ninety eight

2K 138 39
                                    

98.BÖLÜM

Ağzımı neredeyse üç metre açarak esnedim ve ayaklarımı yatağımdan aşağı sarkıttım. Komodinin üstünde duran telefonu elime aldığımda saatin gece yarısına yaklaştığını fark etmemle kısa çaplı bir şok geçirdim. Neredeyse geldiğimden beri uyuyordum.

Arama kaydında Bartu'dan gelen 2 cevapsız aramayla vakit kaybetmeden geri döndüm. Telefonu sonuna kadar çaldırmama rağmen açmayınca kısa bir mesaj attım.

İzem: Aramışsın aşkım (23.45)

İzem: Uyuyordum (23.45)

Tek tik olan mesajlar karşısında şaşırmıştım çünkü Bartu'nun interneti hep açık olurdu. Mesaj iletilmeme durumu çok nadir yaşanırdı. Biraz beklemeye karar verdim ve savsak adımlarla banyoya ilerledim.

Soğuk suyu yüzüme çarptıkça yaşadığım korkunç dolu anılar suya karışıp gidiyordu sanki. Ancak durum maalesef ki tam tersiydi. Onunla karşılaşmış, konuşmuştum.

Tanrım! Tam bir kabus.

Acıktığımı hissedince düşüncelerime son verip mutfağa ilerledim ve annemin masaya oturmuş telefonda Hint dizisi izlediği gerçeği kapı gibi suratıma çarptı. "Anne ya."

Sitemim karşısında neredeyse tavana zıplayan annem, ters bir biçimde bana döndü. "Kız sen uyumuyor muydun? Ödümü kopardın!"

"Kalktım işte, ayrıca bırak şu Hint dizilerini artık yahu. Bileklerimi keseceğim valla." dedim gözlerimi devirerek. Resmen bu dizilerin fanıydı. Buzdolabının kapağını açtım ve yaklaşık beş dakika kadar ne yesem diye bakındım.

Başarısız girişimlerim sonucu pes ederek geri kapağı kapattım ve abur cuburların olduğu dolaptan kendime koca bir cips paketi aldım. Canım zulam!

"Ye ye gecenin bir yarısı bunları, yarın şişmişim diye ağlarsın." Annemin klasik söylenmelerini umursamadan geri odama döndüm ve telefonumu elime aldım. Bartu yazmamıştı.

Hatta görüldü atmıştı?

Kaşlarımı çattım ve arama kaydına girip yeniden aradım. Aramayı bu sefer meşgule atmasıyla derin bir nefes verdim. Tam mesaj atacağım sırada gelen bildirime baktım.

Bartu: işim var

Bartu: dönücem ben sana

İzem: Ok

Sinir bozucu velet! Gecenin bu vakti ne işin olabilir acaba? Yalancı. Ah, neyse cipsimi yiyeyim bari.

—-

Anıl: kuzumm

Anıl: napıyosun

İzem: İyidir knk dizi izliyorum sen

Anıl: iyi ben de

Anıl: sıkıldım

İzem: Ay bendee

Anıl: bartuaşkitoloşkoşum napıyo

İzem: Bilmem

Anıl: konuşmadınız mı bugün

Anıl: benim aramalarıma dönmüyor

İzem: Oha

İzem: Ben de bana tripli sanıyorum

İzem: Dün iki defa beni aramış uyuyordum kalkınca aradım

İzem: Açmadı dönücem ben sana yazdı ama tık yok

Anıl: var bu işte bir şey

Anıl: normalde pezevengin elinden tel düşmez

İzem: Doru dur ben bi arayayım tekrar

Anıl: tım

İzem: Hadi bb

Anıl: bb

—-

Diğer bölüm hoj olacak, beklemede kalın bebikler.

Hadi bb.

B.İ.P / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin