraz etme!
Eylül:Serkan daha yeni düğün yapıldı masraflar falan gerek yok ki bu kadarına.Şunlar bile..Altınlar o kadar fazla ki.
Serkan:Sen Özgün ailesinin gelinisin olacak tabii ki en güzelleri.Buna alışman lazım artık.
Eylül:Eve de o kadar para saydık Serkan..
Serkan:Evimiz..Yakında gideceğiz kurtulacağız buradan.
Sarıldım ona sımsıkı!
DEFNE
Uraz beni çağırınca gittim.Son günlerde aramızda ki buzlar sanki erimeye başlamıştı bile.Uraz:Defne ben abine söyleyeceğim.Tamam sen okul bitmedi falan diyeceksin belki de ama..Ben seninle evlenmek istiyorum Defne.Hayatımı seninle var etmek istiyoru..Benimle var mısın bu yola girmeye?
Defne:Evlilik..Gerçekten mi?
Uraz:Evet..Hadi evet desene nolur.
Defne:Evet..Evet aşkım evet!
Sarıldım boynuna ardından alnıma buse kondurdu.
Uraz:Serkan ile konuşuyorum en yakın zamanda da seni istemeye geleceğim.
Defne:Benim ailem..
Uraz:Sıkma canını..Ne olursa olsun bir defa hata yaptım ikincisi olmayacak buna emin olabilirsin.
Defne:Teşekkürler..İyi ki yeniden benimlesin aşkım.
El ele yürümeye başladım onunla!
SERKAN
Kimse yoktu sessizlik hâkimdi.Defne odasındaydı Eylül ve bende kış bahçesinde kahvelerimizi yudumlarken sohbette ediyorduk.Serkan:Bu konağa iyi ki geldin..Beni buldun..
Eylül:Aşkım unuttun galiba ben seni yıllar önce bulmuşum.
Serkan:Galiba haklısın..
Güney:Merhaba..Bölüyor muyuz?
Cemre:Şifa uyuyunca kahvelerimizi alıp keyfimize bakalım dedik ki kış bahçesi kapılmış çoktan.
Eylül:Hepimiz oturalım işte..Ne güzel kimse olmadan kimse karışmadan.
Cemre:Yavaş.Eylül Serkan ve Güney burada unutuyorsun herhalde canım?
Eylül:Yok görüyorum herhalde Cemrecim.Serkan'ın yüzüne de defalarca söyledim konuştuk biz bunları onunla..Hüma babanne mesela aşırı kasıntı tamam içinde kötü niyet yok onu biliyorum ama..
Cemre:Haklısın..Siz işe gidiyorsunuz aşkım.Akşama dek Nazan teyzeyle de babanneyle de evde olan biziz.Sen mesela akşam yemeği yeyip odaya çıkıyorsun..
Güney:Hayatım ne yapabilirim?Yıllarca bana sahip çıktılar..Annem babam yerine koydum bir anda sırt çevirmek yakışmaz.
Cemre:Sırt çevirme mesafe koyalım sadece.
Serkan:Eylül çalışmaya başlayacak.Yani evde değil artık.Bilmem ne olacak?
Cemre:Hayırlı olsun ne güzel..Bende keşke..Neyse ya artık bebeğim var benim.Onunla ilgilenmem en güzeli..
Serkan:Ha..Yengem haklı.Biz de bebeğimiz olana dek çalış dedik.Sonra kızıma ya da oğluma annelik edecek.
EYLÜL
Ahkem kesiyordu.Sinirlesem de ses edemedim onunla yeniden tartışmaya gücüm yoktu.Serkan:Ellerine sağlık.
Eylül:Afiyet olsun da..Yarın sen erken mi gideceksin?
Güney:Yarın yurt dışından gelecekler.İşimiz uzun hatta gece bile uzun olabilir.
Cemre:O ne demekmiş?
Serkan:Yenge yani önce ofiste toplantı var ardından da iş yemeği.
Eylül:İş yemeği demek.Serkancım kimlerle olacak bu yemek?
Serkan:İş dedim uzatmasana.
Odamıza çıkarken önce o çıktı.Bende bulaşıkları dizip gittim.Yatağa uzanmıştı..Işığı kapatıp yatağa girdim bende.Sırtımı ona dönecekken elleri belime sarıverdi.Boynuma da buseler kondurmaya başlamıştı.
Serkan:Kıskandın mı sen?
Eylül:Uykum var bırakır mısın?
Serkan:Yarın ki yemeğe sende geliyorsun.Keşke önce söyleseydim.
Gülümsedim ama ona dönmedim.
-Bölüm Sonu
eysercilerrr yazarcım ben geldim neredesin?
super1579 okurum çok istedi..-Esraa