43.BÖLÜM"İzem!"Kafamı gömdüğüm sıramdan zar zor kaldırırken, sinirlendiğimi hissediyordum. "Kalk artık."
"Ne var amınakoduklarım, iki dakika uyuyorum şurada. Siz siktirin gidin kantine mi nereye gidiyorsanız!" diye boğazım patlarcasına bağırdım. Bünyem okulun ilk gününü kaldıramamıştı ve uykum yüzünden gözümü zar zor açıyordum. Teneffüste biraz uyumaya karar vermiştim ama benim mal arkadaşlarım uyumama izin vermiyordu.
"Uyan!" Ve çat.
Beynime düşen fizikçi Nuran hoca'nın sert sesi.
Siktir!
Gözlerimi aniden açıp, ayağa fırladığımda sınıftakilerin güldüğünü göz ucumla seçtim. Onları umursamayıp, hocaya döndüğümde tek elini beline atmış, ayağıyla da ritim tutuyordu. Allahım, en sinirli hali! "O kelimeler de ne oluyor Büşra İzem?"
"Hocam..." Çaresizce mırıldanıp elimi enseme attım. Terden yapış yapış olmuştu her yerim ve eminim dışarıdan oldukça komik gözüküyordum. Ay aman! Ne yapacağım ben amık, akıl verin bana.
"Tahtaya geç!" N e?
"Anlamadım?" dedim son bir umut sorarcasına. Bir şey dememişti ama onun yerine o kırmızı gözlüklerinin altından bir bakış atmıştı. Ne ben size o bakışı anlatayım, ne de siz anlayın...
İlkokul çocukları gibi tahtaya geçtiğimde bizim tayfanın karnını tuta tuta güldüklerini fark ettim. Ben sizin ebenizi sikmem mi birazdan, tabi ilk hoca benimkini sikmezse. Elimi önümde birleştirip başımı önüme eğdim. "Sana terbiyeyi nasıl vermemiz gerekiyor bizim kızım?"
Öğretmen masasına hafifçe dayanmış, bedenini bana doğru çevirmişti. "Hocam, uyku halimle şey edemedim."
"Uyku hali mi? Sınıf arkadaşlarına ettin onca küfürü ayrıca bağırarak. Bir insan uyku haliyle nasıl bağırsın?" Laflarını acımasızca suratıma suratıma çarparken sıkıntılı bir nefes alıp verdim. "Daha kaç kere bunun yüzünden disipline gitmen gerekiyor?"
"Özür dilerim." diye sıkılarak cevap verdim. Disipline zibilyon kere gitsem bile para her şeyi çözüyordu. Hatta bir keresinde babamın fazladan bağış yapmasıyla, müdür küfür ettiğim için neredeyse benden özür dileyecekti.
Sikerler he, şşş.
"Geç yerine!" diye bağırdığında kapının çaldığını işittim. Hocanın 'Gir' komutuyla karşıdaki kişi yavaşça girdiğinde kalbimin sızladığını fark ettim. Çünkü gelen kişi Bartu'dan başkası değildi ve onu görmem her şeyi zorlaştırıyordu.
Bakışları kısa bir an bana değdiğinde, geri hocaya çevirdi ve gülümsedi. "Hocam, sanırım sınıflarda karışıklık olmuş da, bu sınıftaymışım." Kahretsin, amına koyayım! Sabahki konuşmamız aklıma geldiğinde bakışlarımı ondan kaçırdım ve sırama doğru gittim.
Bilinmeyen numara: Biliyor musun?
Bilinmeyen numara: Bunu bir hafta önce desen mutluluktan havaya uçardım ama
Bilinmeyen numara: Ama şuan sinirlendiriyorsun
Bartu: Neden?
Bartu: Noldu hemen başkasına mı âşık oldun?
Bilinmeyen numara: Hayır tabiki
Bilinmeyen numara: Bencilsin
Bartu: Evet
Bilinmeyen numara: O kadar bencilsin ki,
Bilinmeyen numara: Daha bir hafta önce seni üzerim benden vazgeç deyip
Bilinmeyen numara: Şimdi bunu yapmaya karar verdiğimde
Bilinmeyen numara: Kafamı karıştıracak kadar bencilsin
Bartu: Haklısın, bencilim
Bartu: Ama durum bu
Bartu: Sen yaptın
Bartu: Beni kendine sen alıştırdın
Bartu: Yine de istediğin olsun, kendine iyi bak
Bilinmeyen numara: Sen de öyle...
(Bu kullanıcıya mesaj atamazsınız.)
Sırama oturup, yutkundum ve öylece çaprazımdaki sıraya geçişini izledim. Siyah pantolon ve üstüne okulumuzun asker yeşilini tişörtünü geçirmişti ve gözlerini ön plana çıkarmıştı. Kalbimin üstünde bir ağırlık öylece ona bakarken, arkasını döndü ve göz göze geldik.
Gülümseyip, göz kırparken ben de gülümsedim ama aramızdaki tek fark benim gözlerimin git gide dolmasıydı.
Seni seviyorum pezevenk.
---
Bu gül, güzel hatunlara gelsin .dd Özellikle kızıl olanlara ;) {İnstagram}
+648: Vay aqq
+9583: Bana aldığını biliyordum aşkım...
+753: Yarın sınıfına gelir alırım gülümü
+694: Ne kadar çirkin aq
+583: Kızlar cidden böyle erkeklerden mi hoşlanıyorsunuz?
+853373: Senden mi hoşlanalım amk
+583: Olur .d.d.d.d.d.d.d.d.d..d.d.d
@annılyavsak: Kardeşim benim!
+684: İzem sevgilin mi senin
+@annılyavsak: Evet?
+968493: Oha
+568393: Y U H
---
Odamdan slm. Normalde daha uzun olacaktı ama sıkıldım .d
Gözel miydi bölüğm?
Tşk, hadi bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.İ.P / Texting
Short Story-TAMAMLANDI- Bilinmeyen numara: Şeyy, Bilinmeyen numara: Beni bipler misin? Bartu: Ha? Bilinmeyen numara: Beni diyorum şu bip şeyinden yap. Bartu: Ana bacı düz gitmek gibi mi?