fourty

5.9K 348 299
                                    


40.BÖLÜM (Baya feels geçirdim)

"Sınavınız yüz otuz beş dakika sürecektir. Birbirinizle asla bilgi alışverişine girmiyorsunuz ve zil çalana kadar kitapçıklarınıza dokunmuyorsunuz, başarılar." İşittiğim soğuk ses tonuyla olduğum yerde gerildim ve kitapçığımın üstüne adımı yazdım.

Çalan zil ile sınava başlarken, ellerim buz kesmişti. Derslerine önem veren bir kızdım; her ne kadar özel lisede okuyor olsam da. Son sınıfa geçmiştim ve yaz tatilinde okulun kurslarına gelmemiş olsam da, evde kendi halimde biraz ilerlemiştim.

Sözel kısımları atlayıp direk sayısala geçtim ve matematiği takır takır çözmeye başladım. Rakamlarla uğraşmak, beynimi zorlamak hoşuma gidiyordu. Ki bunu direk Bartu'ya benzetiyordum. O pezevenkle uğraşmak da beynimi zorluyordu.

Bir saniye konu dağıldı amına koyayım!

Çözemediklerimle uğraşmayıp direk kalan sorulara geçerken kısa sürede matematik ve fen ikilisini bitirmiştim. Edebiyat ve sosyal ikilisine dokunmayıp kafamı sıraya dayadım ve kendime bir beş dakika izin vermeye karar verdim. Sayısal cidden baş ağrıtıyordu!

O pezevenk gibi.

Birinin sırtımı dürttüğünü hissettiğimde başımı kaldırdım ve arkama döndüm. Lan, Bartu! Senin ne işin var burada piç? Ben seni nasıl göremedim? İmkânsız bu ya. Şaşkın gözlerle ona bakarken, onun da afalladığı belli oluyordu.

"Silgi." dedi normal bir ses tonuyla. Kaşlarımı çattım ama istediğini de yerine getirip silgimi ona uzattım. Parmaklarını parmaklarıma sarıp, silgiyi alırken nefesimi tuttum. Yerinde hafifçe doğrulup bana eğildiğinde ise halim vahimdi. "Matematiği aç, n'olur!"

Nefesi yüzüme çarpmıştı.

Nefesi yüzüme çarpmıştı!

Kalakalmış öylece ona bakarken gözlerinde istekli bir ifade vardı. Birden gözetmen hocanın adımı seslenmesiyle sıçradım ve önüme döndüm. "İzem! Ne yapıyorsunuz siz ikiniz?"

"Silgi istemiştim hocam." dedi Bartu benim yerime cevap verirken. Yanaklarım pancar gibi kızarırken, boğazımı temizledim ve başımı önüme eğdim. Allahım! Parmakları parmaklarımı sarmış ve nefesini hissedeceğim kadar yakınlaşmıştık!

Aradan geçen dakikalar boyunca hâlâ kendime gelmeye çalışmış ve adeta bulutların üstünde çözmüştüm kalan soruları. Son on beş dakika uyarısını aldığımızda, belime dokunan tüy gibi bir dokunuşla irkildim. "İzem, güzelim hadi."

Kulağımın hemen yanından gelen fısıldayışla kalbim tekledi ve artık ruhuma el- Fatiha. Ellerimin titrediğini fark ettiğimde bu duyguyla nasıl baş edeceğimi bilmiyordum. Hocaya çaktırmadan kitapçığı açtım ve arkama yaslanıp kontrol ediyormuş gibi yaparken Bartu'nun soruları işaretleme sesini duyuyordum. "Geç."

Sayfayı resmen zangır zangır titrerken çevirdim ve kalan sınav da böyle geçip gitti. En sonunda zil çalıp kodlama kâğıtlarımız toplandığında kitapçığımı rulo haline getirip, ayağa kalktım. Pezevenk almıştı, bir güzelim lafıyla soruları. Yanımdaki kalkıp giderken ben de sıradan çıktım ve sınıftan çıktım.

Sınavdan önce okulda daha önce asla fark etmediğim portakal kafa bir kızla çarpışmışlardı ve kız yanından geçerken gözlerini kapatıp gülümsemişti orospu çocuğu! Mal ya! Karı kız koklamaya mı geldin, sınava mı piç?

"Teşekkür ederim." Yanımda duyduğum kalın sesiyle duraksasam da, cevap vermeden ilerlemeye devam ettim. Şuan çok sinirliyim Bartu, siktir git bence aşkım. "Bir sorun mu var?"

Eben var Bartu.

"Yok." diye geçiştirdim ve okuldan seri adımlarla çıkıp, gittim. Aklımda durmadan sahnelenen o çarpışma sahnesi sinirlerimi bozarken bir süre Bartu'dan uzak durmaya ve yazmamaya karar verdim.

Birkaç saat falan.

---

Sen gökyüzünde doğan güneş, ben yollarda çilekeş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen gökyüzünde doğan güneş, ben yollarda çilekeş... {İnstagram}

+840574: Sana gri çok yakışıyoorrr

+6749: Bu kız niye böyle mal mal şeyler yazıyor amk?

+96849: Sevgilisiyle mi ayrıldı?

                +69484: Sevgilisi yok aq salak mısın

                                 +96849: Anılla sevgiliydi amık

                                                 +968688: Hangi Anıl la

                                                                   +53635: Yavşak olan knk

                                                                                    +068: Hee o piç

+74623: BARTUYLA NEDEN TAKİPLEŞİYOR BU İKİSİ

                +58474: Hangi Bartu la

                                +75383: Pezevenk olan knk

+4847: Çok güğğlll

+9684: Abla sana tapıyorum

+9626564: YILAĞNNN

---

Slm, sabahtan beri ağlıyorum karın ağrısından. Bölümü karnımı tuta tuta yazdım, ne yazdığımı bile bilmiyorum cidden inş beğenmişsinizdir.

bb.

B.İ.P / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin