Eylül'ün canından can gidiyor içi yanıyordu hiç bilmediği bir acıyla..Serkan'ın t-shirtü kan kırmızısına çalıyordu.Eylül bastırıyordu kocasının göğüsüne!
Eylül:Aşkım uyan nolur uyan aşkım..Serkan aç gözlerine aşkım!Ya açsana!Bana bak..Bana bak Serkan!
Tevfik:Kızım çekil ha-hadi..Çekil kaldıralım hastaneye gitmemiz lazım!
Eylül:Bırakmam onu ben..Bırakmam!
Tevfik:Tamam.Nazan alsana gelini!
Nazan Hanım gelinini kolundan zorla kaldırırken Serkan ambulansa taşınıyordu.Eylül kocasının cansız bedenini izliyordu öylesine.Kendisi de ambulansın önüne bindi.
Serkan ameliyata alnınmıştı.Bilindiğine göre vücudunda iki kurşun vardı.
Eylül:Babanne..Ben onsuz yapamam anladınız mı!Ya biriniz duyun beni!Yeter bitsin çıksın Serkan!
Nazan:Sakin ol kızım.Sakin..
Eylül:Ya uyanmazssa..B-ben ne yaparım..Be-ben..
Bayılıverdi Eylül.Canı daha fazla kaldırmadı bu yükü.Uyandığında hastane odasındaydı.
Eylül:Serkan'ın ameliyatı bitti mi!
Cemre:Dur dur serum var bitsin gideceğiz.
Eylül:Kocama gideceğim.Bırakın!
Serumu çıkarmasıyla damar yolunun yeri kanamaya başlamışı.Eylül umursamadan gitti ameliyathanenin önüne.
Cemre:Durmadı bir türlü..
Nazan:tamam kızım..Anlıyoruz acısı taze.
Güney:Beş saat oldu ya!
Tevfik:Hıh!Hemşire hanım!
Eylül:Se-Serkan Özgün e-eşim..Nerede nasıl!
Hemşire:Oldukça zor ameliyattı.Aşırı kan kaybetti ama topladı sonradan.Tabii bu yirmi dört saat önemli.Gerekeni doktoru söyler size.
Doktor geldi ardından.Eylül hemen sordu!
Eylül:İyileşecek değil mi!
Doktor:Henüz erken kurşunlar riskli bölgelerde henüz sadece birini alabildik.Diğerini kaldırmazdı..
Eylül:Kocam içinde kurşunla yaşamayacak herhalde!Ne diyorsunuz ya siz!
Defne:Yenge sakin olur musun?O da alınacak eğer birkaç gün sağlam geçirebilirse.
Doktor:Defne haklı.Defnecim sen gel benimle..
Defne ve dokto giderken Serkan'ı da yoğun bakıma alınıyordu.
Nazan ve Eylül sımsıkı sarıldılar birbirilerine.Anne kız gibi..
Defne:Sadece bir kişi görecek..
Hüma:Ben göreceğim tabii.Başka kim!
Tevfik:Anne karısı varken..Biz olmaz!
Hüma:Torunum o benim!
Defne ve hocası yeniden bilgilendirme yapıyorlardı.Eylül girmek için hazırlanmıştı bile..Defne ona odayı gösterdi.Yanına çok yaklaşması yasaktı ama Eylül umursamadan dokundu kocasının eline..Parmaklarını geçirdi parmaklarına!
Eylül:Ben geldim..Uyansana..Sevgilim uyansan..Beni üzmesen..Seni özledim.
..
Rüya mıydı bu yaşananlar!Serkan'ın ağzı kulaklarındaydı âdeta!Gülümsedi karısına Eylül'üne..
Eylül:Ee bir şey demeyecek misin?
Serkan:Hamilesin.Ah..İnanmıyorum!
Eylül:Serkan şoka mı girdin konuş sevgilim..
Serkan:Allah be!Baba oluyorum yaşasın be!Baba lan baba!
Serkan karısını kucakladı ve öpmeye doyamadı.
..
Eylül odadan çıkınca Defne ile sarıldı ikiside ağlıyordu.Defne ile oturdular yan yana..
Defne:Eylül yapma bak sana da bir ağrı kesici yapalım mı?
Eylül:Kalbimdeki sızı geçmeyecekse ne işe yarayacak ki Defne..Defne ne olur söyle.Yaşayacak mı?
Defne:Eylül benim içinde zor bu.Gözlerimin önünde abimin içini açtık..Bilmiyorum zamanla göreceğiz..Hiçbir şey kesin değil.
Eylül:Ya uyanmassa..
Defne:Şt..İyi düşün..Babanne!Babanne!
Hüma Hatun yığılverince Defne hemen sedye istedi.Defne babannesini gözlem odasına aldı..
Defne:Tansiyon yerlerde..Baba burada stres oluyor.Eve gitmeli.Zaten yapacak bir şey yok.
Cemre:Ben giderim babanneyle..Şifa da evde.Nazan yenge sende gel.
Güney:Haklı.Zaten buradayız biz..Hadi gidin.Hatta Eylül sen-
Eylül:Buradayım ben karışma!
Sabah olmuştu.Tevfik ve Güney kısa kısa uyurken Eylül gözünü bile kırpmadan kocasını beklemişti.Eylül doktorun gelmesiyle ayaklandı.
Eylül:Şey..Nasıl bugün?Saat doldu..
Doktor:Defne'nin abisi değil mi?
Eylül:Evet..Vurulmuştu.
Doktor:Stabil..Bir değişiklik yok..Ameliyat onu zorladı.
Eylül:Onu görebilir miyim?Lütfen..
Eylül yine girdi Defne'nin yardımıyla içeriye..Defne'nin hocasıydı Serkan'ı ameliyat eden doktor.Eylül tuttu kocasının elini!
Eylül:Serkan ben buradayım..Aç gözlerine sabah dek konuşalım yine..Serkan..Uyan hadi..Nolur bekleyenin var sevdiğim..
..
Serkan endişe ile baktı karısının suratına..Eylül karını tutuyordu.Acı vardı suratında!
Eylül:Serkan gelmen lazım..Bebeğimiz babasız kalacak..
Serkan:Ben buradaydım ya Eylül..Yanındayım senin..
Eylül:Değilsin Serkan gidiyorsun..Gitme nolur oğlumuzu düşün..
Serkan:Oğlumuz..Bebek erkek mi?
Eylül'ün elinin üzerine bıraktı ellerini Serkan.Karısının yüzüne bakarken yanağından damlıyorduEylül'ün.diğer elini bıraktı okşadı..
Eylül:Serkan gitme..Nolur gitme.
Serkan:Aşkım gitmiyorum ki..
Eylül:Gitme yalvarıyorum bizi bırakma..
Serkan karsının karınını okşadı..
Serkan:Oğlumuzla kal..Tamam mı!
Eylül:S-sen?
Serkan:Ben..Ben geleceğim..Geleceğim..
Eylül:Gidiyorsun işte..Serkan!Gitme Serkan!
..
Eylül ne yapacağını şaşırdı.Serkan'ın kalp ritmi değişiyordu!
Eylül:Yardım edin!
Doktor:Sakin olun çıkın dışarıya!
Eylül:Ne oldu!
Defne:Uyanıyor..İyi..iyi olacak uyanıyor!
Eylül sarıldı Defne'ye..
-Bölüm Sonu
zeyeyserrrr okurum❤
eysercilerrr canım yazarcım❤
Benden bu kadar gerisi size kaldı..-Esraa