fourty seven

5.2K 348 238
                                    

47.BÖLÜM

"Ne?" Şaşırmıştı. Uzun bir süre gözlerimin içine bakacak kadar şaşırmıştı hem de. Ben de şaşırmıştım, ne yaptım lan ben? Allah beni kahretsin.

Resmen çocuğa çıkma teklifi ettim.

ÇIKMA TEKLİFİ ETTİM?

"B-ben," dedim kekeleyerek. Ardından tüm sinsiliğimi kullanarak şuana kadar düşünebileceğim en kısa sürede bir yalan düşündüm ve işime bir tık yarayabileni seçtim. "Bak, Anıl beni bir nevi aldattı sayılır ve ondan intikam tarzı bir şey almak istiyorum. Seninle böyle bir rol yaparsak, intikamımı alırım diye..."

Bakışları öyle bir hale bürünmüştü ki, cümlemi tamamlamadan kendi hür irademle sustum. Sıçtım, sıvıyordum bir badanam kalmıştı anasını satayım! Kendine gel İzem salağı! "İzem, iyi misin sen?"

Gözleri hâlâ pinpon topu büyüklüğündeydi ve ısırılası dudakları –daha doğrusu ısırılası alt dudağı çünkü üstü yoktu- hafif aralık bana bakıyordu. Birden elini alnıma koydu ve bedenlerimiz biraz daha birbirine de yaklaşmış oldu. Bismillahirrahmanirrahim.

"Ateşin de yok?"

"Özür dilerim." dedim mahcup bir ifadeyle. Reddetse böyle utanmazdım amına koyayım, bu tavırlar ne? Cafer neredesin annem? Ben biraz fazla sıçtım da. "Anlık bir sinirle saçmaladım işte." Konuş konuş, daha da batır İzem Pak.

"Sıkıntı yok ama böyle bir şeyin olma ihtimalini düşünmen bile beni hayrete düşürdü. O benim en yakın arkadaşım İzem, rol bile olsa onu arkadan bıçaklamam." dedi gülümseyerek. Beynimde çakan şimşeklerle birlikte geriye doğru bir adım attım ve başımı sallayıp yanından uzaklaştım.

Pezevenk Bartu, arkadaşlarına daha doğrusu sadece Anıl ve Hilmi'ye çok değer veriyordu.

Hay sikeyim!

Sanırım beni gerçekten yengesi olarak görüyor, ne yapacağım lan ben? Keşke kankası olsaydım en azından kanka ayağı göt ayağı yapardım, şimdi Aşk-ı Memnu falan mı çevirmem gerek?

Dur ya, ben Bartu'nun amcasıyla sevgili değilim.

Beyin: Offline.

---

@annılyavsak;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@annılyavsak;

İzem ile ayrıldığımız yalanları çıkmış ortaya, bu tablodan anlıyorsunuzdur diye düşünüyorum ;) {İnstagram}

+534893: OHAAAAA

+593: Kızlar bu çocuğu nasıl kaptırdık amk

+6833: Allah mutlu etsin kardeşim

+583: Kız kahpeymiş

@ızeempak: Siktir git yavşak benim tırnağım böyle mi? AYRILDIK ARKADAŞLAR AMA BU KABULLENMİYOR

         +68948: LAN YUH

          +94: Parti kur oy verelim İzem baba

           +693985: Ay sg orospu, Anıl aşkım da bize kalsın

+7593: Sanki Anıl da İzem diye ağlıyordu .dd

            @ızeempak: Evet? Belli olmuyor sanırım .d.d

+684: YAAAAA AYRILMAYIN SİZZZZZ

---

KISA HİKAYEDE 3! Züpersiniz annem.

Anıl için karakter önerisi alabilir miyim ya? Kumral, kahve gözlü bişi. Bulamadım.

Tşk, bb.

B.İ.P / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin