97.BÖLÜM
Çatlayan başımla birlikte gözlerimi araladım. Güneş ışığı yüzünden açamadan geri kapattım ve hafifçe inledim. Gözlerim, günlerdir uyanıkmışım gibi batarken, başımın ağrısından bahsedemiyordum bile. "Tanrım!"
Aniden yumuşak bir dokunuşun yanağımda yol almasıyla irkildim ve gözlerimi açtım. Oydu. Yüzündeki şeytani gülümsemeyle birlikte yanağımı okşuyordu. Hayal falan mı görüyordum? Kahretsin! Bayılmıştım oturduğum kaldırım hemen kenarında. "Senin ne işin var burada?"
Gülüşü yüzüne iyice yayılırken, gözlerini gözlerime dikmişti. Hiçbir kelime kurmadan zamanında ezberlediği yüz hatlarıma yine aynı bakışlarla bakıyordu. Unutmak istemezcesine... "Cevap ver!" diye bağırdım. Ardından elini itekleyip hızlıca doğruldum. Kaldırımın yanındaki çimenlerde uzanıyordum.
Vücudumun toparlanmasına fırsat vermeden ayağa kalktım ve neredeyse koşar adımlarla ondan kaçmaya çalıştım ancak klişeyi yerine getirerek kolumdan tuttu, kendine çekti. Gözlerimi korkudan sımsıkı kapattım. Dudaklarını kulağımın hemen yanına getirdi ve derin bir iç çekip konuştu. "Bugünü asla unutma yıldız."
"Bana yıldız deme." dedim gözlerimden yeniden akan yaşlarla birlikte fısıldayarak. Aklıma üşüşen o keskin anı ruhuma panzehir gibi sızdı.
"Büşra sana neden yıldız diyorum biliyor musun? " dedi ve gamzelerini göstererek gülümsedi. Önümdeki soruya odaklanmaya çalıştığım için onu duymazdan gelsem de pes etmedi ve devam etti. "Çünkü sen kimseye ait değilsin, bana bile. Sen sadece gökyüzüne aitsin." Duraksadım ve kalem elimden düştü. Ardından gözlerine baktım, ışıl ışıl parlıyordu. "Hatta o sana ait, sen eşsizsin."
Kolumu parmaklarını arasından sertçe çektim ve yıllar sonra gözlerine baktım. Gözyaşlarıma gülümsüyordu ve eminim bu durumdan fazlasıyla zevk alıyordu. Zorlukla yutkundum ve göz bebeklerinin tam içine bakarak konuştum.
"Çünkü artık birine aidim."
---
Off, çok hoş ortalığı karıştırmak ghashagshashsahsgahs
Neyse, yorum atın gari hadi bb.
Aa dur aklıma geldi, bu gizemli kişinin adını siz belirlemek ister misiniz?Önerilere açığım minnoşlar. Bakalım ne çıkacak?
Şaap şup.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.İ.P / Texting
Short Story-TAMAMLANDI- Bilinmeyen numara: Şeyy, Bilinmeyen numara: Beni bipler misin? Bartu: Ha? Bilinmeyen numara: Beni diyorum şu bip şeyinden yap. Bartu: Ana bacı düz gitmek gibi mi?