Yemek Daveti

345 34 36
                                    

EYLÜL
Nişanının üzerinden iki gün geçmişti ve hâlâ Adıyaman'daydık.Bugün ise hep beraber Serkanlarda yemek yenecekti.Hazırlandım abimin kullandığı arabayla geldik.Kapı da bizi Songül karşıladı.Demek sonradan Songül'de Adıyaman'a gelmişti.

Songül:Hoşgeldiniz..

Ona kimse cevap vermeden bahçeye ilerledik.Serkan Hüma Hatun ve Tevfik amca karşıladı bu kez de.

Serkan:Hoşgeldiniz..Hoşgeldin canım..

Gülümsedim.Oturduk..

Serkan:Ee nasılsınız iki gündür görüşemedik bir de birkaç güne İstanbul'a döneceğiz sizi ağırlayalım dedik.

Ahmet:Memnun olduk biz de oğlum.Senin işin neydi?

Serkan:Ben şirketin başına geçeceğim.

Mesude:Maşallah..

Ailem resmen Serkan'yı sorguya çekiyordu.Hüma Hatun ve babası gidince yalnız kalmıştı.

Kerem:Orada nerede yaşayacaksınız?Konakta mı hâlâ?

Serkan:Şey..Eylül..Eylül nerede isterse orada yaşarız.Ben ayrı ev tutabilirim ikimiz için.Ama daha düğüne var.

Kerem:Kardeşim için en güzelini en değerlisi olmalı..

Serkan:O zaten benimle olacak Kerem abi.Yani her şey güzel ve değerli olacak..

Eylül:Serkan bende yardım edeyim..Şey..Neredeler?

Serkan:Gel sevgilim götüreyim seni.

Abime inat yaptığı belliydi.Elimi vermesem de zorla tutmuştu.Buraya ilk defa geldiğimden bilmiyordum.Mutfak beklerken beni odasına geçirip kapıyı kilitledi.Ve dudaklarını dudaklarıma koyup öpmeye başladı..

Serkan:Seni özledim.

Dudaklarımdan sonra boynuma indi.Her yere dokundurdu dudaklarını.Ellerimi yanaklarına koyup durdurdum onu..

Eylül:Bende seni ama şimdi olmaz aşkım..

Serkan:Abin..Neler diyor bana güvenmiyorlar mı?

Eylül:Boşver ben sana güveniyorum..

Son kez öptü ve kapıyı açıp yeniden elimi tuttu.Masa kurulmuştu.Ben babamın yanına geçecekken Serkan beni yanına aldı.

Hüma:Afiyet olsun buyrun..

Yemek yenirken sohbetlerde eksik olmuyordu.Babam Serkan'ın dedesinde bahsediyordu.Hüma Hatun gözleri dolarak dinliyordu..

Kerem:Şimdi İstanbul'a Eylül sizinle mi gelecek?Bence bu uygun sayıla-

Serkan:Benimle gelecek abi.Annemler yarın dönüyor.Bende nişanlımla burada birgün geçirip öyle dönerim.

Hüma:Serkan tamam..

Serkan:Yok sadece bilsinler.

Eylül:Tamam Serkan..

..

Eve gelir gelmez duş alıp yatağıma uzandım.

SONGÜL
Güney'in beni odasına çağırmasıyla soluğu orada aldım.Kapıyı kapatır kapatmaz dudaklarıma yapışıp beni kucakladı.

Songül:Aşkım..

Güney:Seni istiyorum..Seni..

Yatağa bırakırken bende ona uyum sağlıyordum.

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin