Hayatı Dizmek

501 39 22
                                    

EYLÜL
Gülay'ın çığlıgı ile sıyrıldım bulunduğum yerden yüzüne bile bakmadan onun yanına geçtim.Hüma Hatun'da uyanıp gelmişti.

Hüma:Eylül ne oldu?

Eylül:Bilmiyorum Gülay kötü Hüma Hatun..

Bir şey demedim daha fazla o gelince ben odama çıktım.Ellerim ve yüzlerim yanıyordu sanki.Yıkadım ellerimi..Yatağıma uzandım.Serkan ne demek istemişti şimdi bana!

SERKAN
Odama çıkıp yatağa uzandım.Ne yapacaktım şimdi ben?Sema'yı bırakmam mı lazımdı!Eylül kimdi ki sadece heves miydi yoksa gerçek aşkı onda mı bulmuştum.Bilmiyordum ki..Uyuyamadan dışarı attım kendimi.

Güney:Seni de mi uyku tutmadı Serkan?

Serkan:Aynen abi ya..Senin derdin ne kız bebek olayı da tamam daha ne karın yanında..Evlisin oh.

Güney:Her şey evlilik değil ya.Yani daha yaşım kaçtı ki düştüm evlenme peşine.

Serkan:Cemre'ye aşıksın Güney.Üniveriste okusaydın evlenemezdin zaten izin vermezlerdi görüyorsun işte..

Güney:Oğlum daha yirmi iki yaşındayım.Kendim gencim şimdi bir de bebek çıktı.

Serkan:Bizim aile biliyorsun.Evlendin mi bebek gelecek illa ki.

Güney:Sema ile nasıl gidiyor söylesene.

Serkan:İyi..İyi gibi yani abicim bilmem ki.

Güney:Lan Serkan iki güne düğün var zaman dediğin ne ki gelip geçiveriyor yapacaksın emin ol işinden oğlum.Sonra ben gibi neyse.

Serkan:Pişman mısın sen lan yoksa hih!Duymasınlar lan sakın.

Güney:Ne diye katlanıyorum sanıyorsun Serkan ne diye.

Serkan:Baska biri mi var lan?

Güney:Yok lan o kadar da değil ama Cemre ile biz..Bir özelim yok onunla.

Güneyle sabaha dek konuşmuştuk.Uyuyaklamışım burada kalkıp odama geçtim ve duş aldım.Defne'yi gördüğümde yanağına bir buse kondurdum.

Defne:Abicim ne o rüyanda Sema'yı mı gördün?

Serkan:Kahvaltı hazırlsana sen bana.

Defne:Aa evde çalısanlar varken banane.Ben alışverişe gideceğim annemle.

Serkan:Annemle mi ne alışverisi yine babam çıktı doğru koşun zaten.

Defne:Sanane abican.Güney abim de gitti.Gülay izinli hastalanmış he bir de Hüma Sultan'da şirkete gitti.

Gülümsedim konakta kimse kalmıyordu demek ki.Kahvaltımı edip odama geçtim biraz kitap okudum.Defnelerin gittiğini görünce hemen kendimi çardağa attım.

Serkan:Eylül..

Eylül:Hı?Efendim Serkan..

Yüzüme bakmıyordu sanki.Utanmanın tanımını bulmuştum sanki..

Serkan:Ne yapıyorsun burada şimdi?

Eylül:Saksılar..Suluyorum bir mahsuru yoksa..

Serkan:Yok tabii ki..Onlar da can taşıyor.

Eylül:Öyle..Ya kimse kalmadı herhalde evde.

Serkan:Evet öyle oldu herkes kaçtı.

Eylül:Sessiz olmasına alıskın değilim buranın garip geldi bana ya anlamadım.

Serkan:E-Eylül?

Eylül:Efendim Serkan?Şey..Sen kahvaltı falan istiyorsun herhalde ben hazırlayıp geley-

Serkan:Yok tokum ben ya..Seninle konuşayım dedim yalnızca.

Eylül:Serkan bak..Yine başlama ben kimsenin zoru-

Serkan:Dur dur..Sadece sohbet edelim istiyorum..

Eylül:Serkan bak aklından ne geçiyor bilmiyorum ama sen nişanlısın tamam mı zaten beni kovmaya yer arıyorlar ben burada kalmak zorundayken işleri yokusa sürmeyelim..

Serkan:Of..Bu çok zor ben..

Eylül:Ne?

Serkan:Eylül ben gerçekten..

Eylül:Sen gerçekten Sema ile mutlusun ve evleneceksiniz Serkan tamam mı dahası yok?

Serkan:Ben Sema'yı..

Eylül:Sen Sema'yı seviyorsun..Dün öpüyordun onu Serkan..Eh nişanlın tabii ki öpersin.Haklısın!

Serkan:Sen..Peki?Niye öptün o adamın yanağını!

Eylül:Ben sana Sema'yı niye öptün diye sormadıysam sende sormazssın.

Serkan:Yapma şunu..

Eylül:İlk gece örtünüz hazır nişanlının talimatı üzerinde isminiz yazılı..Güle güle kullanırsın..

Serkan:Gelin örtüsü..Eylül se-sen mi diktin onu?Benim haberim yoktu..

Eylül:Dün bana sordun ya sen hani..Şey..Orada geceyken işte..Dü-dün..

Serkan:Ee ne oldu?

Eylül:Bana ne yapıyorsun demiştin bana..

Serkan:E-evet ben dengemi kaybediyorum..

Eylül:Hayır Serkan..Böyle değil sakın.

Serkan:Eylül..

Eylül:Ben senin düğünü,ben senin ilk gece örtünü ben senin yatak odanı diziyorum Serkan..Ben senin hayatını diziyorum Serkan..

Yanağından damla akmıştı..Benim de onun da..

-Bölüm Sonu

Merhaba destekleriniz için teşekkürler iyi ki varsınız❤Zor bir dönem olacak ama umarım atlatacağım..

-Esraa

Sevda BulutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin