Multi: Okulların açıldığını hatırlatma gifi eheheheheh (Güldüğüme bakmayın zırlıyorum)
60.BÖLÜM
"Kes sesini." diye dişlerinin arasından çemkiren Duygu'ya şaşkınlıkla bakakaldım. Dört yıllık arkadaşlığımız boyunca onu ilk defa böyle sinirli görüyordum sanırım. "Lakabından belli, bu bahaneyle İzem'e yaklaşmaya çalışıyorsun değil mi? Yemezler koçum." diye devam ettirdi 'koçum' kelimesine baskı yaparak.
Anıl kaşlarını kaldırdı ve güldü, şaşırmıştı o da benim gibi. "Kızım sen iyi misin?" dedi ve başını yana eğip Duygu'ya bakmaya devam etti. İkisi de birbirine meydan okuyordu sanki.
Ah, size olayı anlatmayı unuttum.
Bugün okula son bir haftadır olduğu gibi ruh gibi gelmiş ve her zamanki rutinim olan her ders uyuma eylemimi gerçekleştirmeyi planlıyordum ki, Duygu buna izin vermeyip beni ilk teneffüs buz gibi havada bahçeye çıkarıp sorguya almıştı. "Bartu ile son konuşmanızdan sonra bir şey olmadı mı? Nasıl olmadı? Bir kere bile bakışmadınız mı? Ben onu sana bakarken gördüm ama sen bakmadın mı? Üstelik hiç nasıl olduğunu da anlatmıyorsun..."
Bla bla.
Başımda susmadan ötmesine dayanamayıp, dün akşam Anıl'ın bana yazdığı mesajları ona okutmuştum. Ardından "Oha!" diyerek ağzını yırtarcasına açmış ve bahçedeki neredeyse herkesin bize bakmasını sağlamıştı. Hemen ardından da Anıl'ı tüm itirazlarıma rağmen köşeye çekip şimdi de onu sorguya almıştı.
Delireceğim amına koyayım!
"İyiyim tabi, aklın hâlâ İzem'de senin değil mi?" diye çemkirmesine devam etti ve kaşlarını çattı. Anıl duvardan aldığı desteği es geçip ellerini havaya kaldırdı ve gözlerini tavana dikerek sabır dilendi. "Allahım! Sen bana sabır ver. Duygu musun nesin, benim bir sevgilim var zaten şuan."
Wtf?
"Ne?" diye bağırdım istemsizce. Lan daha bir hafta önce benden ayrılamazsın diye ötüyordun yavşak, ne ara? Anıl telaşla bana doğru döndü ve elini ağzıma kapatarak başka bir şey dememi engelledi.
"Kimsenin haberi yok, sessiz ol." Bakışları sıkıldığını ama aynı zamanda sinirli olduğunu belirtiyordu. Yutkundum ve gözlerinin içinde harlanan aleve bakarak başımı salladım.
Şaşırmam saçmaydı ama şaşırmıştım işte, ne bileyim? Hem nasıl kimsenin haberi yok? Anıl sevgili yaptığı an bunu gururla sosyal medyaya sunardı. Bu terslikte bir iş var arkadaşlar, benden demesi he şşş. Ben aklımdaki düşünceleri takla takla çevirirken, ağzımdaki elini yavaşça indirdi ve mırıldandı. "Bartu?"
Kalbim şaha kalktı ve atışlarını son sürate aldı. Burada mıydı? Görüş açımdaki Duygu gözlerini kocaman açarken, Anıl hafiften geri çekildi. Arkamızdaki merdivenlerde olmalıydı, ancak ben göremiyordum. Alt dudağımı ısırdım ve başımı önüme eğdim.
Ne zamandır oradaydı?
Bizi mi izliyordu?
Bartu bir şey demeyince Anıl kaşlarını çattı ve yanına doğru ilerlemeye başladı. Koridor adeta sessizliğin koynuna saklanmış gibiydi ve ben heyecanımın sesini duyuyordum sanki. Derin bir nefes aldım ve arkamı döndüm.
Göz göze geldik.
Boştu, bomboş. Gözlerinde hiçbir duygu barındırmayacak kadar boş bir bakışla bakıyordu bana. Ardından başını iki yana doğru salladı, anlam veremediğim bir kelime mırıldandı ve aşağı inip gözden kayboldular.
"Vış ananı sikeyim! Kanka, size olan bakışını görecektin!" diye kulağımın dibinde cırlamaya devam eden Duygu'yu önemsemeyip bir süre merdivene öylece bakmaya devam ettim ve sonrasında sınıfıma gittim.
Dağıtıyordu tek bir bakışıyla tüm ruh halimi, benliğimi.
Ama asıl vecam her geçen gün, aramızdaki olmayan ilişkinin mahvolmasıydı.
---
9 Ekim 2018;
Anıl: Beni dinlemelisin artık (18.09)
Anıl: Lan o günden beri hiçbir kıza elini bile sürmedi (18.09)
Anıl: İzem bunlar Bartu için imkânsız şeyler (18.09)
(Görüldü.)
11 Ekim 2018;
Duygu: Anıl yazdı şimdi bana kanka (23.07)
Duygu: Numarasını engellemişsin, engeli kaldırmanı istiyor (23.07)
Duygu: Bartu ile ilgili sanırım. (23.07)
-
Anıl: İzem (23.35)
Anıl: Kulübe gelme şansın var mı? (23.35)
İzem: Ne, neden? (23.36)
Anıl: Aradığı kızıl kız (23.36)
Anıl: Burada, karşısında şuan (23.36)
Anıl: Konuşuyorlar (23.36)
Anıl: İzem, son şansın (23.36)
(Görüldü.)
Anıl: Cevap ver yoksa artık ben de bırakacağım (23.39)
(Görüldü.)
Anıl: Onu tamamen kaybetmeye hazır ol bebeqq, Bartu elden gidiyeahh (23.44)
İzem: Geliyorum. (23.45)
İzem: Oyala onu. (23.45)
Anıl: Hassiktir (23.45)
Anıl: Ok (23.45)
---
Hoş olaylar var aklımda, kesinlikle çok hoş bçzslçsmlçcsblc LA OKULLAR AÇILIYOR BANA GELDİLER BAK YİNE
Neyse bugün daha bölüm yök. Diğer bölüm Anıl'ın ağzından ama beklemede kalın .d Siz asıl o zaman komediyi görün çzmlüamaü
Hadi bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.İ.P / Texting
Short Story-TAMAMLANDI- Bilinmeyen numara: Şeyy, Bilinmeyen numara: Beni bipler misin? Bartu: Ha? Bilinmeyen numara: Beni diyorum şu bip şeyinden yap. Bartu: Ana bacı düz gitmek gibi mi?