Multi: Mood
31.BÖLÜM
Kaşlarımı çattım ve güzel yüzüne odaklandım. Şaşırdığı göz bebeklerinin pinpon topu kadar büyümesinden belli olurken, elindeki son model telefonu yere düştü. Refleks olarak eğilip elime aldığımda karşılaştığım Iphone X, neredeyse küçük dilimi yutmama sebep olmuştu.
Bilinmeyen.
"Sen," diye mırıldanan kızla birlikte geri doğruldum ve hasar gözükmeyen telefonunu geri ona uzattım. "Senin ne işin var burada?" Erkek gecemiz için cips, çikolata, alkol falan alacağım güzelim. Ne? Bizim gecemiz olamaz mı?
"Ben de herkes gibi markete geldim, ihtiyaçlarım var." dedim alaycı bir tonda. Dudaklarımda bunu belli eden yamuk bir gülüş hâkimdi. Kızın yutkunması gözüme çarparken, bakışlarımı kaçırdım.
Tehlikeli hareketler, kırmızı alarm.
"A-anladım." diye kekelemesiyle akılma gelenler yüzünden gülüşüm yüzümde dondu. Biraz önce duyduklarım da neyin nesiydi? Tek bir yolumuz kaldı, Anıl'dan acilen ayrılmam gerek. Bu ne demekti?
Tam markete girecekken kolundan nazikçe tuttum ve durmasını sağladım. Neredeyse titreyerek bana dönerken birden ne olduğuna anlam vermemiştim. "Bu duyduklarım..."
"Hı? Ne duydun? Ben değildim o," diye taramalı tüfek gibi başladığında kaşlarımı kaldırdım. Bu kız bugün kesinlikle normal değildi. Salak salak hareketler sergiliyor amına koyayım, bi' sakin!
"Anıl'dan ayrılman gerek? Tek bir yolunuz kaldı?" diye sordum şüpheci bir tavırla. Evet, bu normaldi hele ki o kulüpteki hareketlerinden sonra kaçınılmaz sondu ama ayrılmam gerek de ne demekti? Niye gerek?
"Bak, Bartu. Ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum." diye kıvranmaya başlamasıyla sinirlenmeye başladığımı hissediyordum. Ne oluyor burada amına koyayım? Bahsettiğimiz kişi benim dostum.
"Ne diyorsun kızım, ne oluyor?" dedim hafifçe yükselen sesimle. Gözleri anında dolarken kaşlarımı çattım. Kızlar ve onların tek silahları; gözyaşları. O kadar yapmacıktı ki, ellerimi yumruk yapmadan edemedim. Kimdi bu kız?
Anıl öyle sevgili yapan bir tip değildi. Kızlarla takılır, gününü gün eder, eğlencesine bakar geçerdi. Bir anda ortaya çıkmıştı bu kız. Daha adını bile bilmiyordum hatta. Ne ara, nasıl sevgili olmuşlardı? Neden benim bu süreçten hiç haberim olmamıştı?
"Bak, sakin ol. Açıklayabilirim." diye ağlayarak mırıldanmasıyla tekrardan kavradım kolunu ve yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Öfkemi daha net göstererek bir nebze olsun korkutup, ötmesini sağlamak istiyordum. Acilen ne boklar döndüğünü açıklamalıydı.
Nefesi yüzüme vurduğunda tüm gücümle bağırdım. "Kimsin sen!"
---
Slm.
Şüpheli hareketler vol.
Bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.İ.P / Texting
Short Story-TAMAMLANDI- Bilinmeyen numara: Şeyy, Bilinmeyen numara: Beni bipler misin? Bartu: Ha? Bilinmeyen numara: Beni diyorum şu bip şeyinden yap. Bartu: Ana bacı düz gitmek gibi mi?